Mulla kävi vähän ohrasesti dx3rän kanssa.
Uusi rammari saapui, kiireellä asensin autoon, ajoin noin 15min kun alkoi pikkuisen pätkimään.
Tästä seuraava oire oli se, että jos auton laittoi vaikka kahden metrin päähän ja laittoi käden lähettimen antennin eteen, niin meni failsafe päälle.
Tästä seuraava oire oli se että vastaria ei saanut enään bindattua.
Noh, soitin kauppiaalle että tais olla risa, seuraavana päivänä tuli uus vastari...
Se taas intoa puhkuen autoon kiinni, ja homma eteni _täysin_ samalla tavalla kuin ekan vastarin kanssa.
Soitin taas, olin jo hämilläni että mitä ihmettä, kaksi vastaria sökönä.
Taas kusti toi paketin, sielä oli samanlainen vastari ja wanhaa ns dsm1 vastari.
Tämä kolmas hajosi tismalleen samalla tavallla, mitä kaksi edellistä.
Lannistuneena laitoin tuon dsm1 vastarin autoon, ehdin sillä ajamaan viitisen akkua...
..kunnes alkoi esiintymään pikaisia katkoksia, viivettä ja vastari antoi kaasua omin päin (luultavasti myöhässä ja liian paljon), jonka johdosta auto hyppäsi kerran melkeen kattoon ja toisen kerran melkeen ajanotto-tietokoneeseen.
Autona on Yokomo B-Max4, 1:10 nelikkogrossi.
Renkaina foumit, ajoalustana matto.
Ajopaikka sijaitsee tehtaan yläkerrassa.
Itse sanoisin että mahdollisesti staattinen sähkö matosta tai/ja tehtaan raskas raudoitus ja päällä olevat koneet ovat syynä.
Autossa on koitettu toisia renkaita, noparia, servoa, akkua ja radioita (am/fm) ja toista dx3r lähetintä.
Enivei, joudun luopumaan pitkin hampain kyseisistä radioista.
Mutta omalta osaltani palaan merkkiin/malliin kun ajopaikka vaihtuu, koska radio istuu tassuun kuin nyrkki silmään.
Ts. en ole 100% dissaamassa em mallia, vaikka nyt ei mennyt nappiin.
Enkä ole ainut jolla on em. ajopaikassa ongelmia 2.4g radioilla, mulla vaan pahimmat.