Voisi tämänkin topicin nimen muuttaa oikeaksi. Auto kun on Venom Gambler. Joissakin kiteissä oli joissain muoviosissa paljon flexiä, mutta samaan aikaan tulleissa varaosapussukoissa muovin laatu on kuin eri planeetalta. Venom hyvittää jos autosta löytyy esim liian flexaavat etutukivarret.
Itse ajattelin päivittää autoon aluksi ohjaukseen alusetin, ja alu ohjauspalat. Jos sillä saisi tarkkuutta ohjaukseen. Lisäksi oli mielessä tuo moottoripukki tuulettimella. Ei sillä että nuo olisivat mitenkään pakollisia hankintoja, mutta ulkonäköseikkojen takia pitää ainakin tilata :)
Autoon olen vaihtanut etutukivarret, etulinkit laitoin pitkäksi, iskareihin jäykempää öljyä, eteen losin ja taakse casterin jouset ja säädin hieman pyöränkulmia. Diffiin en ole jaksanut kajota vielä. Ilmeisesti diffi ei vuoda, kun ei näy vuotoja, ja kisakuskitkin ajoi 60wt losin iskariöljyä diffissä :)
Turun suunnalla nyt ainakin jokunen gambleri liikkeellä, laitetaan infoa taas kun on käyttökokemuksia lisää. Mutta huomiota herätti aluksi miten hyvin auto selviää hypyistä. Ja joku jo rctechillä kehui että on paras kääntyvyys ikinä tuuppicorriksi. Itse en ole kyseisillä autoilla ennen ajanut, niin ei ole oikein vertailukohteita.
Ensimmäinen kiakokemus autolla tuleva WJ Model-Expo. Samalla myös itselle ensimmäinen kisa :)