Ei siinä mitään ihmeitä tarvita. Moottorin johtojen vain pitää olla väärinpäin ja reverse päällä.
No ei siinä ihmeitä tarvita juu... Muuta kuin moottorijohdot nurinpäin.
Sillä kaasun suunnalla ei ohjaimen päässä ole mitään merkitystä.
Niin miljoonaan kertaan testattu juttu.
Tietysti ellei sitä mene kääntämään kalibroinnin jälkeen.
Silloin tottakai kulkee väärään suuntaan.
Mutta kun säätimelle tekee kalibroinnin niin sillä ei ole yhtään mitään merkitystä kumminpäin se ohjaimesta sillähetkellä on.
Kunhan sitä ei mene kääntelemään keskenkaiken...
Noh mutta kuten arvasinkin... kalibroinnissa vika.
Oliko lie ollenkaan tehty edes.
Tyypillisin temppu mitä porukka tekee jatkuvasti... sähköt kiinni ja ajamamaan.
Ei kaasun kalibrointia.
Toimiihan se, mutta aina mitensattuu.