Kirjoittaja Aihe: Kyosho vai GS  (Luettu 12526 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Vege5

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho vai GS
« : 05.10.05 - klo: 18.04 »
Olen ostamassa polttista ja haluaisin tietää, että onko GS:n Storm yhtä hyvä kuin Kyoshon Inferno MP 7.5 Sports. Storm on kuitenkin paljon halvempi. Eli onko autoilla isoja eroja suorituskyvyssä tai muussa varustuksessa. Olen kuullut vain että gs:ltä on saatavilla halvempia varaosia.
Autoton

Poissa waltt

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho vai GS
« Vastaus #1 : 05.10.05 - klo: 18.08 »
Oletkos kattonut hobaota?
www.hobao.fi
Hyper 7 TQ, Rc18T, Mini-z AWD
Hobao.        Asso.    Kyosho

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho vai GS
« Vastaus #2 : 05.10.05 - klo: 18.21 »
RTR autojen puolella sekä HoBao että GS ovat selkeästi paremmat vaihtoehdot kuin Kyosho,HoBao ehkä paras johtuen lähinnä GS:n tukivarren kiinnikkeistä (tai siis niiden heikkoudesta).

Poissa Vege5

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho vai GS
« Vastaus #3 : 05.10.05 - klo: 18.27 »
Mites onko noiden nopeudessa tai ajettavuudessa eroja?
Autoton

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho vai GS
« Vastaus #4 : 05.10.05 - klo: 18.37 »
Lainaus käyttäjältä: "Vege5"
Mites onko noiden nopeudessa tai ajettavuudessa eroja?
Tokkopa suurempia,nopeudessa GS saattaa olla hitusen niskan päällä.Tää on kyllä vähän tälläistä perstuntumalta jaettua "tietoa",mutta tälläistä olen päätellyt esim.videoita katselemalla/muiden kommentteja lukemalla.

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho vai GS
« Vastaus #5 : 05.10.05 - klo: 18.47 »
Joona H, ehh.. mistäs sä ton repästi et GS olis niskan päällä vrt. hobao?
Katteleppa vaikka Hobaocupin tuloksia taikka SM sarjan tuloksia. Ei pahemmin GS:sät keikut top15 sisällä... Hobaoita on top15 ~10kpl.
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho vai GS
« Vastaus #6 : 05.10.05 - klo: 18.53 »
Lainaus käyttäjältä: "Matias V"
Joona H, ehh.. mistäs sä ton repästi et GS olis niskan päällä vrt. hobao?
Katteleppa vaikka Hobaocupin tuloksia taikka SM sarjan tuloksia. Ei pahemmin GS:sät keikut top15 sisällä... Hobaoita on top15 ~10kpl.
Hey,don't get me wrong,HoBaolla minäkin kurvailen.
Puhe oli käsittääkseni nimenomaan "suoranopeudesta",ei autojen ratanopeudesta tai paremmuudesta noin muuten.Mitä noita videoita olen katsellut,niin tuo RTR HoBaon mukana tuleva 4-Port moottori vaikuttaa hiukan mopolta,kun taas GS:n motti näyttäis kiekuvan hiukan paremmin.Voin tietysti olla väärässäkin :)

Edit: Typo......

Poissa Vege5

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho vai GS
« Vastaus #7 : 05.10.05 - klo: 19.02 »
Noista kommentesta vois päätellä, et GS on ihan kelpomerkki...
Autoton

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho vai GS
« Vastaus #8 : 05.10.05 - klo: 19.11 »
Lainaus käyttäjältä: "Vege5"
Noista kommentesta vois päätellä, et GS on ihan kelpomerkki...
Joo,mutta loppupeleissä HoBao on kuitenkin paras valinta.Ei se 4-Port moottori oikein säädettynä nyt mikään nuhapumppu ole,ja sisuskalut kun/jos vaihtaa 8-Port mallisiin niin alkaa pannu kiekua ihan eri malliin.

Poissa solar4

  • RSRCA
    • Profiili
Kyosho vai GS
« Vastaus #9 : 05.10.05 - klo: 19.12 »
Stormin RTR:stä on tulossa uusi Evo-malli missä on uudenlaiset tukivarsikiinnikkeet, eli perinteisemmät bracet tukivarsien päissä.
Little to win, nothing to lose
SD/GT

Poissa Vege5

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho vai GS
« Vastaus #10 : 05.10.05 - klo: 19.48 »
Tiiättekö millon kyseinen malli on tulossa ja onko se edeltäjäänsä parempi?
Autoton

Poissa -PM-

  • SaloUA
    • Profiili
K
« Vastaus #11 : 06.10.05 - klo: 00.09 »
kannattaa ostaa sellainen auto mitä on paljon suomessa! näin saat asiantuntevaa neuvoa ihmisiltä. Kyosho, Hobao, X-Ray

EDIT: MUGEN on kans hyvä vaikkei omia kokemuksia olekkaan..
-JQ Products- BULLITT -Piranha- -Hobby Factory-

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho vai GS
« Vastaus #12 : 06.10.05 - klo: 00.14 »
Minun neuvo sinulle-----> osta HOKEn käytetty XRAY, saat rahallesi vastinetta,lupaan sen.
Jerzi

Itse kannatan MUGENia mutta se on jo toinen juttu.
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa juska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho vai GS
« Vastaus #13 : 06.10.05 - klo: 11.46 »
mun mielestä sillä ei oo merkitystä onko autoa paljon suomessa vai ei.
sillä taas on mielestäni enemmän merkitystä että, autolla on vakavarainen maahantuoja jolta saa varaosia kun niitä tarvitsee.

itse ajan GS:n CL-1 autolla ja olen ollut autoon tyytyväinen kuin myös maahantuojan toimintaan.

