Joo ei se durango desc10 keula tietenkään mikään maailman ensi-ilta ole, mut hyvin se ainakin pelaa. Pelkkä pivot keulan idea ei ratkaise sinänsä mitään, mutta jos geometriat ja säädöt on kohdallaan niin onhan se hyvä. Oma dura ollut tosi helppo ajaa ja suht nopeakin. Kääntyy hyvin ja suorilla on vakaa ja helppo hypätä. Ei osaa paljoo muuta vaatia. Kestävyys ollut hyvä, vain 1 etu hingepinnin säätöpusla särkynyt kesän aikana ja niitähän tulee repullinen rakennussarjan mukana. Niin ja itetehdyt pitkät koritolppat bronco koria varten katkes ekalla ajolla, mut v2 on kestäny sen jälkeen...
Toinen erittäin hyvä vaihtoehto olisi tuo tekno, semmonenhan mulla melkein olikin, eli eb48.2 ja siihen sc muutos osat muuten paitsi kavennus sc mittoihin. Se oli hiton hyvä ja nopee, mut 12mm hexiä en tän kokoluokan autoon halua, mikä on sc mitoissa teknoon ainoa vaihtoehto. Durassa on 17mmhex ja ei fillarit irtoile. Näitä ennen mä ajoin duran edellisellä sc:llä ja vaikka mä olinkin modaillut sitä aika lailla ja tietty kokeillu semmosta vakiotakin, niin mielestäni nämä järeämmät nelkut toimii paremmin näillä ulkoradoilla. Pienellä sisäradalla etu voi olla vanhalla kevyellä duralla.
Losia en ottais koska niin harva ajaa sellaisella ettei setuppia tarvii paljoa varikollla kysellä. Yleensäkkin kannattaa kattoa millä autolla paikalliset ajaa, niin varaosien ja säätöapujen kanssa on paljon helpompaa.
TeamC TR2 autoa en lähtis neliveto sc kisoissa voittajan paikalle veikkaamaan vaikka ois goos ite puikoissa.