Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Aiheet - jani_

Sivuja: [1]
1
Polttisautot / Ohjaus
« : 27.08.04 - klo: 18.25 »
Moi

Mulla on Inferno TR 15 Kyosho.
Ohjaus on jotenkin jäykkä.
Pitäskö renkaitten pyöriä ilman mitään vastusta,
kun ohjausservosta on ottanut "metallitangon" pois??

Voiko jotkut ruuvit ohjauksessa ottaa vastaan??

Ohjausservo ei jaksa pyörittää renkaita.

2
Polttisautot / Radat hakusessa
« : 21.08.04 - klo: 20.49 »
Joku varmaan tietää et onko Tampereella tai sen lähistöllä crossiratoja tai asfalttiratoja??

Onkiniemen radalla kasvaa oikein komea heinikko...
oon kuullu et Hervannassa ois jossain vanhan kaatopaikan lähellä rata mut en oo löytäny...
Pirkkahallin pihassa tietysti on iso alue ajamiseen, mut...
Teiskon moottoriurheilukeskuksessa on kuulemma crossirata...

Mut onko missään muualla lähistöllä "oikeita" ratoja??

3
Polttisautot / Ohjauksessa ongelmia
« : 14.08.04 - klo: 13.40 »
Moro

Mulla on Kyoshon Inferno TR 15.
Mulla on ollu se n. 3 viikkoo ja enimmäkseen on ollu
jotain ongelmia.
Pari kertaa on moottorin ruuvit löystyny ajaessa (ehkä vähä osunu johki) niin et koko moottori on liikahtanu, joten rattaathan ei tietenkää ota kiinni  toisiinsa.
Sit kun on käynnistäny eli vetäny "vetostartista", niin pyörät on
liikkunu eteenpäin. "Vauhtirattaan" vieressä oleva "vauhtipyörä oli jotenkin jämähtäny kii, et se ei pyörinyt kun vaan sillon kun käynnistää. No pari kertaa olen vähän availlut niitä ja saanut taas toimimaan. Ainoastaan vauhtipyöränhän pitäisi pyöriä kun käynnistää.
No nyt on ilmennyt että ohjaus ei palauta renkaita suoriksi, kun siis ohjauslaitteesta palauttaa ohjauspyörän keskiasentoon. Tuntuu että jotenkin väljyyttä esiintyy jossain kohtaa. Se ei tunnu oikein "jaksavan" palauttaa servon päällä olevaa "muovipalaa" "keskiasentoon".
Mikä vikana??

että muuten kyllä toimii... ; )

4
Morjes

Tänään sitten "testasin" ensimmäisen kerran polttistani (Kyosho Inferno TR 15 4wd) tai
no minuutinhan se kävi ja sitte sammu kun otin tyhmänä
liian aikasin hehkulaitteen pois tulpasta.
Arvatkaa sainko sitten enää autoo käyntiin...

Kaikenlaista kokeilin, kaasarin neulaa käännellä ym.
Otin monta kertaa tulpan pois ja vedin muutaman kerran
vetokäynnistimellä polttoaineet pois, niin kuin ohjeessa
sanottiin.
Soitin auton ostopaikkaan ja sanoivat että
säädöt pitäisi olla tarkkaan kohdallaan että käynnistyy.

Hehkulaite kyllä pelaa, kun testasin tai ainakin mielestäni se lämpenee siihen malliin että se pelais.
En ole kyllä nähnyt että oikein "hehkuisi".

En tiedä mistä näkee että tulppa on ok.
Se kyllä näyttää hyvältä, eikä se näin pian voi mennä rikki, kai...

Ja polttoainettakin saa hyvin, en tiedä sitten saako liikaa
ja voiko se saada helposti liikaa??

Siispä miten säätäisin tai kokeilisin seuraavaksi??
(maastoon pitäisi päästä pian ajeleen)

Jani

Sivuja: [1]