-Juha-
Racers Group Finland Team

Poissa -PM-

  • SaloUA
    • Profiili
k
« Vastaus #14 : 06.10.05 - klo: 12.23 »
ok. hyvä jos GS:ällä on maahantuoja. meille on tullut porukkaa radalle kysymään neuvoja heidän autojen kanssa ja ne on ollut jotain kiinasta hommattuja autoja ja niitä ei ole koskaan tuotu maahan eikä ketään tiedä merkkiäkään.. varaosista ei mitään tietoa.. tarkoitin lähinnä että tätä kannattaa välttää..
-JQ Products- BULLITT -Piranha- -Hobby Factory-

Poissa moukari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Racers Group Finland
Kyosho vai GS
« Vastaus #15 : 06.10.05 - klo: 13.08 »
Mugenia kannatan omilta kokemuksilta se on erittäin hyvä ajaa ja kestävä kuten myös varmaan kyosho,x-ray ja muut kumppanit. Ei ole halvin auto mutta jos meinaa ajamaan yhtään enemmän ni kannattaa miettiä tarkkaan ostaako rtr:n vai kunnon auton. hinnoista sen verran jos ero on vaikka 100€ ni ei kannata säästää ja ostaa huonompaa koska varaosiin menee se satanen enemmän ku helposti esim. hyppy menee vituralleen ja paikat pamahtaa jos laatu on heikkoa tai voimansiirto ei kestä. tais mennä vähä ohi aiheesta mut kummiskin.
Racers Group Finland
  -Panolin 2T öljyt-

Poissa juska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Re: k
« Vastaus #16 : 06.10.05 - klo: 13.57 »
Lainaus käyttäjältä: "MP_777"
ok. hyvä jos GS:ällä on maahantuoja. meille on tullut porukkaa radalle kysymään neuvoja heidän autojen kanssa ja ne on ollut jotain kiinasta hommattuja autoja ja niitä ei ole koskaan tuotu maahan eikä ketään tiedä merkkiäkään.. varaosista ei mitään tietoa.. tarkoitin lähinnä että tätä kannattaa välttää..


GS:n virallinen maahantuoja on Hobbylinna
Racers Group Finland Team

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Kyosho vai GS
« Vastaus #17 : 06.10.05 - klo: 14.06 »
Lainaus käyttäjältä: "Joona H"
HoBao ehkä paras johtuen lähinnä GS:n tukivarren kiinnikkeistä (tai siis niiden heikkoudesta).


Itse ajoin GS Storm PRO autolla viimekaudella muutaman kisan ja treenit päälle, en kärsinyt minkäänlaisia oireita siitä että ne olis olleet erityisen heikkoja. Tärkeintä kuitenkin on että näiden kiinnikkeiden kaikki ruuvit on varmasti kunnolla kiinni.
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa Vege5

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho vai GS
« Vastaus #18 : 06.10.05 - klo: 16.52 »
Kun menee kattoo Hobbylinnasta GS:n Stormia niin siellä puhutaan et siihen tarvvi lisäks ohjauslaitteet. Tietääks kukaan mitä kaikkea tässä tarkotetaan ohjauslaitteilla? :?

Hobaon hyper 7 TQ RTR:ään ei vissiin tarvii ostaa mitään lisäks :?:
Autoton

Poissa moukari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Racers Group Finland
Kyosho vai GS
« Vastaus #19 : 06.10.05 - klo: 16.54 »
varmaan servo x 2, vastari ja ohjain
Racers Group Finland
  -Panolin 2T öljyt-

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho vai GS
« Vastaus #20 : 06.10.05 - klo: 16.59 »
Muuten suosittelisin mielelläni mugenia, mutta se maksaa sairaasti :( .
- Tapsa

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho vai GS
« Vastaus #21 : 06.10.05 - klo: 17.04 »
Lainaus käyttäjältä: "Vege5"
Kun menee kattoo Hobbylinnasta GS:n Stormia niin siellä puhutaan et siihen tarvvi lisäks ohjauslaitteet. Tietääks kukaan mitä kaikkea tässä tarkotetaan ohjauslaitteilla? :?

