Kirjoittaja Aihe: itsensä esittely  (Luettu 7826 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kalleh

  • Tulokas
    • Profiili
itsensä esittely
« : 02.12.08 - klo: 14.58 »
Tuli tämmöinen idea mieleen että tänne voisi kaikki halukkaat kertoa jotain itsestään.

Eli, itse olen 84 syntynyt mies joka tunnetaan kalleh:na. löysin kyseisen foorumin sattumalta ja tämä on itse asiassa hyvä koska sain lahjaksi tuossa kesällä oman  rc-auton. tieto taitoa ei ole kyllä paljoa :huh: mutta eiköhän se muutu kun täällä vähän lueskelee ja keskustelee :wink:

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: itsensä esittely
« Vastaus #1 : 02.12.08 - klo: 15.23 »
Mä oon kanssa syntynyt.... ja kauan kauan sitten, viime vuosituhannella.
Enemmän oon mekannut 1/1 autoja.... siis silloin kun vielä mahduin niiden alle. Oikein Jyväskylän suurajoissakin, ja nekin on jo kauan olleet nesterallin nimellä.

Olen se varikkojen lyhyt laiha vähäpuheinen hahmo....vai miten se nyt olikaan.
Ilmeisesti tänään istun Järvenpään kerhossa jossakin nurkassa, mikäli se ketään kiinnostaa.... siis tulla katsomaan.

Tuntomerkkinä lisäksi:  :cool:
« Viimeksi muokattu: 02.12.08 - klo: 15.46 kirjoittanut TTKoo »
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa tomppa82

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: itsensä esittely
« Vastaus #2 : 02.12.08 - klo: 21.29 »
Ai juku, kyllä te oleette ihme kaverita kun olette jopa syntyneet... :shocked: :lol:

Minä kun oon aina kuvitellut olevani ainoa tänne kirjoittavista, joka on syntynyt... :grin: Tai sitten en...  :lol:

Jaa, niin pitäiskö mun muka esitellä itseäni? RC-autoja harrastava aikuisopiskelija rovaniemeltä... 
Ajokunnossa LRP Blast S10 TX2 ja Surge grusher-vene.
Lisäksi muutamia innostusta odottavia auto-projekteja

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: itsensä esittely
« Vastaus #3 : 02.12.08 - klo: 21.39 »
Ei hitto jos olisin isorintainen nainen niin laittaisin alaston kuvan tänne mutta kuin olen niin hemmetin karvainen mies katso kuva---->https://kotisivukone.fi/app/www/jerzi.palvelee.fi/albumi/sm14ls-5tattis18.5.08/250097

Joulupukki on ollut tattiksella.
Jerzi minua kutsutaan mutta oikea nimi jolle minun äiti minua kutsuu on Jerry :lol:
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa hk

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: itsensä esittely
« Vastaus #4 : 02.12.08 - klo: 23.19 »
Minäpä kulminoiduin. Pistäkää paremmaksi.
Kyälähtee! Yleensä ihan minne sattuu. 
Tampere.

Poissa nettijätkä

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: itsensä esittely
« Vastaus #5 : 03.12.08 - klo: 08.40 »
Tälle topikille noin jatkoa ajatellen iso:


Poissa Cruisaaja

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Vs: itsensä esittely
« Vastaus #6 : 03.12.08 - klo: 20.15 »
Hui hitto että säikähdin. Ei saa Jerzi laittaa tollaisia kuvia julkiseen jakeluun  :mrgreen:
Sponsored by own wallet

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: itsensä esittely
« Vastaus #7 : 03.12.08 - klo: 20.39 »
Minä olen 96 syntynyt. Asun Oulaisissa. Mai missä se oli?
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa Viltsu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: itsensä esittely
« Vastaus #8 : 03.12.08 - klo: 21.31 »
Keravalla koko ikäni asunut 29-vuotias mies, jolle musiikki ja kitaransoitto lähinnä sydäntä, rc sitten tulee hyvänä kolmosena perässä  :grin:
Eka rc-autoni oli Tamiya The Frog 80-luvun lopulla, sitten tuli tuo kitaransoitto kuvioihin, ni rc jäi sivuun.
Pidemmänpuoleisen tauon  jälkeen taas kuvioissa mukana tavalla, tahi toisella ja laitteistoa tulee haalittua hitaasti, mutta varmasti lisää tarpeen mukaan!



Crt.5e pro. Team Magic M8e-projekti, Inferno MP 7,5e, E-Revo, E-Firestorm, Tamiya TRF 415 MRE, Stampede, Nitro 4-Tec "e"-tekele, Losi MRC, NanoDragon ja Minirave.

Poissa RCl

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: itsensä esittely
« Vastaus #9 : 03.12.08 - klo: 22.02 »
jos nyt vaikka jotain stooria kirjoittaisi..
vantaalla asuva -92 syntynyt poika. foorumi löytyi "vahingossa" mutta hyvä niin.
harrastuksina lähinnä rc-autot ja pyöräily.


