Kirjoittaja Aihe: Kyosho Tr-15 2.0  (Luettu 8282 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa miksu-

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Tr-15 2.0
« Vastaus #30 : 26.05.04 - klo: 22.39 »
Tossa oli pari ihan selvää oiretta. Kun pistää kaasua niin se meinaa sammua ja välillä se tossa sammuki.
HPI Nitro MT2

Mika R

  • Vieras
Kyosho Tr-15 2.0
« Vastaus #31 : 26.05.04 - klo: 22.43 »
Lainaus käyttäjältä: "miksu-"
Tossa oli pari ihan selvää oiretta. Kun pistää kaasua niin se meinaa sammua ja välillä se tossa sammuki.

totta, itse en katsonut kovin kauaa...

Poissa Niki

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Tr-15 2.0
« Vastaus #32 : 27.05.04 - klo: 17.12 »
Anteeksi, että poikkean pikkuisen aiheesta...

On todella hienoa huomata, miten "ammattitaitoisia" kavereita täällä on! Ei edes tarvinnut kysyä, niin porukat osasivat jo kertoa, mikä autoa vaivaa! Minä itse olisin hakenut vikaa jostakin ilman putsarista, tai muualta... :D  

P.S. Kiitän kaikkia tuosta tiedosta, ehkäpä osaan "kuunnella" omaan autoani vähän toisella tapaa, miten se käy... :D

Poissa Jessev

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Tr-15 2.0
« Vastaus #33 : 27.05.04 - klo: 17.15 »
Niinpä. Ihan samaa tässä ajattelen.

Olisin ihan tyytyväisenä varmaan ajellut tolla, kun en ollut tietoinen mistä tuo tyhjäkäynti ja sammuileminen johtuu.

Poissa Niki

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Tr-15 2.0
« Vastaus #34 : 27.05.04 - klo: 17.17 »
Meinasin antaa sinulle vinkin, että katso tosiaan ilman putsaria, mutta onneksi en nolannut itseäni aivan totaalisesti... :D

Leikki leikkinä, mutta saahan kone kunnolla ilmaa? Tuliko muuten tossa videolla nitroa putkesta, kun pyöritit siinä asfaltilla?

Poissa Jessev

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Tr-15 2.0
« Vastaus #35 : 27.05.04 - klo: 17.45 »
Jos tarkotit sitä zoomausta niin se oli ihan rengasta.  :P
Että kyllä se ilmaa saa. Ja jos se kerran on liian laihalla niin juuri ilmaahan siinä on liikaa. :)

Poissa ilej

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Tr-15 2.0
« Vastaus #36 : 02.06.04 - klo: 14.08 »
Pitäis saada jäykemmät jouset monster touringiin, mitkä kannattaa hankkia? 2-tomaatista hävisi jousi, saakohan niitä varaosina?
Myytävänä Tr-15 monster touring

Poissa Jessev

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Tr-15 2.0
« Vastaus #37 : 25.07.04 - klo: 03.21 »
Hmm. Pitäis saada jäykemmät jouset tohon byggy-versioon ja parempi pilli ja renkaat, mutta mistä suomesta niitä saa?

Meinaa palaa käpy kun ei millään suomalaisilla kaupoilla ole edes renkaiden mittoja ilmoitettu ja pillejä ei näytä olevan missään. Kai nyt edes renkaat ja jouset löytyy jostain?

Poissa ilej

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Tr-15 2.0
« Vastaus #38 : 25.07.04 - klo: 13.39 »
itseasiassa kävin ihan valtuutetulla kyosho kaupassa kyselemässä jousia ja eivät osanneet siihen mitään suositella, siis oma-aloitteiseti vaan mittailemaan niitä jousia ja kokeilemaan eri jousia. Infernon jouset ovat aika lähellä tän auton. Pilliksi käy vaikka tuo kyoshon oma viripilli, maksaa vaan aika hunajaa mutta niinhän kaikki kyosholla :lol:
Myytävänä Tr-15 monster touring

Poissa Jessev

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Tr-15 2.0
« Vastaus #39 : 25.07.04 - klo: 18.00 »
En oo ostamassa kyllä mitään kyoshon pilliä.  :wink:

Pitänee jostain saada ne jouset sitten.

Poissa Jessev

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Tr-15 2.0
« Vastaus #40 : 26.07.04 - klo: 20.00 »
En mä sit mitään kireempiä jousia hommaakaan. Renkaat tulevat, enää puuttuu pilli ja ehkä kuulalaakerit. :>

Mutmut, sanokaas mikä on kun, ei pysy käynnissä tyhjäkäynnillä tai sit on liian suuri tyhjäkäynti ja auto meinaa itekseen kulkea?

Mulla oli ennen liian laihalla ja nyt  laitoin jopa puoli kierrosta rikkaammalle ja silti kuumenee aikas paljon. Ehkä sekunnin voi pitää sormee, ja sit jo palaa.  :P Mut voisko se olla niin että toi on vieläkin liian laihalla ja tyhjäkäyntiongelmakin johtuis siitä?

Tosin, jos pysyy paikallaan ja auto pysyy jotenkin käynnissä niin se sammuu, jos laittaa kaasua. Mihis tämä viittaa?

