Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - APK

Sivuja: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11 12 ... 30
241
Perjantaitreenien ratamaksuja vastaava summa lienee melko helppo paikata "kunnon" buffalla? Kahvi, sämpylää, pullaa ja LÄMMIN LOUNAS.
Noissa ruokien tarjoamisissa tulee ongelmaksi/haasteeksi byrokratia (luvat, hygieniasiat).
Sitä ruokaa kun ei saa ihan missä tahansa rc-radan varikon nurkassa valmistaa, ja sitten myydä. Vaan se valmistus pitää tehdä jossain muualla ja myydä rc-radan äärellä.

Kahden WJ-kisan kokemuksella:
ajamaton rata joka kisapäivälle hyvä idea, samoin kisapaikalla myytävät valmiiksi liimatut renkaat, joilla saa ajaa vain siinä kisassa missä ne ostetaan.

242
Sähköautot / Vs: 1/12 mattorata-autot - Tech talk
« : 10.11.15 - klo: 22.53 »
Ainakin Future-RC tarjoaa renkaiden sorvauksen haluttuun kokoon huimaan euron hintaan/rengaspari.
Nopealla matikalla pitää 469 paria sorvata itse, niin saman kaupan sorvin hinta on tienattu...

Toki jos kerholle sorvin hommaa niin kynnys aloittaa mattoautoilu madaltuu kun saadaan renkaista heti toimivat.

Itse olen ajanut nyt tuota GT12-luokkaa niin mahtaisiko renkaat kulua n. 1mm/10 akullista ? Ainakin hyvin lähellä moista kulutuslukemaa ollaan päästy Eurajoella. Virikoneella takarenkaiden kuluminen on hivenen nopeampaa, isolla teholla jokin saattaa takarenkaita jopa kuormittaa...

MobGumsin renkaat on tullu tosi hyvän kokoisina suoraan kaupasta (42,5mm etu - 43,5mm taka), mutta kaikkia muita on tähän asti saanut sorvata tuohon kokoon. Viimeisimmät renkaat itse sorvasin molemmat tuohon 43,5mm kooon, eteen sekä taakse. Lähinnä sen takia kun GT-luokassa eturenkaat tuntuvat kuluvan nopeammin, treenatessa noilla kuitenkin pystyy vallan hyvin ajamaan.

Jyrki Lehto
Suosittelen kyllä auton ajokäytöksen vuoksi pitämään renkaissa kokoeroa. Itse ajan JFT vanteilla 1,7-1,8mm kokoerolla, toki virillä jossa renkaat kuluu 0,3-0,7mm per akku (riippuen olosuhteista).
Eikö GT-12 auto käänny GT-12 korilla vai miten pystyy edes ajamaan samankokoisilla renkailla edessä ja takana?

Saako keulaa tehtyä kapeammaksi kuin perää ja siten saada lisää kääntyvyyttä? Korin eteenpäin vienti, että eturenkaille tulee enemmän painetta?

243
RC-kerhot ja -radat / Vs: EPUArc (YLISTARO)
« : 03.11.15 - klo: 11.00 »
Sisätreenit käynnissä. http://epuarc.fi/ tietoa ja http://doodle.com/poll/zds37mi4tbys9esf ilmoittautuminen ajoihin. Tervetuloa niin uudet kuin vanhatkin kuljettajat ja harrastuksesta kiinnostuneet!

244
Sähköautot / Vs: 1/12 mattorata-autot - Tech talk
« : 28.10.15 - klo: 08.43 »
24 vuoden pidättäytyminen mattiksista on loppunut. Ekat 6 akkua ajettu CRC:llä. Hakusessa on mutta joku tässä touhussa vaikuttaa tutulta :police:

Hommasin 5.5T koneen, onko heittää hyviä Boost/Punch set-up arvoja säätimeen? Kyseessä Trackstar-säädin joka lienee hyvin pitkälle HW kopio, ainakin parametrit ovat samankaltaisia. Eli jos joku on testaillut HW 1S säätimellä eri setuppeja, niin kiitoksin ottaisin vinkkejä vastaan. Tosin hyvin toimii nytkin maltillisilla asetuksilla, tuntuu olevan sopivan pehmeä lähtemään ja kulkee riittävästi mutta tsägähän se olisi jos asetukset olisivat parhaat mahdolliset. Ei kuumene käytännössä lainkaan kuten ei pannukaan. Roll out 41 - 42

