Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - .21

Sivuja: 1 ... 27 28 29 [30] 31 32
871
Polttisautot / 1/8 rata-autot (C8 luokka)
« : 17.02.05 - klo: 07.08 »
KIITOKSIA paljon tiedosta, täytyy sitten kysellä josko työkaveri suostuisi vähän vinguttamaan visaa.

872
Polttisautot / 1/8 rata-autot (C8 luokka)
« : 16.02.05 - klo: 07.22 »
Joo sovitaan vain aika, tällä hetkellä ei ole mitään isompia projekteja niin olisi aikaakin. Toi on kyllä edullinen rata-auto. Border onlinestä löytyy myös erittäin edullinen 1/8 (Team Magic) 400 euroa johon tulee kaikki muut paitsi radiot jopa pilli ja moottori on mukana.

873
Polttisautot / 1/8 rata-autot (C8 luokka)
« : 15.02.05 - klo: 20.29 »
Onkos sulla paljon noita renkaita? se mitä pystytään nyt tekemään on niiden reunojen pyöristys. Se homma on piis of kakkeli. Noista paloista sen verran että se liike on itseasiassa se sama josta otetaan se stiffner,
http://acehardwarehobbies.com/2.2/catalog/default.php
ja hintaan noin 14 dollaria. Mika olet vissiin enemmän tehnyt tota amerikasta ostoa niin tiedätkö että kumpi kortti toimisi paremmin, nordean visa electron vai sammon electron?

874
Polttisautot / 1/8 rata-autot (C8 luokka)
« : 15.02.05 - klo: 18.57 »
Mika tänään sain serpentin kytkin paketin, ja 2 tunnin testaamisen ja sovittamisen jälkeen oli todettava että en pystykään käyttämään serpentin osia. :cry:  vaatisi vähintäänkin koko takaakselin muuttamista että saisi myös serpentin vaihdelaatiokn toimimaan, tulisi liian monimutkaiseksi sekä tuntuu olevan aina riski että sekään ei sitten toimisi. No eipä auta kuin sitten jenkkilästä ottaa paloja.

875
Polttisautot / 1/8 rata-autot (C8 luokka)
« : 14.02.05 - klo: 19.45 »
Mika noi "one touch" renkaanpika lukitus koukut ovat mielestäni mugenin koukkujen kanssa aika saman näköiset, itselläni on yhdet mugenin koukut jotka sain eräältä kilpakuljettajalta viimekesänä taisin siitä joskus mainitakin kun se alkuperäinen tipahti 1:1 auton koejelaudan väliin jonnekin ilma kanaviin  :mrgreen:  meinasin vaan että ainakin mugen ja kyoshon rengas kiinnitys on samanlainen ja ainakin JACON renkaita saa hobbypeoplelta erittäin hyvään hintaa. Serpentissä taas on vanteen se sisä osa liian syvällä ja oli muutenkin kyllä erittäin tiukka evolvan akseliin.
Ajateltiin vielä kahdet sarjat ottaa kaikkein pehmeinpiä renkaita futuresta tuohon alkukesään jos olisi edes vähän parempi vaikutus pitoon viileämmällä asfaltilla. Onko sillä HPI europella kuinka pitkiä toimitus aikoja.

876
Polttisautot / 1/8 rata-autot (C8 luokka)
« : 14.02.05 - klo: 18.26 »
Mika Mainitsit tuosta ohjausgeometriasta, en ihan täysin ymmärtänyt mitä tarkotit, eli siis kun ohjauspaloja kääntää vaikka edestä katsottuna oikealle niin etutukivarret nousevat vähän :?:  itse en ainakaan huomannut tätä omassa kun kokeilin. Tuli vaan mieleen kun mietin tota että onko vetoakselit kuinka tiukasti pesissään. ainakin evolvassa taka jousitus ei mene tietyssä vetoakselin asennossa pohjaan.[/quote]

877
Polttisautot / 1/8 rata-autot (C8 luokka)
« : 14.02.05 - klo: 16.51 »
On eagle systemssi kiinni joutuu kyllä todennäköisesti laittamaan uuteen vauhtipyörään kiinni. Tilasin dantom oy:stä tänään serpentin koko kytkin/vauhtipyörä kompleksin, ja tämähän johtuu jo aikaisemmin mainitsemastani syystä eli ne kyoshon centax palat ovat kyllä tolkuttoman kalliit  :(  toivon vaan että ei tule hukka ostosta olen ollut useaan otteeseen yhteydessä dantomiin ja ollaan suoritettu mittauksia rattaiden vahvuuksista sekä muista mitoista ja ainakin tietojen valossa pitäisi mennä kiinni. ja välitykset pidin vakiona, 45/49T & 16/20T halutaan vain että ei tarvitse viikkoja odotella uusia kytkin pintoja.

