Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - juuso14

Sivuja: [1]
1
Traxxas / Vs: T-Maxx konversion vaihteisto
« : 24.06.14 - klo: 13.23 »
Tuo on 2,5 mallin T-maxx.Mitenhän menee paikoilleen?

2
Traxxas / Vs: T-Maxx konversion vaihteisto
« : 24.06.14 - klo: 05.52 »
Jep panen tilaukseen kun sopivuus varmistuu,käykö nuo vaihteistot kaiken ikäisiin?Oman ostin -09 käytettynä.

3
Traxxas / T-Maxx konversion vaihteisto
« : 23.06.14 - klo: 12.34 »
Tuossa yritin etsiä foorumilta infoa,onko olemassa muutossarjaa tuon alkuperäisen vaihteiston tilalle?Auto muutettu sähköiseksi ja nyt kun on vaihdettu terässpurri(se iso ratas) se ei luista enää,vaihteisto antautui toisena ajokesänä.Vai onko sisukset korjattava nykyisestä vaihteistosta?Onko teräsrattaita noihin?

5
Turnigy 5000mAh 4S1P 14.8v 20C hardcase pack (EU warehouse)
http://www.hobbyking.com/buddy.asp?code=B3052A78-8B12-45DB-B505-5E3D2FE069B8
Lithium Polymer Charge Pack 25x33cm JUMBO Sack (EU warehouse)
http://www.hobbyking.com/buddy.asp?code=B07C874B-9A27-4826-A380-E31BF1B0AFCD

6
Yleinen keskustelu / Auton rakentajaa Hobaosta
« : 02.06.13 - klo: 12.47 »
Oma polttis Hobao nyt ollut pari vuotta käyttämättä,kun alkoi käyntihäiriöt ja silloin ostettu sähkökamat muutos työtä varten,mutta muutos jäänyt tekemättä.Löytyisikö muutoksen tekijää autolle?Lipo akku puuttuu ja taitaa olla servojen akut myös sököjä.Tornio-Oulu akselilla pientä korvausta vastaan.Eipä ainakaa parane kamat tuolla vanhetessaan.Yv tavoittaa.

7
Moro
Osaisiko joku neuvoa sopivat kamat Hobao hyper 7 ja Traxxas  t maxx:iin.Hypereitä löytyy kaksikin,kun kaikki puolikuntoisena ostanut,ja semmoisiksi jääneetkin.Jos tuon Hyperin edes saisi ajoon ja vielä kohtuu kustannuksin.Käytetyt kamatkin periaatteessa kävisi,jos niillä alkuun vaikka.Vai olisiko viisaampaa ostaa valmis sähköauto....Hyperiin ainakin olisi varaosaa kotona.
Mitä kaikkea pitää huomioida muuttaessa nitrosta sähköautoksi moottorin ja noparin lisäksi?Moottoripukki ja mitäs muuta.http://www.focalprice.com tuolla ainkin noita Hobbywing motti/nopari/ohjemointi komboja hyllyssä toisin kuin dealerextemessä.Kaikki kamat akkuja ja latureita myöten hankinnassa,tavallinen laturi löytyy hyllystä,mutta ei purkavaa laturia.Nimh akkuja ajattelin et jos ajetaan akut rutikuiviksi niin on toivoa että saa vielä toimimaan ja laturikin tuommoiseen löytyy.Mukavampi junnun ajella tuolla akku käyttöisellä kuin alkaa läträämään nitrojen kanssa.Aika paljon noita avoimia kysymyksiä,mutta jos joku viitsisi hieman jeesata.

8
Polttisautot / Vs: T-Maxxiin Sirio .23
« : 11.09.09 - klo: 00.13 »
Joo niinhän tuo voi olla,tuossahan oli kotona tehty karkeahko pukki.Ei minun tekele kuitenkaan :grin:
Itseltä löytyi ilmeisesti Hobaon säädettävät pukit joihin saan moottorin istumaan.Pakoputki siis haussa vielä.Samanmuotoinen kuit T-Maxx alkuperäinen ja tuosta kuvastahan saa mallin millainen hakusessa.

