Tossa vähän lueskelin lisää, niin oikeestaan ne mitä on muuttunu on vedenkestävät sähköt, voimansiirto ja alusta on 30mm pidempi, vähän leveempi ja matalampi painopiste. Voimansiirtosta vois mainita Revon diffit, mut ilmeisesti paremmin suojattuna. Sit löytyy uus 1 vaihteinen laatikko Revon slipperillä ja pitäis kestää sellasenaan harjaton. Ton lootan saa 2 vaihteiseks 55 taalaa maksavalla kitillä.
Vähän vertailua numeroina uuden ja vanhan välillä:
Uuden pituus 518mm vs. 486mm
Uuden leveys edessä 417mm, takana 419mm vs. 414mm sekä edessä ja takana
Uuden akseliväli 335mm vs. 305mm
Uuden korkeus 248mm vs.267mm
Maavara molemmissa sama.
Uuden paino 4.19kg vs. 4.4kg
Optio osista: Harjottomalle löytyy oma motormount ja gearcover.
Sähköistä
- 3 erilaista kaasukäyrää: Sport Mode, Race Mode, Training Mode™
- veden kestävät
- tuuletin jäähdyttämässä motteja.