Kannattaako takarenkaiden sivuja liimata? Sain palasia irtomaan, tosin mollat kolisi että siinä se suurin syy varmaan oli. Sorvattu takaa 43 millisiksi ja edessä 1,5mm pienemmiksi. Edestä ei hävinnyt mitään. E Mag / T Pink yhdistelmä, pitoaine Spider Grip blue.
Yleisesti ottaen moottorit lämpeää C-12 luokassa vähän. 45-60 astetta ehkäpä. Säätimet kuumenevat kireämmillä moottoreilla, koska virrat nousevat aika paljon jo.
Säätöihin ei ole mulla apuja.
Kannattaa myös huomata, että jos on vahva ja paksu roottori moottorissa, voi tulla sellaista koukkimisefektiä kun nostaa kaasulta - kovan moottorijarrun vuoksi. Lopputuloksena sisämutkan mollissa tai outoja spinnauksia.

Renkaat:
Mitä merkkiä ne oli? Mollat on renkaiden pahin surma. takarenkaita ei kannata ainakaan (foam) pikiksellä liimata, koska se jäykistää renkaan reunan siten että auto toimii erän loppua kohti vähintään erikoisesti - se jäykkä pikisreuna alkaa "kantamaan" autoa eikä itse renkaan kosketuspinta ole enää kunnolla kosketuksessa.
Ainakin jos liimaa on siis niin paljon että se lähes koko sivureuna on liimattu. Lähtisin kokeilemaan korkeintaan ihan vain vanteen ja foamin reunan liimaamista.
Voi olla myös että olet pidottanut renkaita liikaa. 15-20min taakse ja 5-10min eteen tuolla Spiderilla on tuntunut toimivan kohtuu hyvin. Kerran tässä syksyllä meni pidotus pitkäksi (eteen 20min) ja taakse 30-35min ja lopputulos oli se ettei voinut ajaa loppuun asti kun renkaat olivat aivan liian pehmeät.
Renkaiden reunat kantsii sorvata siten että reuna ei ole rosoinen vaan sileä. sekin voinee auttaa asiaan.

245
Sähköautot / Vs: 1/12 mattorata-autot - Tech talk
« : 27.10.15 - klo: 11.47 »
Kerätään tämän topikin alle keskustelua mattoautoista (C-12 ja GT-12) yleisesti ottaen.

selvästi on näkynyt ja kuulunut GT-12 autoilun nostetta useassa eri kerhossa. Hienoa!
Myös facebookissa on ryhmä https://www.facebook.com/groups/c12gt12racingfinland/?ref=br_tf


246
Kehtaankohan tehdä tyhmän kysymyksen?
Eli GT-12 moottori: vapaa 13.5T 1S:llä tai 25.5T 2S:llä pois lukien tirinity/ epic moottorit.
Kuitenkin pari riviä alempana moottorilista?
Yhtään 25.5T moottoria ei löydy listalta ?
Eli pitääkö moottorin olla listalla vai ei ?

Terveisin Aava (ehkä tulevan GT12 auton kuljettaja)
http://news.efra.ws/fileadmin/documents/2015/07/2015%20EFRA%20Brushless%20Motors%2013.5T%20Spec.%20v7%20pdf2.pdf
Tuossa on 13.5 lista siis. 25.5T listaa ei ole olemassa (ainakaan vielä).
25.5T suhteen tällä tietoa siis mennään 540 kokoisella moottorilla. Sen ei saa olla Trinity/Epic rakenteeseen perustuva.

moottorisäännöillä on tarkoitus rajata ns. outlaw moottorit pois, jotka voivat olla hyvinkin ylivoimaisia muihin nähden. Moottorisäännöt on siksi olemassa että luokka olisi mahdollisimman tasaväkinen.
Näissä outlaw moottoreissa on eri roottorit, pakat ja käämit, joiden avulla on suorituskykyä saatu "huijaamalla" perus stock moottoriin nähden.

offtopic: Esim. Japanissa on 2S 21.5T luokka, jossa on sallittu outlaw moottorit. Moottorit ovat ylivoimaisen nopeita perinteiseen stock-moottoriin nähden.

