RC10.FI
Yleiset => Polttisautot => Aiheen aloitti: alb - 29.09.08 - klo: 21.50
-
Missähän vika kun toi vetostarttin naru ei meinaa palautua. Ostin jo uuden vetostartinkin, mutta sama ongelma jatkuu. Auto on hobao hyper 8.5 rtr
-
mä voin selittää sen jos olet vetänyt liian pitkiä vetoja niin sitten se ei palaudu hanki tooh hobaoon sillee et se käynnistetään starttiboxilla kaikki kisa autotkin käynnistetään boxilla.
-
Ollako vetostartin jousi poikki?
Itsellä kävi näin hong norin kanssa.
Irrotin moottorin ja vetostartin ja purin vetostartin. Pienellä jousen ja narun lyhentämisellä korjaus onnistui ihan hyvin. Aikaa kannattaa varata pari iltaa :)
On se niin hauskaa puuhaa laittaa jousi takaisin paikalleen
-
se on aika kettumianen kasata sitten kun sen on purkanut,voin varoittaa! se jousi ei tahdo millään pysyä siellä ja aina kun sain toisen pysymään niin toinen lähti.. :sad: tunnin päästä koko roska lens seinää ja sen jälkee tilasin uuden :tongue:
-
niin ja boksit maksaa noin 60€ ja vetostartti joku 15-20€.hommiin menee aikaa ni ei palkoille pääse!
-
Joo ei oo jousi poikki siis ekan startin kanssa oli se ongelma et se naru rispaantu tosipahasti kun en otta nu koria pois kun starttailin ja luulin et se oli ongelma, mutta sitten ostin uuden vetostartin ja edelleen on sen palautumisen kanssa ongelmia????
-
olisiko vetotyylissä parennettavaa. itellä ainakin aiheutu kyseinen vika siitä että vetelin narusta liian ronskisti...nyt roto start kiinni koneessa ja elämä hymyilee.
-
niin ja boksit maksaa noin 60€ ja vetostartti joku 15-20€.hommiin menee aikaa ni ei palkoille pääse!
minulle maksoi uusi hpi:iin vetostartti 26e.. ostin boksin joka maksoi 60e+akku/akut ja laturi..
-
maksaahan ne roippeet(ite otan autosta virran),mutta en jaksanu sormet verillä kiroilla autoa käyntiin ja auta armias
kun nykäset liian pitkälle ni sit se kiroilu vasta alkaakin :grin:
-
Osoittaako minulle joku linkin 60e starttiboksiin?
Ei se vetostartti nyt niin vaikea ole korjata, toinen pää koteloon kiinni sisälle ja sitten pyörittelee jousen sormissa rullalle. Sitten laittaa valmiin paketin kotelon sisälle. Kannattaa vääntää jousen pää sopivaan asentoon ja katkaista se sopivan mittaiseksi.
-
Lrp starttiboxi 65e.Löytyy power racing ja rc-garage.
-
http://rc-garage.fi/zencart/index.php?main_page=product_info&cPath=34&products_id=295
joo siinä meni vaan viitosen yli.ja on muuten yksi parhaimpia laatikkoja perus jampalle
-
itellä on juuri tuo starttiboxi johon junttapave laittoi linkin, käytän sitä 1:8 trukkiin jossa on melkein uusi kone.. eli kyllä tuosta tehoa kyllä riittää.. minun pitää ihan vähän avata tulppaa kun käynnistän ekalla kerralla kun kone on kylmä kun on niin uusi kone että on kaikki puristukset tallella, muuten jos en se vaan kuluttaa kumipyörää.. :shock:
-
Tänään katkesi korjatun vetostartin naru, noin 10s kerta. :evil:
Tigerdriveä katselin, 25e + akseli + akkupora jatkuvasti mukana, kaippa se kohta on tuohon starttiboksiin nöyrryttävä :)
-
ittellä on savagessa roto ja on ihan hyvä,mutta periaatteessa niinkuin narussakin niin on yksi ylimääräinen reikä koneeseen joka rupeaa jossain kohtaa valskaamaan ja kone ei toimi kunnolla.mut on helppo käynnistää.
-
Onko tuo akkupora käynnistys helppo asentaa? Vielä ei ole naru kerennyt katketa ja käyntiinkin lähtee mutta tulevaisuudessa taidan harkita tuota edellämainittua tai starttiboxia?.
-
Ei sen vaikeampi asentaa kuin vetonarukaan...menee "heittämällä" vetonaru hässäkän tilalle. Olettaen että on oikea malli, esim. tiger drive:sta on muutama eri malli.
Mutta jos auton rakenne sallii starttilaatikon käytön, on se mielestäni paras vaihtoehto auton käynnistykseen. Laatikon myötä poistuu myös yksisuuntalaakeri "ongelmat" yms.
-
Itsellähän olisi lennokin startteri, sullivanin vastaavaan näkyy saavan vauhtipyörään sopivaa adepteria myös.
Ei vaan näy missään kotimaan liikkeissä näitä?
http://www.sullivanproducts.com/StarterAccessoriesMainFrame.htm
-
Hommaa se starttiboksi se on parempi käynnistys laite. Sanon pari miinusta vetostartista.-siinä menee jousi poikki aika nopeasti. -jos vedät tarpeeksi pitkiä vetoja niin se vetostartti ei palaudu.-sit ku vetää tarpeeksi kauan niin käsiin tulee noita haavoi.
-
Itellä jäi naru ulos kerran vaika en mielestäni vetässyt kovin pitkälle. Naru palautui kun käänsin tulppa-avaimella tulpan löysälle (ja takaisin), eli joku vastapaine sylinterissä teki tepposet. Olisko tästä vihjeestä apua?
-
meikäläinen on tiettävästi tehnyt ennätyksen,ja onnistunut käynnistelemään autoa ehjällä narustartilla kuuden gallonan ajan :grin:
nyttemmin kun on toi boksi,niin onhan se NIIN paljon kätevämpi...