Pitää olla senverran täytettynä että diffi on suljettuna aivan täysi.
Muutoin ei saa diffiöljyistä sitä vastusta aikaiseksi jota sillä haetaan koska öljy "vaahdottuu" herkästi ja siten vastus pienenee.
Itse olen täyttänyt HoBaon diffit niin täyteen että kun laitan sitä kiinni niin välistä tursuaa hieman ylimääräistä ulos.
Siis samalla tavalla kuuluu olla täynnä kuin iskaritkin.
Kannattaa lukea se manuaali. Siellä mielestäni aika selkeästi sanotaan että täytetään niin paljon että ristitapit peittyy. Jos laitat sen niin täyteen että tursuaa ulos ruuvien kohdalta laitettaessa kiinni, niin sitä on kyllä liikaa ja diffistä tulee tarkoitettua jäykempi.
On luettu ja on testattu monta kertaa.
Se on jo erittäin helppo todeta kädessä kuinka käy jos on vajaana.
Pyöräyttää muutaman kerran diffiä niin johan muuttuu kevyeksi jos ei ole täynnä.
Noilla ristitappeihin asti ohjeilla tarkoitetaan vai sitä täyttö määrää että diffi tulee täyteen kun sen sulkee, koska sinne tulee vielä yksi ratas lisää joka täyttää diffin ylimääräisen tilan.
Tuohan on täysin sama asia kuin iskareidenkin täyttö.
Ei ole mitään haittaa jos kaataa täyteen koska se ylimääräinen tursahtaa kuitankin pois. Vaarmistuu vain ettei jää liikaa ilmaa sekaan joka aiheuttaa vaahdottumisen ja tällöin vastus muuttuu radikaalisti kun diffiä tai iskaria kuormitetaan.
Diffin sekä iskarin tulee olla suljettuna täynnä öljyä, eikä sisällä yhtään ilmaa.
En tarkoita tietenkään ylitäyttä jolloin sisällä on paine joka lähes jumittaa.