Moi Mikke, toiset autot kestää enemmän toiset vähemmän (yllätys) ja riippuu tietty myös kuljettajasta. Yleisesti ottaen noin LM:t on olleet vissiin ihan kelpo autoja, tossa sun autossa voi alkaa tietysti vähän jo ikä painaa. Suomessa on joo aika heikosti Kyoshon osia hyllytavarana ja siksi monet suosivat ulkomaalaisiakin RC kauppoja (se on oma stoorinsa taas se). uudempiin automalleihin varaosapuoli pelaa ehkä hivenen paremmin tai sitten ei..riippuu vähän autosta.
Ensimmäinen sääntö polttishommissa on laittaa ruuvilukitetta, joka estää osaltaan osien putoilemisen ja siten auton hajoilun. Kannattaa käyttää sinistä Loctiteä, mutta vain metalli-metalli yhteyksiin; muoviin ei!
Itse olen ajellut pari-kolme vuotta Kyosholla ja ei mun ole tarvinnut vaihtaa autoon kuin renkaita ja vetorattaat (spur- ja pinion gearit) silloin tällöin kivien aiheuttaminen kolojen takia. Eli ei tuota "hajoilua" voi minusta yleistää. Keskimäärin touring autot eivät kuitenkaan ole niin alttiita kolhuille kuin rallit, joten ehkä tämä osin selittyy sillä.