Nyt otti ohraset. Ensin amatöörinä puol tuntia säätelin savagea, kun sitten sain suunnilleen pysymään käynnissä ja lähtöjä alkoi löytyä, niin enköhän onnistunut hajottamaan hivenen pahemmin autoa.
Koittelin miten vaihtaa kakkoselle, eli melko vauhdilla tulin itseäni kohti. Kohdalla jarrua sutiin, ja huomasin ettei taida pysähtyä ennen autotallin ovea, no ei kun täydet vasempaan jarru sutissa. Ja eihän se pysähtynyt. Avoimeen autotallin oveen kylki edellä, tuloksena vaimennin halki ja kaasarin pääneula lohkesi irtipoikki. Ohessa kuva.
http://koti.mbnet.fi/spin77/polttis/savagex/risa%20015.jpgKäyköhän tähän koneeseen sama kaasari kun perus savage 25 koneessa? Vai onko Savage x:n kaasutinta mitenkään uudistettu. Pitää illemmalla purkaa ja perehtyä ettei mitään muuta hajonnut. Aika hyvin varmaan vaimensi tuo pilli onneksi. Liekkö pitää ostaa kokonaan uusi kaasutin, vai riittääkö kun vaihtaa tuon neulan paikan, täytynee perehtyä. Harmittaa niin pirusti, kun juuri sisäänajettu savage ja ois päässy luukuttaan radallekkin viikonloppuna jo kunnolla.
Jos koneeseen käy sama kaasari kun perus savan 25 koneessa, niin täällä ois ostaja jos jollakin on ylimääräinen kaasutin nurkissa :). Myös putkelle ois käyttöä. Ei viittis jeesusteipillä tuota korjata. No nyt on sitten ajot vähäksi aikaa ajettu. Lähdempä tästä tekemään polttopuuta vit*****een.... :twisted: