91
Keskustelua kaupankäynnistä / Vs: LiquidRc
« : 25.04.13 - klo: 16.26 »
Mulla ei ole koskaan ollut liquid rc:n kanssa ongelmia ja tavarat ovat olleet mitä tilattu Tilauksia 12 takana .
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Terve vaan kaikille. Oon puolisen vuotta kerennyt harrastuksen parissa touhuta ja perus piha suttailija.
Moniin kysymyksiin oon vastauksia täältä selailemalla saannu. Tuli tollanen savage Flux ostettua täältä käytettynä muutama kuukaus takaperin, ja tokalla ajokerralla molemmat diffit hajos. Mut vika kyllä löyty suurimmaksi osaksi käyttäjästä, mutta tulipahan hyvä syy levittää vehe kokonaan. No siinä kohtaa se mopo kyl karkas käsistä lopullisesti. Eli XL runko, keski diffi todennäköisesti, bajan rengastus, HD osa päivytykset voimansiirtoon, "pakollista" alumiini osaa ja pisteenä iin päälle, castlen XL-2 ja 2028 harjaton combo. Suurin osa osista odottaa jo asennusta, tahtoo vaan aika olla pikkasen kortilla. Onko toi Alza Racing kuinka luotettava ostos paikka?
Kerran kokeilin keulia----->tanko jäi käteen ja nurinhan siinä oltiin, en oo sen jälkeen mitään temppuilua kokeillut.
Nyt löyty ihme ongelma kohta kun päivitin uudet servot maxxiin ja tuntuu että servo saver ei palauta renkaita enää suoraan takaisin jostain syystä?
Onko joku päivittänyt kyseistä kohtaa jotenki tai vaihtanut kokonaan kiinteän esim alumiiniseksi?
tämmösestä osasta kysymys jos ei minun selityksestä tajua :)
http://buy.traxxas.com/product_info.php?products_id=7197&osCsid=sbb5v4l6cs8er3f7qbuke48s60
siinä meiän BRP Can Am 650 uusilla swamp witch 28" renkailla. tehoo on ihan mukavasti 62hp mutta sais olla pitkärunkoinen, kaverilla meinaa semmonen ja on parempi ajaa
Mua kiinnostais truggykorit tohon fluxiin ja flux xl:ään... Linkkejä otetaan vastaan :)
Klo 01.00. Ensimmäiset Sava-ajelut reiluu vuoteen, ensimmäinen kerta koskaan sähkön ratissa. Kyllähän tuo vaan menee, vähän on erilainen kikotin ajella kuin nitrot, mutta hyvin tuokin räpylässä pysyy :) Kerran joutu käydä pinjonin kiristää paikalleen kun otti ja läksi lentoon, mutta muutenhan tuo kestää siinä missä Savan kuuluukin. Yllättävän hyvin meni tampatulla lumella 30mm madallettuna ja melkein kivireen jäykkyydellä :P Tästä sitten vaan pikkunyppylöiden kautta takas niihin viisimetrisiin pompsahteluihin... ^_^
Tuommosella Mitsun Evo kutosella körötellään;
Millä servolla porukka muuten ajelee ? Tai ne ketkä sen nyt alkuperäsestä on parempaan päivittänyt ?
Onhan se 800 ihan jees. Ei vaan oikeen innosta,kun taloudesta löytyy/on löytynyt Lumia 610 ja 800. Sitten kaveri osti vielä 900,joten onhan noita ihan kiitettävästi tässä käsien ulottuvilla. Siksi harkitsin enemmän noita muita merkkejä.
Onko kellään RC-veneessä jettiä?
Tommonen tuli vahingossa vastaan: http://www.cornwallmodelboats.co.uk/acatalog/graupner_jet.html
Laitetaanpas linkkiä kuviin niin pääsee ihmetteleen.
Vakio rengas ja vanne, eli sarja painaa sen 1440g.
Prolinen laparenkaat 3,8" ja trx summitin vanteet, painoa sarjalla 1044g.
Eniten mörkö setti, eli prolinen trencher x sarja prolinen 1/2" offsetin vanteilla 1730g, eli aika roimasti enemmän mitä nuo laparenkaat!
Auto on melkosen tarkkaan 3 kg ilman renkaita ja akkua.
4S 8Ah akku vähän vajaa kilon.
6S 5Ah tarvittavine osineen menee vähän yli kiloon.
Ja eri renkaita alla...
Tätä valo hommaa pitää vielä kehitellä, mutta lähtökohta on ihan ok. Ja tuo revon koppa istuu niin hyvin että taidan niitä hommata jatkossakin, tosin sellasia mitkä on jo esimaalattu että on vähän siistimpi ilman teippailuja Täytyisi varmaan hommata purkki valkosta maalia ja suhauttaa se tuonne sisäpintaan. Toinen tietty olisi että hienolla vesihiomapaperilla vetäs pinnan mataksi...