9
Polttisautot / Vs: T-Maxxiin Sirio .23
« : 09.09.09 - klo: 23.12 »
Ei taida käydä tuo pukki :embarrassed:Siriossa kiinityksien etäisyydet ovat sisäreunasta mitattuna 10mm samalla puolen ja puoleltatoiselle  mitattuna 33mm :undecided:
Jos jollain jouten noita osia niin tarjota saa :grin:

10
Polttisautot / T-Maxxiin Sirio .23
« : 08.09.09 - klo: 22.30 »
Moro
Tommoisen koneen ostin T-Maxx 2.5 seen ja piti mennä heittämällä paikalleen :grin:
Mutta moottoripukki oli minulla mallia Kemppi ja pakoputkikaan ei aivan ollut samanlainen.
Revosta moottori otettu...Pitäisi saada infoa mistä uusi moottoripukki ja pakoputkisto jotka sopisivat tuohon minun autoon.Pistetään vielä moottorista kuva jossa pitäisi olla kiini oikeat osat T-Maxxin asennukseen.Mutta tuossa koko roska kaupan.Sen verta uus harrastus että kaikkien osien oikeita nimiä en edes tiedä.
Jos joku osaisi sanoa oikeiden osien nimet tai paikan josta osat voisi ostaa olisin kiitollinen siitä.Myös ulkomailta osto käy.





11
Polttisautot / Traxxas T-MAXX 2.5 Käyntihäiriö
« : 03.09.09 - klo: 12.02 »
"........Yläneula neljä kierrosta auki ja alaneula rungon tasalla". laita sitä yläneulaa kiinni. Vaikka 2 ja puoli auki. Vaihda tulppa ja lataa hehku. Sit uusi yritys. Samalla voit tarkistaa letkut -> ehjät ja paineistamalla tankin että sitä fuilia tulee kaasarille.


 
    Vs: T-Maxx 2.5 käynnistysongelmia
« Vastaus #2: 30.08.09 - klo: 21.19 » 

--------------------------------------------------------------------------------
Omien kokemuksien valossa...
täytä tankki vain alle puolilleen, koska kaasari tulvii jos tankkaat täyteen. Sitten starttaat, ajat motin lämpimäksi, sitten tankki täyteen.

Toivottavasti oli näin pienestä kiinni...

Jatketaan täällä siis :grin:
ei vieläkään helpolla käyntiin,ja kun lähtee käy kyllä ok minuutin kaks ja sammua tupsahtaa.
Ei siis tyhjäkäyntiä muutaman minuutin jälkeen.Ainoastaan alussa.
Kaasutin hieman kysymysmerkki että onko muuta rikki kuin tyhjäkäynti ruuvin kierteet.Tilattu uusi kaasutin mutta tulee vasta ens viikon lopulle toivottavasti.
Voisiko saada ilmaa liikaa :huh:vai mikä mättää :huh:
Autolla on ajettu ilmeisen paljon kun ainakin käytön jälkiä löytyy.
Jos ei ala pelaan uudella kaasarilla niin pitää uusia ilmeisesti koko kone.Onko suosituksia mikä laittaa tilalle ja edullinenkin saisi olla.


 
 

12
Polttisautot / T-Maxx 2.5 käynnistysongelmia
« : 30.08.09 - klo: 18.22 »
Moro
Tommoisen menin ostaan vikoineen,auto käynnistyy vain pitkällä sahaamisella :huh:
Tulppa ja hehku ok.Säädöt normaalit.
Yläneula neljä kierrosta auki ja alaneula rungon tasalla.
Tyhjäkäyntiruuvista kierteet mennyt mutta pysyy paikoillaan kuitenkin.
Kaasutin puhdistettu ja sylinterikannen käytin irti ja ei tuntunut kulumaa.
kannentiiviste oli ok vanhan panin paikalleen kun uutta ei löytynyt.Olisi varmaan saanut uusia samalla senkin.Niin ekasta autosta kyse joten kaikki ei ole selvillä nikseistä vaikkakin olen yrittänyt onkia neuvoja.


Sivuja: [1]