Vesa voi tähän asiaan ottaa lopullisen kannan, kunhan ehtii asiaan paneutua paremmin.

247
Xray / Vs: Xray XB4 4WD krossiauto
« : 08.10.15 - klo: 14.42 »
http://www.teamxray.com/xb4/ Uuden 2016 mallin esittely.

Geometriaa on muutettu, ja painojakaumaa sekä slipperiä ja koria. Siinä suurimmat muutokset, jotka selvästi muuttavat autoa. Iskareiden muutoksista en löytänyt tietoa.

248
Tulokset / Vs: Sähkökrossin MM Japani 3.-10.10.2015
« : 04.10.15 - klo: 14.47 »
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xta1/v/t1.0-9/12112006_10153682210888216_2622113826750331388_n.jpg?oh=d121add35808324186c2204babf3cdbb&oe=56A24D4E Team Haatanen mietteliäänä

Ei oikein tule krossifiilistä kun katsoo ajoa tuolla radalla. Tasaista ja samanlaista kaikille, kyllä, krossiautoja, kyllä, hienot puitteet, kyllä, mutta...

https://www.facebook.com/Itajuntit?fref=ts Tuolla on Itä-Junttien hauska FB-sivusto.

Tsemppiä suomalaisten koitoksiin!

249
Tulokset / Vs: EOS 1 kilpailu NÜRBURING 18-20.9.2015
« : 24.09.15 - klo: 09.13 »
Kun aiheessa on kertakaikkiaan mahdotonta pysyä, vaan rönsyillään kaikenlaista, laitetaan tämä topikki lukkoon esimerkiksi.
On aika haastavaa jakaa tätä topikkia eri keskusteluihin, kun viesteissä keskustellaan ehkä 1-3 eri aiheesta, joista lähtee taas uusia keskusteluja tämän saman EOS aiheen sisällä.

Foorumi on tasan yhtä hyvä kun käyttäjänsä. Jokainen käyttäjä on vastuussa omilla kirjoituksillaan siitä millainen foorumi on. Uusien viestiketjujen perustaminen ei ole vaikeaa, silloin kun niille selvä tarve on.
http://rc10.fi/index.php?topic=1158.0

-ylläpito

250
Vapaa keskustelu / Vs: rc10.fi ylläpitoon?
« : 16.09.15 - klo: 13.15 »
Lisäresursseille tarvetta  :wink:

251
Radiolaitteet / Vs: Sanwa M12 & M12S
« : 09.09.15 - klo: 14.47 »
Tietääkö joku miten M12:sta tehdään reset tehdasasetuksiin? Ostin käytetyn mankan ja olisi kiva saada se tehdasasetuksiin jotta pääsee konffaamaan puhtaalta pöydältä.
https://www.lrp.cc/fileadmin/lrp_anleitungen/anl_31381_sanwa-m12-manual-fv.pdf
On-Time, Resetting the On-Time 61<-- päälläolo kellon resetointi
Model Clear, Clearing Model Programming Data 28<-- muistipaikkojen tyhjäys
Variable Rate Adjustment, Resetting the Steering, Throttle and Auxiliary Lever Calibration Values 46<-- radion potikkojen kalibrointi

Tehdasresettiä en tiedä, kannattaa tehdä tuota model clear kaikelle. Radiolle saa annettua oman nimen system menun alla.