"Jostain syystä" lipo cutoffi alko pätkimään menoa..
Hyvin tuo 4S 8Ah akku silti kesti matkassa mukana! Zippyjä tulee jatkossakin ja 5S 5Ah akkuja on tulossa 3 kpl niin ei tarvi lopettaa kesken ajamista jos meno alkaa maistumaan
Ja mä en halua erillistä kameraa, vaan puhelimen.
perus trentsut:
Height: 6.89" (175mm)
Width: 3.43" (87mm)
X-trentsut:
Height: 6.50" (165mm)
Width: 4.15" (105mm)
Eli huomattavasti korkeammat, mutta vastaavasti sitten kapeammat, pidon kustannuksella? entiedä.
Joo kyllähän se tuuletin nyt pyörii lähes tuplavauhtia siitä mihin se on speksattu, ei varmaan hätää ole, kestoikä alenee mutta kestää sen minkä kestää.
Ota noparin BEC:iltä virta mikäli olet huolissaan siitä tuulettimen kestosta. BEC antaa sen 6V.
Tässäpä sunnuntain ratoksi pari fotoa mun tilkkutäkistä:
On se upeaa työtä:
Uusi jäähdyttävä 10mm motorplate:
Nyt se on uusia iskareita vailla vain, aika nopeasti kuoleentui nuo jouset vanhoista, puolessa vuodessa meni ihan huonoksi. Melkoinen tilkkutäkki on, vähän vaikka minkä väristä alua ja tukareita.
Enjoy your aluminium porno! :D
Nokian C7 käytössä jo puoltoista vuotta ja olen ollut erittäin tyytyväinen tähän puhelimeen
Ei mitään vikoja ole ilmennyt ja on toiminut moitteetta tähän asti.
Varaluureina E7 ja Lumia 900.
Muutama kuva vielä Monster Rustlerista.
Uudet renkaat truggyssä
Mittaan nopeuksia rc laitteista garmin e-trex H gps paikantimella .Samoin. Kestää vesiroiskeita ja kolhuja eikä edes maksa kovinkaan paljon.
Hyvä laite suosittelen !!!
Edit... X447 potkurilla jäi mittariin 104,5 km/h. Erityisesti moottori kävi tosi kuumana. Säädöt eivät ehkä ole ihan optimaaliset, pientä pomppimista oli havaittavissa. Potkurikaan ei ihan huipputerässä ole.
Körryyttely myös hämyisen tallenteen muodossa.
Genesis
Täältä ilmoittautuu uusi veneenrakentaja kehiin!
Tuli tuo hobbysiikan lehti kotia ja osasivat niin hyvin mainostaa noita veneitä, että oli pakko alkaa tekemään genesistä.
Toissapäivänä piirsin inventorilla (3D-suunnitteluohjelma) karkeasti rungon ja tulostelin poikkileikkaus kuvat. Sitten niiden pohjalta leikkasin vanerista muotit ja kuumalankaleikkurilla pohjan muoto. Sitten kun olen saanu oikein hyvän muotin tehtyä niin muovipussi päälle ja lasikuidusta sitten askartelemaan runkoa. Pitäs melkeen käydä hakemassa scottin maskiin aktiivihiilisuodattimet kun pihalla alkaa olemaan jo niin kylmä, ettei hartsi meinaa kuivua kunnolla.
Tekniikka pitäis jostain keksiä, kun hobbysiikan varastossa ei ole oikein hyviä vetolaitteita tällähetkellä, ehdotuksia?
Tekniikaksi leopard 4082 1500 kV motti + 8 s lipot ja nopariksi hifein swordfish 300 A hv ?
täältä voit katsoa sopivia osia genesikseen >>
http://www.offshoreelectrics.com/
Eilen Kiimingin kisoissa koettua:
Viimeiseen finaalilähtöön valmistautuessa autoon virtoja laittaessa huomasin, että 2-kanavan toinen suunta ei toiminut, tässä tapauksessa kaasu. Jarru toimi normaalisti. Toinen auto toisella vastarilla teki saman tempun, eli auton sähköissä vika ei voinut olla. Parin radion uudelleenkäynnistyksen jälkeen näyttöön tuli teksti "ERR" ja kaikki muistit radiosta sileeksi. Toiveikkaana sitten koitin kalibroida resetoituneet radiot säätimen kanssa mutten saanut kumpaakaan autoa kalibroitua, kaasu kun ei edelleenkään toiminut.
Tänään sitten koitin vielä kerran kalibrointia, niin kaikki toimi niin kuin ei mitään vikaa olisi koskaan ollutkaan Ei muuta kuin ohjaus-epat ja muut setupit takaisin ja kovaa ajoa.
Onko kellään ollu vastaavaa temppuilua?