Tämä takuuasia on kyllä reilua myös Saksan liikkeissä, pari kertaa, jokin about 100 euron juttu hajonnut muutaman päivän sisällä ja kun olen lähettänyt sähköpostia , niin uusi tullut heti tilalle eikä ole vanhaa tarvinnut edes palauttaa, toisen sain itse korjattuakin
Hyvä esimerkki takuutoiminnasta oli myös lähes 1000 e Dronen putoaminen muutama kuukausi sitten, Suomen liike, mistä sen olin ostanut, ei ottanut mitään kantaa / vastuuta olettamaani valmistusvikaan. Lähetin koneen suoraan Saksaan , valmistajan Euroopan pääpaikkaan ja kuukauden päästä DHL toi paketin ; uusi kone ja bonuksena vielä tarvikkeita. Kaiken huippu oli kun Suomen liikkeen johto repi pelihousunsa, kun kerroin saaneen takuuna uuden, ilmoitti ottavansa yhteyttä ja kysyvän perusteita uuden koneen lähettämiseen
Eipä ole tarvinnut sen jälkeen kyseisessä liikkeessä asioida, viitsi vielä sähköpostissa toivoa , että joskus aloitettaisiin puhtaalta pöydältä, vaikka tämä case ei tullut hoidettua parhaalla mahdollisella tavalla, but it happens..