878
Polttisautot / 1/8 rata-autot (C8 luokka)
« : 14.02.05 - klo: 15.35 »
Rupeaa jo näyttämään autolta. itsekin vähän aika sitten törmäsin tuohon proceedin renkaita myyvään nettisivuun, Noi proceedin vanteet on kyllä kun tehdyt gt-onen koriin pitää varmaan itsekin kokeilla jos noi vanteet kävisivät omaan, saatiin Mika jo säätöpöytä sekä siihen mitta-asteikko enään puuttuu itse setuppi ne pyörien paikalle tulevat tolpat. Tiedätkö mika missä kunnossa/vaiheessa Tonin serpentti on.?

879
Polttisautot / 1/8 rata-autot (C8 luokka)
« : 12.02.05 - klo: 20.21 »
Toi osa on tai ainakin sanovat sitä stiffneriksi, lähinnä hifistely osa unohtu mainita edellisessä viestissä että jos oikein ymmärsin niin osa olisi tulossa aina californiasta saakka, Mika noista jousista ei ole kyllä harmainta aavistustakaan mitkä olisi hyvät future rc:ssä kun noita jousia kyselin niin ei edes suostunut myymään meille pehmeita jousia vaikka kuinka sanoin että olisi niin kivan väriset mutta tehtiin kompromissi ja saatiin valkoiset kuulemma hyvät. Sano noista pehmeistä että sen jälkeen kun ne laitatte niin todennäköisesti auto menee kun käärmeen k..si ja olihan se pakko uskoa ammattilaista.

880
Polttisautot / 1/8 rata-autot (C8 luokka)
« : 12.02.05 - klo: 18.08 »
Tällästä olen hamuamassa, löysin tämän osan sattumalta eräältä suurelta keskustelu foorumilta. Olen ollut yhteydessä liikkeeseen joka tätä myy ja täytyy kyllä sanoa että jos näin kaukaa pitää osat hankkia niin huh huh.

881
Yleinen keskustelu / Trial truck
« : 12.02.05 - klo: 16.17 »
Hieno trial truck lisää kuvia.

882
Polttisautot / 1/8 rata-autot (C8 luokka)
« : 11.02.05 - klo: 22.54 »
Heuli: et olisi kinnostunut 2 parista etuvanteita sekä 2 parista takavanteita. vanteet ovat 94 % uudet. Tuli tietämättömänä/kokeilu mielessä tilattua viimekesänä, lähtisi puoleen hintaan !

883
Polttisautot / 1/8 rata-autot (C8 luokka)
« : 11.02.05 - klo: 19.56 »
Noniin proceedi julkaistu :D  kyllä toi on kun omaa katselisi niin samantapaista osaa. joo ei tuo lola mun ollut huomasin vaan ekan kerran tuolta proformin sivuilta että tuossa takana on tuollaiset ihme tuuliohjurit.
Mika tuohon takajarru levyyn saisin 0 euro budjetilla ilmettä sekä parempaa jäähdytystä! hitto kun ei itsellä ole nyt mitään autoprojektia on niitä kyllä kiva kasata ja säätää.

884
Polttisautot / 1/8 rata-autot (C8 luokka)
« : 11.02.05 - klo: 18.49 »
Tämän lolan ajattelin seuraavaksi ottaa käsittelyyn.

885
Polttisautot / 1/8 rata-autot (C8 luokka)
« : 11.02.05 - klo: 18.44 »
No niin lähiaikoina meidänkin "tiimi" saa hudyn alustan säätösarjan ja pitäisi alkaa tutustumaan vähän pintaa syvemmälle noissa säätöhommeleissa eikä aina vain laittaa suunnilleen kohdalleen :mrgreen:. Jos jollain ammattilaisella olisi heittää vinkkiä minkälaista astetta kannattaa esim: laittaa etu ja takapyöriin niin olisin erittäin kiitollinen. Mika toi proceedin vaihdelaatikon kiinnitys näyttää kyllä omasta mielestä fiksummalta kuin evolvassa tai ainakin vähän nopeammalta, evolvassa on semmoinen klunssi joka on elämäntiukkaan kiinni akselissa, kaverille kävi tämän vaihdelaatikon kanssa viimekesänä hauskasti kuusiokolo ruuvissa ei ollut lukitetta niin tattarin radalla kuului semmoinen suhahdus vain ja rattaat pyörivät pitkin rataa :)

Odottelen mielenkiinnolla kuvia.

886
Polttisautot / 1/8 rata-autot (C8 luokka)
« : 09.02.05 - klo: 11.27 »
Ei ollut muuten hinnalla pilattu noi 65mm työntötangot. taisin maksaa ihan ohjehinnan noin 4-7 euroa.

