Myönnän olevani pihtari
Setuppihan on hyvin yksinkertainen ilman kummempia kikkailuja.
Setuppi syntyi kun halusin kokeilla miten erilainen autosta tulee kun moottorin heittää peräpuolelle.
Ensin tuntui että eihän tästä tule yhtään mitään.
Muutama pikkuviilaus ja sehän alkoi toimia.
Parina iltana pieniä muutoksia ja auto oli jatkuvasti vain nopeampi.
Yhtenä päivänä menin radalle, mutta Halonen ei itse tullutkaan, joten päätin vähän kokeilla ja säädellä.
Jälleen lisää vauhtia.
Aina siihen on pikkumuutoksilla saatu nopeutta vain lisää.
Ajoin autolla yhden kerhokisan ja totesin että autohan on hävyttömän... ellei jopa irstaan nopea
Vain muutama (olikohan kolme) nelkkua ajoi kisoissa kovempaa.
Hyvänä yllyttäjänä setupin tekemiseen oli mun ja Jarnon välinen kisailu bestläpistä.
Alkuun kun kokeilin autoa, olin sekunnin nopeampi kuin Jarno.
Pientä muutosta autoon ja hetken päästä kuulen olevani taas hidas kuin mummo.
Taas rikon ajan jollain kymmenyksellä tai milloin milläkin ja teen taas pientä setuppia.
Eikä mene taas kauaa kun kuulen olevani jälleen valovuoden hitaampi.
Koko kavereiden välinen kisaaminen on ollut erittäin hauskaa ja kehittänyt sekä autoa että myös kuskeja.
Varsinkin näyttää siltä että jarno on saanut aivan erilaista virtaa touhuun ja vauhtia on tullut niin paljon että joutuu tosissaan tiksin radalla puristamaan että pääsen taas niskanpäälle... ja silti saan taas kohta käkättimeen.
Melkein tekis mieli hommata itsellekin että pääsee tekemään ne lopulliset salaisimmat viilaukset omalle autolle
Ps: Jotain juttuja autossa on mitä tuossa setuppilapussa ei ole mahdollista näkyäkään