252
Radiolaitteet / Vs: Sanwa M12 & M12S
« : 09.09.15 - klo: 12.46 »
Suurimpia muutoksia:
Sininen näyttö tekee paluun (M11 omistajat muistaa)
Säädettävä jarruliipaisimen koko
+30% nopeampi kuin M12 SSR-moodissa
Ei toimi kuin FH3 ja FH4 vastareilla?
Toimii vain max Life-akun jännitteellä? Tästä en ole varma, että onko tosiaan niin että Lipoja ei voi käyttää
Muutaman akun jälkeen kommentit.
Radio on nopeampi kuin M12 & SSR moodi. M12S:ssä on feel asetuksena uusi nopein HS, sitten 5s-1s, 0, 1f-5f (nopeimmasta hitaampaan). Ajotuntuma on enemmän "direct". Muuten en voi sitä kuvailla.
Jarruliipaisimen säädölle iso plussa.
Sininen näyttö ei toimi kuten M11 kanssa, eli ei voi eri profiileille valita eriväristä näyttöä.
Manuaalin mukaan toimii 4.x-9.0V ja maininta että Lipolla toimii myös (pitää säätää vaan varoitusjännite kohdalleen).
Toimii tosiaan vain FH3 ja FH4 vastareilla. BIND-valikossa on ensijaisesti asetettu kaikki kanavat SHR-tilaan entisen NOR-tilan sijasta.
Telemetriaan on tullut lisää toimintoja. Mm. saa erikseen itse kirjoittaa tekstin joka tulee pop-uppina näytölle. Esim. jos moottorin lämpötila ylittää alarm-arvon, voi kirjoittaa itse viestiksi vaikka "MOTOR TEMP" joka tulee näyttöön näkyviin, ennen oli vain "TMP1/TMP2 alert".
Kahvasta on kadonnut yksi painonappi (oli jarruliipaisimen kanssa samassa linjassa). Valikkojen rullaus painikkeen/rullan toiminta on fiksunnettu niin, että sen toimintaa ei enää vahingossa saa käännettyä vaan se pitää tehdä valikosta.
Kaipaisin yhä äänekkäämää piipperiä kuten M11x oli...

253
Radalla tänää nähtiin 8 eri kuskia! Hyvä startti tälle syksylle.

Muistakaa yhä pyyhkiä renkaat kuivaksi ennen radalle menoa.

254
Tampereen UA:n mattorata

Paikka: Nokian Portti, osoite Pirkkalaistie 1, Nokia. Käynti radalle sisäpihan puolelta. Käänny porttikongin jälkeen oikealle ja jatka suoraan eteenpäin lastauslaiturin ohi syvennykseen. Sisään pääsee vasemmasta ovesta. Rata löytyy 4. kerroksesta.

Aika: Rata on aina avoinna kuukausimaksun maksaneille, muille sopimuksen mukaan, kerhopäivät sunnuntaisin klo 12-16.

Rata: neulahuopamattoa, rata-alue 24m*11m, radan pituus ajolinjaa pitkin n. 70 m, kiertosuunta vastapäivään

Ajanotto: MYLAPS RC4 ajanotto toimii sekä vanhemmilla AMB RC2 että uudemmilla MYLAPS RC4 transpondereilla
Radan kierrosajat: http://www.mylaps.com/en/practice-results/location/1429

Luokat: Kaikki sähköautot sileillä renkailla ovat tervetulleita, suurin osa 1:10 touringautoja

Kerhoautot: Kerholla kaksi 1:10 touringautoa uusille kuljettajille kokeiltavaksi ilmaiseksi kerhopäivisin

Muuta: Ratavarikolla on pöytiä ja tuolia useille kuskeille valmiina. Radalla on ajovuorolista, jota käytetään yleensä kun on >3-5 eri luokkien kuskia paikalla Pitoaineet on pyyhittävä varikolla ennen radalle menoa.

Ratamaksut: 67 eur/kuukausi tai 15 eur/kerta

Ratamaksut maksetaan TamUA:n tilille etukäteen, maksutiedot:
Tilinumero: FI46 5731 6520 0398 37
Saaja: TamUA ry Pienoisautoilijat
Viesti: Nimi, Nokian ratamaksu
Ota tulostettu kuitti mukaan!

Lisätietoja harrastuksesta ja mattoradasta saa Pirkka Jokelalta (foorumissa pijokela, puhelin 0405505823). Pirkalta saa myös keskusteluoikeuksia tamualaisten omalle keskustelualueelle RC10.fi:ssä.

255
Radalla alkaa aktiivinen sisäkausi 6.9 sunnuntaina.
Rataprofili on muutettu ja rata ja varikko odottaa innokkaita harjoittelijoita. Tervetuloa!
 
Kerhon löytyy myös facebookista:
https://www.facebook.com/tampereenpienoisautoilijat?fref=ts

Radan kierrosajat lyötyy:
http://www.mylaps.com/en/practice-results/location/1429

Ratamaksut:
Mattoradalla ja PRCA:n krossiradalla on erilliset ratamaksut ja PRCA:n krossiradan ratamaksun maksaminen ei oikeuta mattoradalla ajamiseen.

