91
Keskustelua kaupankäynnistä / Vs: Risut & ruusut
« : 15.11.07 - klo: 16.21 »
Duster1 = POP! ROCK! AAA+++ Nopea maksu! Loistava ostaja! Hyvä kommunikointi! Tekisin kaupat uudestaan milloin vain!
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Tilailin liquidrc:stä tavaraa että saan modailtua tankin radioboxin paikalle ja servot uusille paikoilleen eli kaasu/jarru moottorin vierelle ja ohjausservosta en ole varma. Mahtaako Asson monster gt:n tankki mahtua savagen runkolevyjen väliin?
Käykö tuota usein?
Mikä on tuo Red Ring of Death? Onko tuo elite paketti hyvä, onko kenelläkään?
Meneekö konsolissa tilaa niin paljon, että tarvitsee noita 120gb kiintolevyjä? Ja viekö noi ohjaimet paljon pattereita?
Siis kumman ottaisitte? Ps3 vai Xbox360. En itse osaa päättää, kun olen aina ollut uskollinen Ps konsoleille, mutta kyllä sitä tekee vähän vaihteeksi mieli Xboksia.
Heh! :lol:
Joo, noita sisäänajo-ohjeita on yhtä paljon kuin on moottoreitakin... 8)
Tai sisäänajajia...
Esim WOT (wide open throttle) tyyli jossa motti sisäänajetaan täydellä kaasulla... :shock:
Tai Heat Cycle jossa esilämmityksen jälkeen mottia käytetään pari minuuttia 80-90 asteessa,
jäähdytetään BDC:ssä ja aloitetaan taas uudestaan... :|
Kyllä noita konsteja on monia, mutta kannattaa valita sellainen joka tuntuu itsestä helpolta ja hyvältä.
Niitä eri tyylejä ehtii sitten myöhemmin kokeilemaan kyllä.
Itse olen suosinut kahden tyylin sekoitusta ja hyvin on toiminut motit:
Heat Cycle ,hieman rasittavaa ja hidasta mutta hyvä lopputulos.
Esilämmitys aina ennen starttia, 6-8 kierrosta HC:tä paksulla seoksella n.90 asteessa,
eli mottia käytetään pari minuuttia ja sitten annetaan jäähtyä, jäähdytys aina alakuolossa.
Tämän HC:n jälkeen 3-4tankkia max.3/4 kaasulla paksulla ja nyppien kaasua.Tarkkaillen lämpötiloja.Ei yli 120 astetta.
Loppusäätö kun motti pudottaa lämpökäyräänsä itsestään.
HPI:n tyyli, eli 3-4 tankkia pukilla 80-90 asteessa paksulla seoksella,jäähdytys alakuolossa tankillisten välissä.
3-4 tankkia 3/4 kaasulla paksulla ja nyppien.
Loppusäätö kun motti pudottaa lämpökäyräänsä.
Loppusäätö ei suinkaan tarkoita sitä että, kone "vedetään piikille" tässä vaiheessa.
Se EI ole valmis siihen vielä.
Molemmilla tavoilla olen huomannut että kone kehittyi vielä koko ekan gallonan ajan.
Ja vielä toisellakin mutta silloin voi jo ruveta hakemaan rajoja!!! 8)
Nimimerkillä HPI:n K4.6 ajettu 17 gallonaa ja Still Going Strong!!!
:mrgreen:
Menneen talven lumia, heikohko varaosasaanti. Suosittelen edelleen mitä tahansa CEN-Racingin autoa. NX-sarjan MT 3.0 Spec ja Magnum on kovia kamppeita. Unohtamatta Matrix C-1 buggya ja Matrix Arena truggya.
luulen että 17mm..
Tuossa olisi oma laite, joka tuli vastikään hommattua. Tosin seisoo kohta kolmatta viikkoa varikolla, osia odotellessa...