Inferno Sports SP4:n mukana tulleessa käsikirjassa oli nuo tehdasasetusten arvot mainittu. Lisäksi tuli moottoriin liittyen erillinen englanninkileinen ohje, jossa myös nuo säädöt kerrottu.
Kokeile vaikka niin, että ensin sormella pakoputki tukkoon ja vetoa käynnistimestä, kunnes polttoaine virtaa kaasuttimeen. Hehku kiinni ja vetoja. Jos ei nyt edes lupaa, voi tiputtaa muutaman pisaran (Huom! vain muutama pisara) polttoainetta suoraan kaasuttimen kurkkuun. Sitten ilmanputsari takaisin kiinni ja vetoja... Nyt pitäisi jo pärähtää. Jos vain pärähtää hetken aika kovilla kierroksilla, on polttoaineesta pulaa. Eli pääneulaa auki vaikka neljänneskierros ja uusi yritys. Tätä ennen kannattaa varmistaa, että tyhjäkäyntineula on niissä perussäädöissä. Kyllä se siitä! Niin ja kannattaa tarksitaa, että kaasuttimen luisti on oikein säädetty. Kun kaasu on kiinni, pitäisi luistissa olla noin 0,5 millin ilmarako.