Joo tosiaan, olishan siinä kameralle käyttöä
Stailin (Antin) kanssa vähän testailtiin motoreja kaiken muun ohella. Werksissä (B5) tuntuu olevan Novarossin S21P3 :a enemmän voimaa, no ei varmasti mikään yllätys - Novarossi P3 ei kuitenkaan ole kireimmästä päästä - tosin enpä ole maksimisäätöjä kai yrittänytkään hakea tuosta omastani, enemmän sellaisilla "varman päälle" säädöillä on menty. Orion CRF21 sen sijaan pysyy kyydissä hyvin ja taisi mennä ohikin, joten sillä pystyy haastamaan Werksin hyvin ja saa tasaväkistä kisaa aikaiseksi.
Joku tossa Novarossissa kuitenkin viehättää, sopivan tehokas buggypohjaiseen GT luokkaan, matalahkot äänetkin yhdessä Novarossin putken ovat kanssa sellaiset että välillä tulevat ihan oikeat kilpa-autot mieleen rataa kiertäessään. Auton ei tarvitse olla nopein mahdollinen ollakseen hauska peli radalla.
Olis kyllä kiva kokeilla tollasta euro-tyylistä hihnavetoista TP10:iä muistuttavaa GT autoa, esimerkiksi Sirio/BMT 081, jolla voitettiin Kyosho GT skabat kreikassa joku aika sitten. Autoon oli istutettu Kyosho Evolvan vaihteisto; kisassa sallittiin Rally Game säännöistä poiketen myös vaihteet.
Lyhyempi runko taasen poissulkee pidemmät GT2/DM1 korit ja varaosien tilaaminen Italiasta kuulostaa aavistuksen arveluttavalta.
Täytyy nyt vähän katella mitä ajatuksia päähän tulee, luultavasti ei kuitenkaan mitään (uutta ainakaan)
Sitten vähän Seiska -osastoa:
Onko muuten yli puolet Hong Nor Teamista luopumassa GT luokasta vaikka kesä ei ole edes puolessa ? Tuli vaan sellanen tunne kun radalla asiasta kuulin ja että herrat olis siirtymässä vitosautoihin...