Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - TTKoo

Sivuja: 1 ... 66 67 68 [69] 70 71 72 73
2041
Edit: Kysymys poistettu, kun vastaustakaan ei tullut!

Vanha Kiinalainen sananlasku:

"Mikään ei ole niin tärkeää, kuin kukkien hoito, ja sekään ei ole kovin tärkeää!"    :)

2042
On jo pitkän aikaa ollut sellainen tunne, että jotain on unohtunut!
En vain muista mita.  :shock:

Mietin sitä tiimin sisältä, kunnes huomasin sen olevan kisapaikalla!
Ilman sitä, kilpailu ei olisi kilpailu, vaan arvaus ja jossittelu kohtaaminen!

TULOSPALVELU kaikkine "lisukkeineen"!

Kiitokset ALUE 8:n osalta LEFALLE !

Näyttämöllä ollut kisoissa, kuitenkin niin huomaamattomasti ja itsestään selvyytenä pidettynä!

Samalla Kiitokset kaikille kisapaikoille, toimihenkilöille!

Työnne taidetaan huomata vasta sitten, kun jotain on sattunut menemään pieleen! Todella harvoin näin on käynyt
.
Näin itsestäänselvyytenä sitä pidämme, samoin kuin sitä, että me osallistujat voimme mokata alinomaa! (puhun nyt ennenkaikkea omasta puolestani edellisen lauseen)

Joten ISO KÄSI !!!

2043
Tulokset / Mikä kilpailemisessa on pelottavaa?
« : 01.12.03 - klo: 23.11 »
poistettu "stressaamasta"....

2044
Tuukka sen ehtikin kirjata, kuinka se asia käytännössä on!

2045
Tulokset / Mikä kilpailemisessa on pelottavaa?
« : 01.12.03 - klo: 11.28 »
Kun yhden kilpailun (Mäntsälä) ajanut kuskimme ei halunnut itse kirjoittaa, otin vapauden tehdä sen!

Hieman olin havaitsevinani edellisenä päivänä hermostuneisuutta, lähinnä sen suhteen, mitä pitää tehdä.
Siis kilpailun kulku!

Kun kerroin sen "käsikirjoituksen" pelkistetysti, ja ilmoitin olevani "kierroksella" mukana, kummasti rauhoittui!   8)
(kierros=ajovuoron varaaminen harjoituksiin, ponderin haku, kilpailunumerot, oikea kide jne.)

Älkää nyt säikähtäkö, ketkä ette vielä ole kilpailuissa käyneet, sain sen vain näyttämään monimutkaisemmalta, kuin on!

Itse kilpailussa näytti into vain kasvavan, kumpa olisi vielä antanut vaihtaa ehjät renkaat autoon niiden tilalle, jotka "pitivät hyvin Mäntsälän kerhossa"! (= noin kolmeviikkoa, ja muutama kymmenen akkua aiemmin)

Renkaat olisi 1/1 autossa luokiteltu: Kanvestit näkyy!

Kisan jälkeinen kommentti: "Ei se sen ihmeellisempää ollut, kuin ajo kerhossa!"

Kun mietin juniorin aloitusta, vuosi sitten, kommentti oli sama!

Kilpailun jälkeinen päivä meni siihen, kun vastaili, noin tunnin välein kysymykseen: "Koska on seuraava kisa? ja "Miten sen lisenssin saa?"
Tämä kaikki, alle kymmenen kerho-ajopäivän kokemuksen jälkeen!

Autoa tutkittuani kilpailun jälkeen, ei oikein mikään säätö ollut sama, kuin ennen kisaa.

Ajolinjoissa on vielä vähän hiomista.
Ei sittenkään, täysillä pääsuoran jälkeiseen seinään ottamaan "pomppua", jolloin kurvista poistuminen on saanut kyllä kiitettävän alkunopeuden, mutta keula tahtoi olla "väärään" suuntaan (kuin pyöränkulmatkin), ole se nopein tapa!

CAi sitä oli pehmentävinään, olemalla ko. ajolinjalla, mutta hermo ei näköjään kestänyt loppuun asti!

Jos ja kun kolmaskin asettuu "viivalle", seuraavassa kisassa, täytynee itselle hankkia lääkäri viereen päivystämään!

2046
Tulokset / 6.12. VAU:n kerhokisat alkaa jo klo 9.00
« : 30.11.03 - klo: 14.32 »
Allekirjoittanutta ei häiritse tippaakaan, vaikka joka merkillä olisi vastaava käytäntö ja tiedotus!

Mutta, jotta vältyttäisiin em. "ongelmilta", avattakoon oma topic tähän tarkoitukseen!

Siellä voisi tieto kulkea joka merkin osalta, ja silloin ei tarvitsisi miettiä väärää asiayhteyttä!

Meillä kun tuota kalustoa on kohtuullisen paljon, on myös oma varaosavarasto aiemmin ollut kohtalainen!
Merkkiin katsomatta lainaajia on ollut, ja auttanut olen, jos olen auttamaan pystynyt!
Siis en myynyt, vaan ovat tuoneet tilalle ao. tarvikkeen!

Enää, kun oma menekkimme ei ole ollut niin suuri, ei meidänkään "varasto" ole kaksinen!

