Jos moottori irti kytjettynä, esim. pinionratas irti, työnneltäessä autoa kaartaen, tökkii, on jonkun pyörän vetoakselin asennuksessa häikkää.
Joko niinpäin, että vetoluu tulee kuopastaan liian ulos ja poikkitappi tökkii ulkoreunaan etsiessään tietä uraansa = liian lyhyt vetoakseli tässä setissä, auton kulmassa,
tai keskityskumit jääneet pois vahingossa, jos molemmista päistään irtoava T-luu vetari.
Tai samainen vetoakseli pohjaa niin tiukkaan, ettei kääntöä voi olla kuin osan pyörän kierroksesta, poikkitappi pohjatessaan urissaan pyrkii oikasemaan rattia = liian pitkä v-aks. tähän settiin, kulmaan autoa.
Tässä myös liika pyörän yläreunan sisäänkallistus joskus saa toimitilan loppumaan..
Harvinainen mutta mahdollinen: niin pitkiksi jätetyt iskarit, että vetari kiilaantuu C-palan läpiviennin takia.