Ratamaksut: 67 eur/kuukausi tai 15 eur/kerta (aloittelijat ja satunnaisvierailijat).

Ratamaksut maksetaan TamUA:n tilille etukäteen, maksutiedot:
Tilinumero: FI46 5731 6520 0398 37
Saaja: TamUA ry Pienoisautoilijat
Viesti: Nimi, Nokian ratamaksu
Ota tulostettu kuitti mukaan!

Muuta: Ratavarikolla on pöytiä ja tuolia useille kuskeille valmiina. Radalla on ajovuorolista, jota käytetään yleensä kun on >3-5 eri luokkien kuskia paikalla Pitoaineet on pyyhittävä varikolla ennen radalle menoa.

256
Eiköhän se johdu ihan siitä, että jos 50 tyyppiä lataa 6A virran sijasta 12A, voi alkaa tulla ongelmia kisapaikkojen sähkön riittävyydessä.

257
Kilpailijoiden kanava / Vs: FTT 2016 SÄÄNTÖKESKUSTELU
« : 01.09.15 - klo: 18.09 »
Tämän ymmärrän. En tosin vieläkään saanut listaa niistä käämeistä joita eri stanuluokissa käytetään ja säätimistä jotka ovat hyviä k.o. mootoreille, mutta tutkitaan.
TSS-10, vain ja ainoastaan Muchmore säädin ja 21.5T muchmore moottori. 'Muchmore Fleta ZX 21.5T Brushless Motor Type-W Fixed Timing Version – FinTrack, valm. koodi: MR-FZX215WF' sekä 'ME-FLEK FLETA Euro Brushless ESC Black, 0-ennakkosäädin, tuotenumero ME-FLEK'
TSP-10 vain ja ainoastaan, 'ORCA 13.5t TX, 10° ennakolla, asteikon keskimerkissä, tuotenumero OTM135TX'
Näin 2016 kauden loppuu noissa kahdessa luokassa.

Eli TSP-10 luokassa sallittuja blinky säätimet jotka löytyy joko roar listalta tai lajiryhmän erilliseltä listalta (esim. säätimiä jotka ovat joskus olleet roar listalla mutta tippuneet sieltä saattaa lajiryhmän listalta löytyä).

258
Xray / Vs: Xray XB4 4WD krossiauto
« : 01.09.15 - klo: 11.15 »
http://forum.teamxray.com/xform/index.php?act=view&ID=88&setup=xb4_2015
Setuppi Lavangosta yllä. Red etujousilla poistin auton suoran päässä kaksi kertaa ulos, joten normaalista poiketen yellow etujousi assolta. Asson jousilautasten kanssa sopii oikein hyvin.

Keskidiffiin piti kokeilla 500k öljyä mutta en ehtinyt kun kisa jäi niin lyhyeksi.
Kiitoksia kesästä XB4 2015  :azn:

259
Tulokset / Vs: Maastosarja IV Vantaa 29.8.-30.8.2015
« : 30.08.15 - klo: 21.50 »
Korjaahan Nicke tulokset kuntoon, myrcm listannut qualification rankinglistiin mukaan myös 4 alkueräkierroksen tuloksia, ja kierroksen tuloksethan mitätöitiin ja kolmen ekan alkueräkierroksen tulokset jäi voimaan.

Kiitokset kisojen järjestelyporukalle sekä buffetin väelle. Radalla oli mukava ajaa silloin kun päästiin ajamaan  :azn:

260
Tulokset / Vs: EUROPEAN CHAMPIONSHIP 2015 - 1/10 TOURING
« : 28.08.15 - klo: 12.20 »
Onko kisoissa tosiaan vain 30 kuljettajaa?  :shocked:

261
Radiolaitteet / Vs: Sanwa M12 & M12S
« : 28.08.15 - klo: 11.39 »
M12S:
Esittelyvideo
http://www.liverc.com/news/announcements/10398-LRP_video_introducing_new_SanwaAirtronics_M12S_radio_system/

