0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Ei mitään ongelmaa lian suhteen, Ulkopyörijässä ilmanvirtaus pitää moottorin puhtaana.
Oletteko tehneet lisä aukkoja koriin? miten vaikuttaa ja minne aukot?
Lainaus käyttäjältä: Rph - 18.05.10 - klo: 15.28Oletteko tehneet lisä aukkoja koriin? miten vaikuttaa ja minne aukot?Kannattaa sitten huomata, että säännöt rajoittavat aukkojen paikkoja jne.
Jos se vilkauttaa vain sitä vihreää valoa kun painat noparin päälle, niin se on sen merkki että ei saa radiolta signaalia.
Moro taas. On tullut ajeltua nyt useammat akulliset erilaisilla maaperillä Akut:Akut on 8,4V 3000nimh. Onko kukaan kokeillut 9,6V akkua että olisiko vielä lisäpiristys vakio slashiin? Omani on siis ihan RTR versio harjallisella moottorilla. 7,2V akku tuntui liian "tuhnulle" kyllä kun lainasin kaverin akkua.
Välitykset:Vakio välitykset on 19/90 ja pinjoni ja spurri on jo hiekan ansiosta hieman muuttaneet muotoaan. Hommasin 16 pinjonin lisätäkseni vääntöä, mutta en ole vielä ehtinyt testata miten kiihtyy tuolla välityksellä. Mitä välityksiä muut käyttää? Tuolla vakiovälityksellä saa vauhtia minun tarpeisiin ihan riittävästi joten lisävääntö olisi mukavampaa.
Renkaat:Kannattaako vaihtaa renkaita vai onko se vain "hifistelyä"? Ajelen luultavasti soralla ja hiekalla, vaihtelevasti kovemmalla ja pehmeällä sellaisella.
Jousitus:Missä asennossa kannattaa noita pitää? Muutin vakioasetuksista iskareita leveämmälle edessä ja takana ja jäykistin jousia hieman. Huomasin että tasaisella ei ole kivaa ajella tuollaisella vehkeellä ja mieluiten revittelen soramontuilla tms. missä on pientä röykkyä sopivasti. Suuria hyppyreitä en tule ajamaan. Kannattaako jousia vaihtaa tms? Onko viisainta pitää iskareiden liikkuminen maksimissaan? Ajattelin kaventaa asetukset takaisin ja vain jäykistää hieman jousia ettei auto pohjaa niin helposti koriin asti.
Älä jäykistä jousia jos et aja kovapitoisella alustalla. Nosta kori niin ylös kuin nousee ja laita teipit korin sisäpuolelle renkaiden kohdalle.
Sensorittomassa johtojen järjestyksellä ei ole väliä. Jos pyorii väärään suuntaan niin vaihda mitkä tahansa kaksi johtoa keskenään.
Lainaus käyttäjältä: jon.lindgren - 19.05.10 - klo: 11.01Sensorittomassa johtojen järjestyksellä ei ole väliä. Jos pyorii väärään suuntaan niin vaihda mitkä tahansa kaksi johtoa keskenään.Ei kai mitkä tahansa sentää? A ja C pitää kääntää.
Lainaus käyttäjältä: SLap - 18.05.10 - klo: 17.50Jos se vilkauttaa vain sitä vihreää valoa kun painat noparin päälle, niin se on sen merkki että ei saa radiolta signaalia.Mistäs se voi johtua? Kokeilin vielä sisällä, ulkona ja autotallissa, ei toiminut.
Niin mitään reseptiä?Lainaus käyttäjältä: -HL- - 18.05.10 - klo: 18.52Lainaus käyttäjältä: SLap - 18.05.10 - klo: 17.50Jos se vilkauttaa vain sitä vihreää valoa kun painat noparin päälle, niin se on sen merkki että ei saa radiolta signaalia.Mistäs se voi johtua? Kokeilin vielä sisällä, ulkona ja autotallissa, ei toiminut.
Avasin noparin siellä ei mitään ollut johdot oli kiinni yms. Kosteutta se ei ole saanut olen ajanut enimmäkseen näillä 10+ -> keleillä ja nopari oli tiivistetty silikoonilla.Patterit on uudet ja ohjaimessa palaa ne valot mitä kuuluukin.