Poissa Kanke

  • Tulokas
    • Profiili
Kyosho Tr-15 2.0
« Vastaus #41 : 26.07.04 - klo: 22.27 »
Noihin jousiin liityen löysin tällaisen: http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXV316&P=7 Mittasin omasta Xanavi Editionistani jousen ulkomitan suunnilleen, noin 1.6 cm, ja tuossa linkissä lukee, että jousien "Diameter" on 5/8 tuumaa, ja 5/8" = 1,5875 cm, joten nuo jouset voisivat hyvinkin käydä ainakin omaan autooni. Eivätpä ainakaan maksa paljoa, ja setissä tulisi viidet jouset (toki kutakin vain 2 kpl), eli valinnanvaraakin pitäisi löytyä.

Ilmoitelkaahan, jos jollakin on tietoa yhteensopivuudesta !

Muuten, miten olette leikanneet oman Xanavi-korinne ? Itseäni ei huvittaisi ruveta repimään koria irti joka kerta kun käynnistän auton, mutta jos haluan auton käyntiin kori paikallaan, pitää tehdä aika isot reiät käynnistämistä varten, käytännössä koko takaikkuna saa väistyä vetostartin tieltä, ja autosta tulee kuin reikäjuusto... vinkkejä ?

Poissa ilej

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Tr-15 2.0
« Vastaus #42 : 30.07.04 - klo: 06.43 »
Jokunen aika sitten joku oli modannut monster touringista ralliversion, mutta en löydä haulla sitä. Haluaisin vaan tietää mitä osia siihen tarvitaan ja kokemuksia siitä.
Myytävänä Tr-15 monster touring

Mika R

  • Vieras
Kyosho Tr-15 2.0
« Vastaus #43 : 30.07.04 - klo: 08.00 »
Lainaus käyttäjältä: "Kanke"
Muuten, miten olette leikanneet oman Xanavi-korinne ? Itseäni ei huvittaisi ruveta repimään koria irti joka kerta kun käynnistän auton, mutta jos haluan auton käyntiin kori paikallaan, pitää tehdä aika isot reiät käynnistämistä varten, käytännössä koko takaikkuna saa väistyä vetostartin tieltä, ja autosta tulee kuin reikäjuusto... vinkkejä ?


Laita vetarin tilalle HPIn rotostart tai TigerDrive http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0095p?FVPROFIL=++&FVSEARCH=TigerDrive&FVPROFIL=++&search=Go
Tai ota vetari pois ja laita päätylevy tilalle ja hanki starttiboxi; saat tehoakin lisää. Kampiakselista vain dremelillä se vetarin nipukka pois jotta päätylevy mahtuu tilalle. Vaikka en kyllä edes tiedä saako tohon GS15R mottiin päätylevyä; ehkä ei.

Poissa Jessev

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Tr-15 2.0
« Vastaus #44 : 30.07.04 - klo: 19.13 »
Käykö tähän gs15r:ään muut kytkinkellot kuin kyoshon?

Poissa Joel P

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Tr-15 2.0
« Vastaus #45 : 12.09.06 - klo: 18.21 »
Mitkähän renkaat passaisivat kyseiseen autoon? Saa ehdotella sekä crossi-/asfalttirenkaita. Ajattelin molemmat ostaa, että pääsee ajelemaan kuitenkin asfaltillakin kunnolla.

Poissa juzo

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho Tr-15 2.0
« Vastaus #46 : 12.09.06 - klo: 18.48 »
Itelläni on nyt koneessa kiini asfaltirenkaat. Missä on muuten vika kun jostain päin mottia on tuota fuelia sattunut ruikkimaan? Ite en tiedä mistä.
"jotain epämääräistä"

Mika R

  • Vieras
Kyosho Tr-15 2.0
« Vastaus #47 : 12.09.06 - klo: 21.17 »
letkut tulee ekana mieleen, niihin tulee reikiä usein

Poissa juzo

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho Tr-15 2.0
« Vastaus #48 : 13.09.06 - klo: 10.56 »
Ku fuelii on eniten motin takana. Faija epäilee et se tulis kampiakselist.
"jotain epämääräistä"

Poissa Joel P

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Tr-15 2.0
« Vastaus #49 : 13.09.06 - klo: 17.15 »
Niin...

Mitkäs renkaat passaavat tuohon autoon/mistä voisi ostaa? Ajattelin ostaa sekä crossi-/asfalttirenkaita. Pääsis ajelemaan yhdelle koululle jossa on asfalttia pihassa, ja kentällä olisi sitten soraa, eli voisi vaihtaa renkaita...Vaikka ei suurta merkitystä ole, ei silti tarvisi kuluttaa crossirenkaita kokonaan asfaltilla  :wink:



Edit: Paketti saapui, auton sain. Mutta kun yritettiin ajella niin ei pysynyt käynnissä ja sen jälkeen saatiin käymään pienessä ajossa, kaasua kun lisäsi ei pysynyt millään käynnissä vaan sammu, mikä olisi vikana?  :|

Poissa juzo

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho Tr-15 2.0
« Vastaus #50 : 18.09.06 - klo: 20.57 »
Mulla olis ongelma noiden iskareiden kanssa. Meinaa jäädä pohjaan kun on jostain hypystä ajanut. Uudet iskarinöljyt oon vaihtanut. Vähän autto mut ei paljoo. Niin autaisiko uudet jouset vai onko peli menetetty?
"jotain epämääräistä"