Hobaon hyper 7 TQ RTR:ään ei vissiin tarvii ostaa mitään lisäks :?:


Valitan mutta jos sinulla on näin huonosti asiasta tietoa että et tiedä mikä on ohjauslaite niin suosittelen sinulle RTR sähkö rc autoa, oletan että sinulla ei ole ollut rc autoa ennen ja polttis autoa en todellakaan suosittele ekaksi autoksi varsinkaan 1/8 kokoista.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho vai GS
« Vastaus #22 : 06.10.05 - klo: 17.08 »
no mulla oli eka auto polttis mutta sekin oli kyl 1/10 RTR ultima .15 koneella...
ekaks autoksi suosittelisin HPI:n jotain rtr pakettii... MT2 olis kova menijä radallakin kunhan ostaa kunnon mosan. vakiomosalla on hyvä alottaa :wink:

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho vai GS
« Vastaus #23 : 06.10.05 - klo: 17.19 »
Ei tuohon GS:n RTR-malliin tarvitse radiolaitteita erikseen ostaa.

Poissa moukari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Racers Group Finland
Kyosho vai GS
« Vastaus #24 : 06.10.05 - klo: 17.23 »
Lainaus käyttäjältä: "jerzirccar1"
Lainaus käyttäjältä: "Vege5"
Kun menee kattoo Hobbylinnasta GS:n Stormia niin siellä puhutaan et siihen tarvvi lisäks ohjauslaitteet. Tietääks kukaan mitä kaikkea tässä tarkotetaan ohjauslaitteilla? :?

Hobaon hyper 7 TQ RTR:ään ei vissiin tarvii ostaa mitään lisäks :?:


Valitan mutta jos sinulla on näin huonosti asiasta tietoa että et tiedä mikä on ohjauslaite niin suosittelen sinulle RTR sähkö rc autoa, oletan että sinulla ei ole ollut rc autoa ennen ja polttis autoa en todellakaan suosittele ekaksi autoksi varsinkaan 1/8 kokoista.
Jerzi


Kannattaa käydä radalla kattelemassa ja kyselemässä asiallisesti mikäli siihen on mahdollisuus, jos joku ajaa nii ei mee sillo höpöttää sen luokse vaan sillo ku auto on pois radalta! mä ite tein ainaki sillee ku alotin kauden alussa. Omakohtanen kokemus onneks ostin 1/8 ekaks siin on sitä fiilistä. Ei mun mielestä huono tapa alottaa... ei varmaan helpoin ajaa mut sit ku vähä pääsee sisää ni se on sairaan siistii!
Racers Group Finland
  -Panolin 2T öljyt-

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho vai GS
« Vastaus #25 : 06.10.05 - klo: 17.31 »
Mä meinasin lopettaa harrastuksen kun sain ekan autoni, kyöstin p****n zaboonin ja siinä meni eka kaksi osaa mäskäksi ja sain rikottua samalla uudet vara-osat :x .
- Tapsa

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho vai GS
« Vastaus #26 : 06.10.05 - klo: 17.49 »
Lainaus käyttäjältä: "tapsa92"
Mä meinasin lopettaa harrastuksen kun sain ekan autoni, kyöstin p****n zaboonin ja siinä meni eka kaksi osaa mäskäksi ja sain rikottua samalla uudet vara-osat :x .

Niinhän siinä usein käy, kun ei muusta tiedetä kuin kyöstistä :lol:
Valitettavasti tuo on suurin syy suomen harrastajien vähyyteen!  :?
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho vai GS
« Vastaus #27 : 06.10.05 - klo: 17.54 »
Onneksi aloin tilaa pienois-mallii ja löysin uusii merkkei, esim hobao 8) .
- Tapsa

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho vai GS
« Vastaus #28 : 06.10.05 - klo: 17.57 »
Lainaus käyttäjältä: "tapsa92"
Onneksi aloin tilaa pienois-mallii ja löysin uusii merkkei, esim hobao 8) .

Se on melki harvinaisempaa et joku löytää pienoismallilehden verrattuna
siihen et joku tutun tuttu kertoo paremmista merkeistä! :mrgreen:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa plissken_s

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho vai GS
« Vastaus #29 : 06.10.05 - klo: 18.19 »
Lainaus käyttäjältä: "rs tuning"
Lainaus käyttäjältä: "tapsa92"
Mä meinasin lopettaa harrastuksen kun sain ekan autoni, kyöstin p****n zaboonin ja siinä meni eka kaksi osaa mäskäksi ja sain rikottua samalla uudet vara-osat :x .

Niinhän siinä usein käy, kun ei muusta tiedetä kuin kyöstistä :lol:
Valitettavasti tuo on suurin syy suomen harrastajien vähyyteen!  :?


Huh huh.. siinähän oli fiksu kommentti.. :shock:  Ei varmaan harrastuksen kalleudella ole mitään tekemistä harrastajamäärien kanssa, eihän? Tietty voi olettaa, että jokaisen teinin vanhemmat luovuttavat hymyssäsuin vähintään 200-300€ lelua varten heti kärkeen? Ja siitähän se vasta alkaa..

Kumma juttu muuten, että joillain ihan perus Pureten-settikin kestää käytössä. Kannattaa lukea manuaalit huolella läpi ennenkuin räveltää autonsa rikki. Pätee muuten joka vehkeeseen merkistä ja mallista riippumatta. Ja jos ei englanti sen vertaa taitu, niin eiköhän se iskä tai äiskä voi auttaa, kun oikein nätisti osaa pyytää.
Kyosho - Futaba - Novarossi