-kiitän ja kuittaan.
traxxas stampede|X-ray T2 `007

Poissa Harza!!

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: itsensä esittely
« Vastaus #10 : 03.12.08 - klo: 22.36 »
Joo Viialas asunut noin 15.5 vuotta ja sit muuttanut ikaalisiin :) Nyt asunut ikaalisissa noin 1.5Vuotta ja ensiviikolla tulee 17 mittariin :D
Edit :D Metsäkonekuskiks opiskelemas kurusa... Viel olis tän jälkee vosi lusimista :D
« Viimeksi muokattu: 06.12.08 - klo: 00.22 kirjoittanut Harza!! »

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: itsensä esittely
« Vastaus #11 : 04.12.08 - klo: 09.17 »
Tälle topikille noin jatkoa ajatellen iso:



Kyllä kannatti esittely tässä ketjussa.

Nyt on lukuinen määrä harrastajia uskaltanut lähestyä mua yv:llä, ja saapi tulla nykimään hihoistakin (ne on jo valmiiksi lyhyet)
 
- :cool:
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: itsensä esittely
« Vastaus #12 : 04.12.08 - klo: 17.24 »
Jep, eli olen Siuntiossa asusteleva 16 vuotias amispoika, harrastuksiin kuuluu rc-autot, rc-autot ja rc-autot. Niitä on sitten tullutkin harrastettua noin 5 vuotta, alkoi siitä kun erehdyin kävelemään helsingin pro hobbyn liikkeeseen ja kannoin sieltä ulos kiskurihinnalla hankitun kyosho zaboonin joka hajosikin useaan otteeseen muutaman kuukauden ajalla. Nykyään on sitten hieman tasokkaampia vehkeitä, onhan nuita kertynyt 9 kappaletta 5 vuoden aikana, vaihtuu joka vuosi n. kaksi kertaa. Ehkä se "pomminkestävä" meikäläiselle sopiva auto vielä löytyy jonain päivänä, tulokset paranee aina vain :grin: . Niin ja LVI-asentajaksi opiskelen seuraavat 3 vuotta ainakin.
- Tapsa

Poissa joska

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: itsensä esittely
« Vastaus #13 : 05.12.08 - klo: 15.01 »
93 syntyny ja harrastukset rc autot ja pyöräily
asustan kirkkonummella
tamiya TT01 rockstar subaru imbreza
spektrum dx3.0

Poissa Voyager

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: itsensä esittely
« Vastaus #14 : 06.12.08 - klo: 06.53 »
Ei hitto jos olisin isorintainen nainen niin laittaisin alaston kuvan tänne mutta kuin olen niin hemmetin karvainen mies katso kuva---->https://kotisivukone.fi/app/www/jerzi.palvelee.fi/albumi/sm14ls-5tattis18.5.08/250097

Joulupukki on ollut tattiksella.
Jerzi minua kutsutaan mutta oikea nimi jolle minun äiti minua kutsuu on Jerry :lol:

Ooksä Jerry ottanu mallia Aarne Tenkasesta vai se susta???

Toni  :grin:
Arrma Fazon Voltage...Louise St Hummer tire & Wheel...

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: itsensä esittely
« Vastaus #15 : 06.12.08 - klo: 14.24 »
Tervehdys. Minä olen 83 syntynyt herra keskisuomesta. RC-harrastuksen aloitin jo 90-luvun alussa jollin autot ja tekniikka ei ollut niin pitkälle vietyä kuin nykyään, sen takia pyydänkin anteeksi jos joskus saatan kysyä asioita jotka teille konkareille on päivän selviä asioita. Harrastuksiin kuuluu RC-autoilun lisäksi, Futis, salibandy, aikido sekä myös musiikki joka on erittäin lähellä sydäntä. Rummut ovat instrumenttini ja nitä olen soittanut jo noin 14 vuoden ajan. Ja kyllä soitan bändissä. Bändin nimi on Planet Terror ja se soittaa raskaampaa rockia tunteella, vaikutteita Volbeat, Black label Society yms. Tällä hetkellä olemme viettäneet hiljaiseloa koska solistimme niittää mainetta Idols-kisassa. Mutta Idolsin jälkeen olemme jälleen valmiina jyräämään. Tässä minusta lyhyesti tietoa.
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

stimpson

  • Vieras
Vs: itsensä esittely
« Vastaus #16 : 07.12.08 - klo: 23.01 »
Tällä hetkellä olemme viettäneet hiljaiseloa koska solistimme niittää mainetta Idols-kisassa. Mutta Idolsin jälkeen olemme jälleen valmiina jyräämään. Tässä minusta lyhyesti tietoa.