Suurimpia muutoksia:
Sininen näyttö tekee paluun (M11 omistajat muistaa)
Säädettävä jarruliipaisimen koko
Ratin asentoa radioon nähden pystyy muuttamaan
Radion voi yhdistää kuulokkeisiin niin kuulee piippaukset paremmin
NOR/SHR/SSR ledit
Ilmeisesti erilaisien timereiden toimintaa on parannettu
+30% nopeampi kuin M12 SSR-moodissa
Ei toimi kuin FH3 ja FH4 vastareilla?
Basic valikko, jossa rajoitetut säädöt
Toimii vain max Life-akun jännitteellä? Tästä en ole varma, että onko tosiaan niin että Lipoja ei voi käyttää

262
Kisassa palkittiin erikseen 40-50v, 50-60v ja >60v TOP3:t  :wink:

Kiitos kisaajille ja Jussille & seuralle kovasta uurastuksesta hienon tapahtuman eteen.

263
RC-kerhot ja -radat / Sisäradat ja treeniajat 2015-2016
« : 24.08.15 - klo: 09.33 »
Kerätään tämän aiheen alle kaikki Suomen sisäradat ja muut lisäinfot kaudelle 2015-2016 (osoite, mille autoille tarkoitettu, treeniajat jne.). Viime sisäkauden tiedot löytyy http://rc10.fi/index.php?topic=86715.0

264
Tulokset / Vs: Sähkörossin EM 2015 Englanti 3-8.8.2015
« : 09.08.15 - klo: 23.40 »
https://www.facebook.com/pages/Jason-Ametrine-Photography/855895117832750 Näillä sivuilla runsaasti kuvia kisoista. Varikoltakin löytyy suomalaisedustusta  :smiley:

265
Tulokset / Vs: Sähkörossin EM 2015 Englanti 3-8.8.2015
« : 08.08.15 - klo: 11.04 »
kas en huomannut sitä bugia että q1 11 erän tulokset oli tuupista. ihmettelin asiaa enkä keksinyt muuta syytä kuin muuttuneen kelin :D

eilen live lähetyksessä kerrottiin että kun rata on kuuma, on silloin sliksiksi kulutettu rengas nopein?
en ole päässyt näkemään kuvista onko tosiaan siellä ajettu slikseillä jo erissä.

267
Tulokset / Vs: Sähkörossin EM 2015 Englanti 3-8.8.2015
« : 06.08.15 - klo: 13.56 »
RC Racing TV LIVE ei ole vielä tulilla. Ilmeisesti tänää sataa/voi sataa päivän mittaan.
Onneksi tuloksia tulee:
http://www.uk2015.rcresults.uk/live/

268
Tulokset / Vs: Sähkörossin EM 2015 Englanti 3-8.8.2015
« : 05.08.15 - klo: 15.17 »
Q5 hitusen kesken mutta top10 (järjestyksessä voi olla pari virhettä):
1. Lee
2. Cragg
3. Marc
4. Pinisch
5. Ronnefalk
6. Neumann
7. Cockerill
8. Hupo
9. Van Helmond
10. Orlowski


269
Tulokset / Vs: Sähkörossin EM 2015 Englanti 3-8.8.2015
« : 04.08.15 - klo: 16.45 »
Ei oikein nettiin asti saa tuloksia, muuta kuin seuraamalla kisojen tiimikuskien FB-päivityksiä.
Q1 ajettu ja Q2 menossa.

Pari tuloskuvaa Marcilta:
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/11056075_878357452231113_5912769072488258690_n.jpg?oh=aa81d9ff086ec14d3dfcb5778d5ba743&oe=5650E7FA
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/11056075_878357452231113_5912769072488258690_n.jpg?oh=aa81d9ff086ec14d3dfcb5778d5ba743&oe=5650E7FA

Ei ole tietoa miten suomalaisten sijoitukset oli Q1.

Kisoissa BBK ajanottojärjestelmä, joten myrcm ei kannata tuloksia turhaan saalistaa.

http://euros2015.co.uk/2015-european-championships/ kisajärjestäjän blogi
https://www.facebook.com/robinhoodraceway?fref=ts ja radan FB sivut

270
Tulokset / Vs: Sähkörossin EM 2015 Englanti 3-8.8.2015
« : 02.08.15 - klo: 23.14 »
https://www.facebook.com/robinhoodraceway <-- tuolla myös infoa kisasta.

Huomenna nähdään miten kisat lähtee liikkeelle. Suomipojille tsemppiä!

Sivuja: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11 12 ... 30