Tunneli on tehty vanhasta pienestä verhotangosta, kun sattui sopiva löytymään nurkista
Olisiko ollut messinkiä. Halkaisijaltaan n. 13mm ja seinämävahvuus jotain 0,5mm.
Katkaisin tangon n. 1mm lyhemmäksi kuin moottorin kiinnikkeen/spurrin ja etudiffin akselin tyven väli. Tanko on kiinnitetty spurrin päästä sen läpinäkyvän kardaanisuojanlevyn kiinnityspultin alle pellistä taitellun kiilan avulla. Näkyy aiemmassa kardaanitunneli1 kuvassa. Putken etupään kiinnitys tehty käyttäen hyväksi myös sitä kardaaninsuojalevyn etupään kiinnityspistettä. Oma pieni pultti oli juuri sopiva.
Tuli sen verran sekava sepustus joten täällä juttua lontoon kielellä vastaavasta josko auttaisi
http://traxxas.com/forums/showthread.php?8902947-Low-Maintenance-Thread/page4Hiekkaa tuonne ei ole mennyt lainkaan eli toimii erinomaisesti. Negatiivisena asiana se, että rajoittaa hieman ohjauksen ääriasentoa toiseen suuntaan. En ole kokenut sitä tosin ongelmana.