Kirjoittaja Aihe: Myydään akkuja  (Luettu 3810 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mika R

  • Vieras
Myydään akkuja
« : 03.04.03 - klo: 16.12 »
..no ei tosiaan. Mutta mun puolesta noi akkujen myynti ilmoitukset vois panna oman otsikon alle, kun niitä on niin hiton paljon ja koko ajan  8)
Mielipiteitä!

Poissa nikoprkl

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • http://www.teamentisetkuskit.com
Myydään akkuja
« Vastaus #1 : 03.04.03 - klo: 16.18 »
no just.. kaikki kaks kappaletta löysin myynti-ilmoituksia akuista tuolta myydään-osion ekalta sivulta..  :roll:
EuroRC / TEK

Poissa Mr Cale

  • Veteraani
    • Profiili
Myydään akkuja
« Vastaus #2 : 03.04.03 - klo: 17.28 »
Turhaa. Mika on vissiin aikasemminkin tommosta ehdotellut. En näe mitään syytä moiseen.

Poissa VesaK

  • Veteraani
    • Profiili
Myydään akkuja
« Vastaus #3 : 03.04.03 - klo: 17.50 »
Tarkemmin maisteltuna ei ehkä sittenkään hullumpi ehdotus. Syystä, että kaikenlaista kamaa tuntuu olevan jatkuvasti tyrkyllä niin paljon, että mikä tahansa ilmoitus on parissa päivässä pudonnut jo kauas alaspäin. Ja sitten niitä kilvan uppaillaan sieltä listan kärkeen.

Akut (+moottorit?) voisivat edustaa sen verran vakavaa kaupankäyntiä sekä tarjoajalle että tarjousten etsijälle, että ne voisivat olla oman lokeronsa väärtti?

Poissa nikoprkl

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • http://www.teamentisetkuskit.com
Myydään akkuja
« Vastaus #4 : 03.04.03 - klo: 17.55 »
"Sen verran vakavaa kaupankäyntiä"? Nyt kyllä saat tuon lausahduksen selittää tarkemmin. Menee taas sen verran yli meikäläisen hilseen nää jutut..  Millä ihmeen tavalla on akkujen ja moottoreiden kauppaaminen erilaista kuin esim autojen, varaosien ja muiden tarpeiden?

-Niko-
EuroRC / TEK

Poissa Mr Cale

  • Veteraani
    • Profiili
Myydään akkuja
« Vastaus #5 : 03.04.03 - klo: 17.57 »
Mutta sitten jos myyt muutakin kuin akkuja, niin joudut tekemään useampia ilmoituksia. Mielestäni on siis turhaa tehdä oma alue nimenomaan akuille. Ja jos akuille tehdään oma alue, niin sitten on syytä tehdä oma alue myös latureille, moottoreille, Baja Beetleille jne...

Poissa tuukka.m

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Myydään akkuja
« Vastaus #6 : 03.04.03 - klo: 18.24 »
Ja kyllä se on jo moneen kertaan huomattu, että jos sinulla on jotain myynnissä joka todella kiinnostaa jotakuta kyllä se myös ostetaan. Eli ne jotka täältä todella jotain hakevat kyllä etsivät tarkkaan.
Ns. heräte ostokset ovat sitten taas eri juttu.
...

Mika R

  • Vieras
Myydään akkuja
« Vastaus #7 : 03.04.03 - klo: 21.59 »
no ainakin herätti keskustelua  8)

mä vaan ajattelin kun akut tuntuu olevan sellasta kamaa että niillä sähköpuolella tuntuu olevan liikettä enemmän kuin millään muulla yhteensä. unohdetaan koko juttu  :lol: VAIKKA ei toi Calen ehdotus ole kyllä yhtään hassumpi tarkemmin ajateltuna .. noita beetlejäkin on myynnissä aika usein ..

Poissa ripa_k

  • TamUA
    • Profiili
Myydään akkuja
« Vastaus #8 : 03.04.03 - klo: 22.18 »
Lainaus käyttäjältä: "feenovi"
Mä en edes tajunnut tän topicin ideaa :D

Ja tuotako nyt kannatti mainostaa kaikelle kansalle... Kannattaisi ehkä ajatella pariin kertaan onko viestillä varsinaista asiasisältöä keskusteluun ennenkuin sen lähettää.

Mutta asiaan.
Minusta alaosastoihin jaolla on hyviäkin puolia, etsimänsä roinan voisi paikallistaa paremmin omasta osastostaan, ja pystyisi helpommin vertailemaan tarjolla olevia tavaroita siinä osastossa.  Vähentäisi myös uppailua kun yhteen alaosastoon tulisi vähemmän viestejä kuin nyt yhteen ainoaa foorumiin. Ei tarvitsisi aina lukea niitä samoja ilmoituksia upattuna.
Hankaluutena kuitenkin ehkä on jos haluaa myydä eri laitteita yhdessä nipussa.
Risto Koskinen
Jarru on vauhdin surma

Poissa pete||

  • Veteraani
    • Profiili
Myydään akkuja
« Vastaus #9 : 03.04.03 - klo: 23.10 »
Mitäs jos laittais vaan sähkö ja polttispuolen kamat erikseen  :?:

Poissa ripa_k

  • TamUA
    • Profiili
Myydään akkuja
« Vastaus #10 : 03.04.03 - klo: 23.35 »
Lainaus käyttäjältä: "Pete88"
Mitäs jos laittais vaan sähkö ja polttispuolen kamat erikseen  :?:

Sitten vois olla radiot ja servot molemmille yhteisinä kolmantena osastonaan.
Risto Koskinen
Jarru on vauhdin surma

Poissa l150040

  • Veteraani
    • Profiili
    • Ari-Pekan RC-sivut
Myydään akkuja
« Vastaus #11 : 04.04.03 - klo: 08.30 »
Jos vielä jatketaan tätä lajittelua, jokaiselle yksittäiselle tuotteelle on oma osastonsa. Tällöin tulee ongelmaksi mihin osiaoon laitetaan tietyntyyppiset tuotteet ja mistähän minä voisin alkaa etsimään tiettyä tuotetta. Eiköhän nykyinen ilmoitus-osio ole ihan riittävä. Sinne tulee kuitenkin vain noin parikymmentä viestiä päivässä, joka ei pitäisi kenellekään olla ongelma. Asia voisi olla toinen jos viestejä tulisi kymmenkertainen määrä.

Tärkempää taitaa kuitenkin olla se, että ilmoitusten otsikot on kuvaavia. Kun jokaisella ilmoituksella on kuvaava otsikko, ei laiskan tarvitse lukea kuin ne muutamat mielenkiintoiset viestit.

Poissa ClodZ

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.neppis.com
Myydään akkuja
« Vastaus #12 : 04.04.03 - klo: 10.23 »
Yksi hyvä pointti osioimisessa oli, se ettei nykyinen uppaaminen häiritsisi ilmoitusten lukemista samassa määrin. Voin kuvitella että sellaset jotka eivät ole jatkuvasti linjoilla vaan tarkistavat muutokset myyntipalstalla muutaman päivän välein. Joskus muistelisin että on ollut puhetta viikon uppaus-minimistä, mutta sen noudattaminen on aika satunnaista. Osiointi ei ratkaise tätäkään ongelmaa, mutta jotain asialle pitäisi tehdä. Ja toinen juttu on se että osto/myynti-osiossa ei mielestäni ole sijaa muulle löpinälle kuin kaupantekoon liittyvälle keskustelulle, muut "mix soot myymääs tät!!11, jut ku meiän piti ajelaaaa11!1!11"-huutelut pitäisi karsia rankalla kädellä pois.

Ja sitten vielä loppuvinkkinä että laatikaa ne myynti-ilmoituksenne huolella, säästelkää liikoja superlatiiveja ja nopeampi-kuin-mopo-vertauksia, asiallinen ilmoitus antaa laitteesta ja sen myyjästä aivan toisenlaisen kuvan kuin huutomerkein ryyditetty tappouhkauksen tyylinen ilmoitus.
XC - Poor boys Bruiser

Poissa AJS

  • Tulokas
    • Profiili
Myydään akkuja
« Vastaus #13 : 04.04.03 - klo: 15.39 »
Tärkeintä myynti ilmoituksessa on hyvä ja selkeä otsake mitä ollaan myymässä tai ostamassa etti tarvi turhaan avata ilmoitusta.

AJS

Poissa RChullu

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://rc-racing.info
Myydään akkuja
« Vastaus #14 : 04.04.03 - klo: 20.07 »
mä olen kyllä siinä asiassa Mikan kanssa samaa mieltä, että jonkunnäköistä jaottelua olisi hyvä laittaa, tuo kilpaa uppaaminen alkaa käydä hermoille. kun topicin on upittanut, niin se on taas muutaman päivän päästä seuraavalla sivulla.

 Tuo akku idea ei kuitenkaan mun mielestä ole se oikea ratkaisu. Esim. jako sähkötarvikkeihin ja itse autoihin (pelkät autot / autot + sähköpaketit)  olisi mielestäni parempi vaihtoehto. Jokaisella tietenkin oma mielipiteensä.

Otsomaani

  • Vieras
Myydään akkuja
« Vastaus #15 : 04.04.03 - klo: 20.28 »
Lainaus käyttäjältä: "RChullu"
sähkötarvikkeihin ja itse autoihin (pelkät autot / autot + sähköpaketit)  olisi mielestäni parempi vaihtoehto. Jokaisella tietenkin oma mielipiteensä.


Tämä olisi ainakin mun mielestä paras idea että sähkö-osille olisi oma osio ja autoille oma.

Poissa pete||

  • Veteraani
    • Profiili
Myydään akkuja
« Vastaus #16 : 05.04.03 - klo: 15.00 »
[Sähköautot ja tarv.]
Sähköautoille ja sähköosille kuten: nopareille, vastareille ja servoille oma puoli, missä voitaisiin myydä myös radioita (nehän toimii vielä toistaiseksi sähköllä  :wink: )...
[Polttomoottoriautot ja tarv.]
...Ja polttisautoille oma. Myytäisiimpä siellä pelkkää polttomoottoriautojen tavaraa/varaosaa, taikka kokonaisia paketteja mitkä sisältävät kaiken tarvittavan mm: ohjaimen.

Tosin toi yksi ainut palsta on nopeampi selata ja sieltä saattaa sattua silmiin jotain kivaa mikä jaetuilla osioilla saattaisi jäädä katsomatta.