Kertotaa miksi kävi näin? Eli tuo konkka posahti?
Eka kävi niin että kun paino kaasun pohjaan niin hetken pyöri ja sit loppu ja säädin vilkutti punaista valoa. Ja kaikki johdot lämpeni paljon, etenkin moottorin johdot, moottori taas ei lämmennyt paljoa eikä itse säädin. Moottorin liittimet olivat niin kuumat että vesi kiehui siinä, en sitten ajoissa osannut lopettaa ja kun jatkoin niin tuolle konkalle kävi noin
Mutta säädin toimii edelleen niinkuin pitää eli what the fuck? Olettaisin että säädin ei enää toimi jos konkka posahtaa...
Voiko tämä muuten johtua myös liian pitkistä moottorin johdoista? Tuossa vielä kuva kyseisestä virityksestä:
PS. itsellä ei aika eikä enää kiinnostus riitä korjaamaan tuota säädintä, joten jos joku sen haluu korjata jotain maksua vastaan niin jos laittais yyveetä, kiitos. Tai voi olla että siirryn vaan noihin autoihin kun ei noi veneet tahdo toimia niin voin tuon säätimen myydä halvalla pois...