Taisi saada kenkää Idolsista se teidän vokaalimies! Voitte siis aloittaa jyräämisen!  :grin:

Meikä on tälläinen kehäraakki, joka aloitti harrastuksen varsinaisesti 3 vuotta sitten. Sähkövehkeillä tasaisella radalla on se minun juttu, ja jos joku ei varikolla minua tunne, niin todennäköisesti ensimmäisen yhteisen kisan jälkeen ei pysty unohtamaan!

Pinkki väri on PÅP!  :wink:

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: itsensä esittely
« Vastaus #17 : 08.12.08 - klo: 00.42 »
Taisi saada kenkää Idolsista se teidän vokaalimies! Voitte siis aloittaa jyräämisen!  :grin:

Meikä on tälläinen kehäraakki, joka aloitti harrastuksen varsinaisesti 3 vuotta sitten. Sähkövehkeillä tasaisella radalla on se minun juttu, ja jos joku ei varikolla minua tunne, niin todennäköisesti ensimmäisen yhteisen kisan jälkeen ei pysty unohtamaan!

Pinkki väri on PÅP!  :wink:
[/quote]

Juuh näinhän siinä ikävä kyllä kävi. Kenkää tuli =/
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: itsensä esittely
« Vastaus #18 : 09.12.08 - klo: 08.09 »
Ite olen 31-v mikkeliläinen vm. -77 siis, syntyjäni Jyväskylästä. Avoliitossa asun ja töitä teen graafisella alalla.
Tämä harrastus syttyi liekkeihin näinkin "kypsällä iällä" parin vuoden kytemisen jälkeen ja on aina ilo riemastuttaa tuota rakasta avokkia reuhaamalla näiden vehkeiden kanssa.  :grin:
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa juhu

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: itsensä esittely
« Vastaus #19 : 09.12.08 - klo: 14.15 »
Terve vaan kaikille!

Minä olen tällä palstalla täysin tuore käyttäjä.
Rc autoja olen harrastanut noin vuoden velipojan kanssa.
Ikää on kertynyt 30v eli rc touhut alkoi kiinnostamaan uudelleen aikuisiällä.
Polttisautoilla on tullut ajeltua mutta nyt on alkanut tollanen kivillä kikkailu kiinnostamaan siinä määrin että taitaa mennä kalusto vaihtoon. Lähimmälle polttiskrosseille tarkoitetulle radalle on matkaa 60km joka on häirinnyt harrastusta paljon. Tollasta offroadi pystyis harrastamaan takapihallakin. Vaikkakin maasto täällä länsi-Suomessa onkin tasaista.


Poissa tontsa96

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: itsensä esittely
« Vastaus #20 : 09.12.08 - klo: 16.14 »
sydän pysähty ku näin ton jerzi kuva :shocked:
losi 8ight rtr/os v-spec/hobao shop/sanwa/byron/spektrum

Poissa Ilmari_S

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: itsensä esittely
« Vastaus #21 : 09.12.08 - klo: 17.12 »
Mul ei ku iha meijän vanhan opettajan näköne. :)

Ite oon -92 syntyny poika. Asunut koko ikäni Liedossa. Kiinnostunut kaikista pörisevistä moottorivehkeistä ja muusiikista tietenkin. Rumpuja tulee soitettua jonkun verran.
Huehue

Poissa Harza!!

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: itsensä esittely
« Vastaus #22 : 09.12.08 - klo: 18.43 »
Ja tänään tuli 17v täyteen :D

Poissa Ilmari_S

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: itsensä esittely
« Vastaus #23 : 09.12.08 - klo: 20.18 »
Onnittelut!  :wink:
Huehue

Poissa Nege

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: itsensä esittely
« Vastaus #24 : 09.12.08 - klo: 21.32 »
Heppulis.

Moni tietää ja tuntee jo mutta niille jotka ei tiedä.

27- vuotias ajoneuvoasentaja (vielä 8 työpäivän ajan, tuleva myyntiedustaja).
Asustellut Kirkkonummella koko pienen ikäni. (eikä varmaan lähde kulumallakaan)
Harrastellu tätä lajia kait kolmisen vuotta. Ei pysy enään laskuissa.
Kavereillakin oli autot niin piti itsellekkin saada.
Aloitin polttiksella ja nyt on sähköautoja 5 ja muutama käyny niiden lisäksi kääntymässä.

Minut löytää usein lippiksestä rataa potkimasta ja hillumassa päättömästi. (varokaa sitä maton alla olevaa möykkyä, saatan olla päiväunilla)
En ole konkari mutta silti saa tulla kyselemään. Niin minäkin teen.

Ja minut tunnistaa  :afro: tosin hieman lyhyempänä versiona.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: itsensä esittely
« Vastaus #25 : 09.12.08 - klo: 23.13 »
sydän pysähty ku näin ton jerzi kuva :shocked:

Kukas sanoi että siinä olin minä :lol:
Jerzi

PS Kasvata itse tuolaisen niin katsotaan minkä näköinen olet itse :lol:
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