887
Polttisautot / 1/8 rata-autot (C8 luokka)
« : 09.02.05 - klo: 08.46 »
joo kyllä noita pintoja tuntu ainakin säätö vaiheessa menevän.  :mrgreen:  Dantomista kehuivat serpentin omaa keltaista pintaa kuulemma kestää iha sika älyttömästi, :?:  työntötangot mainitsin siksi että kun viimekesänä huomattiin että kun pykälsi kakkosvaihteen silmään niin oli muutaman kerran lähellä että ei löytynyt viereiseltä mikro auto radalta evolva, syyksi paljastui lähes kierteetön ball end joka vaihdettiin uusiin rosterisiin. ainiin sullahan oli superissa alu hihna pyörät niitäkin on saatavissa näihin suht edullisesti.

888
Polttisautot / 1/8 rata-autot (C8 luokka)
« : 09.02.05 - klo: 07.11 »
Mika varmaan ainakin renkaita ostaisin useamman sarjan! sekä kytkin pintoja osta myös useampi, itse meinaan ainakin 10 kpl sijoittaa, hihnat ovat pysyneet erittäin hyväkuntoisina koska olemme putsanneet ajojen jälkeen erittäin huollisesti! mutta kyllä kai niitäkin on hyvä olla. rattaista sen verran että kysyin future rc "myyjältä" että onko järkeä vaihtaa pienempiin välityksiin niin sanoi että autosta saattaa tulla vieläkin kiukkuisempi niin ei sitten olla puututtu noihin välityksiin, erittäin sopivat välitykset ainakin itselle juuri sopivasti kiihtyy sekä kerkeää hyvin vaihtaa kakkosta tattarilla. Ollaan myös sijoitettu evolvaan alumiiniseen middleblokkiin vanhan muovisen tilalle oli nimittäin kyllä semmoinen letku että oikein ihmeteltiin että miten ne laakerin on edes pysyneet paikallaan.
Suurin huolenaiheemme oli kuitenkin jo mainitsemani renkaat, kytkin paketti, hihnat, työntötangot, varmaan jotain muutakin ei nyt tule mieleen.

889
Polttisautot / 1/8 rata-autot (C8 luokka)
« : 07.02.05 - klo: 20.11 »
Ollaan huomattu että eri valmistajien osat käyvät melko pitkälti keskenään, mugen, serpent, Team magic, kawahara, ja juuri kun tuosta kytkimestä kirjoitin niin varsinkin siinä on erittäin iso plussa että pystytään soveltamaan toisen valmistajan pintoja kuin kyoshon. Kyosholla ei maksa yksi harmaa pinta kun "VAAN" 20-27 euroa joka on kyllä aivan sika kiskurointia kun taas kytkin kellon päivityksellä vaikka JP-racingin kisa kelloon joka kyllä aluksi maksaa mutta pidemmän päälle sen saa noissa pinnoissa takaisin kun vastaava pinta esim: serpentillä maksaa 6-10 euroa. Varmaan myös seuraavassa hop up tilauksessa otan pikkaisen pitävemmän jarrulevyn ainakin jossain tilanteessa säästä suuremmalta kolarilta, on nimittäin aika helppo pyörähtämään kun vähän enemmän painaa jarrua.

890
Polttisautot / 1/8 rata-autot (C8 luokka)
« : 07.02.05 - klo: 16.12 »
Harmitti vaan kun kerkesin 2 kk odottamaan. laitoit aiemmin linkin siihen kytkin pakettiin katsoinko oikein että kytkin pinnassa olisi jonkun näköiset painot (3 kpl) niiden "planeetta" palojen lisäksi. ?

891
Polttisautot / 1/8 rata-autot (C8 luokka)
« : 07.02.05 - klo: 15.45 »
Saakeli kun ei oikein osaa noita kuva juttuja, no joka tapauksessa siinä se omani nyt on mutta aika riisuttuna odottelee vielä hop uppeja sekä kevättä, ajattelin vielä yhden lola korin maalata kesäksi. Mika joudutko tilaamaan hobbylinnan kautta GT-onen? itselläni oli hobbylinnan tower tilauksessa mutta itse mokasin koska luulin että se hpi:n myynti kielto olisi poistunut, se mikko kerkesi jo yhden korin lähettämään varastosta mutta oli superin. :cry: ja puhuttiin että kyselisi suoraan HPI:ltä.

