up to 9000kv motors and up to 2 cell lipo or 7,2 v NiCad/NiMH battery.
Itse tulkitsisin tuota siten, että 2-kennoisella lipolla, tai 7,2V (6 kennoa) NiCd tai NiMH -akulla rajoitus 9000kV -kone.
battery 6v to 9.6v, 2 to 3 cell lipo
Tuo taas lisäys, että myöskin 3 -kennoista lipoa tai 9,6V NiMH/NiCd (8-kennoa). Mutta tuskin näillä enää 9000kV -konetta....
En silti ota vastuuta jos toimitte tulkintani mukaan ja poltatte noparin :mrgreen:
EDIT:
Mitä vähemmän moottorissa on käämikierroksia, sitä enemmän moottori myös käyttää virtaa. Nopeudensäätimen on kyettävä myös tarjoamaan tämä virta.
Tämä ainakin tukee teoriaani. kV-luku ainakin periaatteessa on kääntäen verrannollinen moottorin käämitykseen (esim. 5.5T).
Näin ollen mitä isompi kV-luku, sitä enemmän ottaa virtaa (ja lankamääräisesti toisinpäin), jolloin miettimässämme tapauksessa 9000kV kone kestäisi kyllä 2-kennoista lipoa, muttei enää 3-kennoista, koska ottaisi jo enemmän virtaa kuin mitä 2-kennoisesta saataisiin niillä jännitteillä.
Harmi kun tuossa ei ole mainittu moottorirajoitusta juuri 3-kennoiselle lipolle....