892
Polttisautot / 1/8 rata-autot (C8 luokka)
« : 07.02.05 - klo: 15.36 »
Onkos mika aloitellut vielä kasaamista?

893
Polttisautot / 1/8 rata-autot (C8 luokka)
« : 06.02.05 - klo: 14.16 »
Ai niin huomattiin että evolvassa on renkaan ja varsinkin takatukivarren välys aika pieni ja ekalla ajo kerralla sanan mukaisesti kumi paloi kun rengas muutaman kierroksen jälkeen hinkkasi tuki varteen! ja teki ikävän uran renkaan reunaan mutta pyöristämällä saa korjattua. :wink:

894
Polttisautot / 1/8 rata-autot (C8 luokka)
« : 06.02.05 - klo: 14.12 »
Mika ensimmäiset mitkä pyöristettiin niin laitettiin 12mm paksuiseen pulttiin ja muutama paksu O rengas ja mutterilla kiristettiin ja eikun pieneen pylväs koneeseen ja noin 700 rpm, raspina käytettiin polkupyörän paikkarasiasta sitä metallista raspia toimii todella hyvin. Mutta löytyyhän meiltä kaapista tuo vähän parempi versiokin sorvista, tällä hetkellä se on vielä vähän kesken puuttuu lähinnä elektroniikka sekä lineaarikiskon tuki on kumminkin tulossa kunhan saan toimitettua mitat eräälle koneistajalle.

895
Polttisautot / 1/8 rata-autot (C8 luokka)
« : 05.02.05 - klo: 22.19 »
Niko minkäs merkkistä moottoria käytät serpentissä? huomattiin viimekesänä että ei ainakaan varmaan pariin vuoteen mitään täys kisa moottoreita edes havitella kun ei edes nyt pysty/uskalla käyttää moottorin koko potentiaalia hyväksi. Vaikka se ajo näytää mutkissa aika kauhealta omalta osalta mutta kyllä tuntuu hyvältä vetää liipasin pohjaan pääsuoralla, lähtee kuin hauki rannasta :lol: Toinen päänvaiva meillä oli myös CENTAX kytkimen säätö, ei meinannut millään saada toimimaan ennekuin kysyimme eräiltä ammattilaisilta neuvoa oikeaan säätöön.

896
Polttisautot / 1/8 rata-autot (C8 luokka)
« : 05.02.05 - klo: 20.18 »
Niko vaikka se oma ajo näyttää aivan hirveeltä nin täytyy sanoa että kyllä ne soundit mitkä noista lähtee on aivan sika makeet, pitää varmaan kesällä nauhoittaa pari tuntia  :mrgreen:. Mika kansa odottaa kuvia.

897
Polttisautot / 1/8 rata-autot (C8 luokka)
« : 05.02.05 - klo: 19.48 »
Vähän offtopic mutta kun ei ole valtuuksia kirjoitella tuolla kilpailu kanavalla niin kysympä tässä. tässä se tulee olenko käsittänyt oikein että heinäkuussa tattarilla ajetaan 1/8 autoilla kisat ja vissiin suomen oloissa aika isot ? voisin laittaa kuvia tänne omasta kärrystä mutta en saa linkitettyä niitä oikein mistään :cry: .

898
Polttisautot / 1/8 rata-autot (C8 luokka)
« : 05.02.05 - klo: 19.31 »
Olisihan se kivaa varmaan kisatankin mutta taitaa ensi kesä mennä suurimmaksi osaksi fiilistellessä ajo tietokoneen kanssa http://www.eagletreesystems.com/Car/car.html saan lopullisesti kaikki osat kiinni kunnes tässä kevät koittaa ja on aika ruveta niputtamaan auto sekä säätämään alusta kohdalleen. Mitenkäs niko oletko mahdollisesti tulossa tattarille ajamaan?

899
Polttisautot / 1/8 rata-autot (C8 luokka)
« : 05.02.05 - klo: 17.55 »
Mitenkäs mika oletko selvittänyt minkä valmistajan renkaat sopivat kyseiseen autoon, kun projektisi etenee niin olisin kiinnostunut näkemään kuvan kytkin paketista, mistä muuten meinasit hommata tuon GT-Onen korin?

900
Polttisautot / 1/8 rata-autot (C8 luokka)
« : 05.02.05 - klo: 17.27 »
Hienoa Michael !!! ollaan koko talvi veljen ja toisen kaverin jolla on se toinen evolva (nro 404) perehdytty kaikkiin säätöihin ja oltu yhteydessä suomen menestyksekkäisiin kuskeihin joilta heruu kyllä erittäin paljon tietoa näihin vempeleisiin, KIITOKSIA VAIN !!!. Mika tiedoksi että saattaa kyllä useampi kirosana tulla ennekuin olet tyytyväinen auton käyttäytymiseen tuli huomattua viimekesänä. :wink: odotan innolla näkeväni sinun autosi viimeistään sitten messuilla.


Team "Evo"

Sivuja: 1 ... 27 28 29 [30] 31 32