Siteeraan erään kilpailijan lausetta menneeltä kesältä:
"Kyllä v.......s, jos olis ajanut 600km. tänne, ja joutuis keskeyttämään tälläsen pikkunippelin takia! Onneksi täällä paikalla on noi varaosamyyjät!"

Itse tiedän, että ko. osa löytyy varmaan joka kauppiaan valikoimista!

Offiksihan tää meni, mutta en sitä kyllä aloittanutkaan!
Lopetan omalta osaltani, ja ehdotus on vapaasti käytettävissä!

2047
No niin toisen "kotikaupungin" kisat on ajettu ja koko perheen voimin!

Tulos hyvää keskitasoa!
Aamu alkoi normaalein kohelluksin, joten siihen nähden "hyvä keskitaso"!

Tiimin täysmiehityksestä totean:
-pikkusen on hiomista sen suhteen, mitä kukin tekee!
-jos varikkopimu/muonittaja eksyy Mäntsälän keskustassa käynnillä
 (piti vain "piipahtaa"), koska kirkontorni ei näkynyt sumussa!
 Kyllä siinä muun tiimin sokeritasapaino on sekaisin!

Pakko on siirtyä vanhaan käytäntöön, ettei käy niin, että kukaan ei tiedä, missä mennään!

Kisoissa sama hyvä tunnelma, kuten Mäntsälässä aina!
Järjestelyt, jo suorastaan "käsitteelliset"!

Missähän muualla Suomessa saa samaa palvelua!
Kiitos ja Onnea VesaK ja CAi, erään kolleekan palvelemisesta!
Eikä vähäisin ole Hänen oma PÄÄTTÄVÄISYYS!

Onnittelut menestyjille, osanotto meille muille!

Kyllä Mäntsälään on mukava mennä, ei tarvi tulla pahoilla mielin pois, vaikkei itse ajo olisikaan ollut menestyksekäs!

2048
Sähköautot / muoviammeet???
« : 29.11.03 - klo: 19.07 »
Teppo
eläkeläinen

 Lähetetty: 28.11.2003 18:32
 ---------------------------------------------------
Ym. kirjoitus on aika täydellisesti sitä, mitä itsekin ajattelen!

F1 autoissa täytyy muistaa renkaiden olevan yksi todella suuri ja tärkeä jousituksen osa!

Verratkaapa renkaan ilmatilaa minkä tahansa muun kilpa-autosarjan autojen renkaiden vastaavaan.

Nehän muistuttavat leikkuupuimurin takarenkaita!

2049
Vapaa keskustelu / Krossirataa Riihimäelle :)
« : 28.11.03 - klo: 16.05 »
Mene nyt vaan rohkeesti sinne Uramon koululle, ennenkuin tulevat kotoo hakemaan!   :wink:

Kyllä siellä asiat selviää!

Renkaat ehkä joudut vaihtamaan!!!!

2050
Vapaa keskustelu / Krossirataa Riihimäelle :)
« : 28.11.03 - klo: 14.06 »
Suunnilleen tuolla perusteella se meilläkin alkoi!

Nyt jälkeenpäin on tullut huomattua, kuinka paljon crossiauto olisi opettanut, jousituksen ja iskunvaimentajien säätöä.

Kuin myös kuskin "liipasinsormen" herkkyyttä!

Ei meillä vieläkään ole crossaria, mutta kun aloin muuttaa tiimimme vanhinta autoa ralliautoksi, opin lyhyessä ajassa jousista ja iskunvaimentimista (=öljyn jäykkyys/jousen jäykkyys) enemmän, kuin siihen mennessä olin oppinut pelkkää tuurinkia säätämällä!

Otetaan tähän vielä mukaan C-12 autot, jollei ne, niin ei mitkään sitten opeta reaktiokykyä niin paljon! (halpa ja hyvä aloitusauto matolle, käytettynä)

Muotiauto nyt kuitenkin on touring!

Ei nyt kylmiltään offata, sillä radan rakentamisperusteisiin vaikuttaa moni sekka!

2051
Sähköautot / muoviammeet???
« : 28.11.03 - klo: 13.48 »
Jospa ne jotkut osaavat ottaa rungon mukaan jousittavaksi elementiksi!  :lol:

Kieroilun kanssa sillä ei ole mitään tekemistä!  :wink:

Fysiikan lakien toimivuuden, taas näkee ja tuntee auton käytöksestä!

2052
Vapaa keskustelu / Krossirataa Riihimäelle :)
« : 28.11.03 - klo: 13.38 »
Lauri_s15 kirjoitti:

Vuosi sit oli Riihimäen Sanomissa juttu jäähallin taakse rakennettavasta RC-krossiradasta.

-----------------------------------------------------------------------------------

Asfalttirataan liittyi allekirjoittaneenkin aiempi tieto!

Mieli teki itsenikin ohjata Lauri_s15 mattokerhoonne, mutta en ollut varma kerhonne ajovuoroista!

Kuljettajasta en tiedä, mutta auto varmaankin "kuuluisi" parhaiten aloittelijoiden ryhmään!

Lauri, hauduttelepa talvi asiaa, ja jos porukkaa alkaa löytyä, ei muuta kuin kova "rumpa" keväällä crossiradan rakentamiseen!

2053
Vapaa keskustelu / Krossirataa Riihimäelle :)
« : 28.11.03 - klo: 10.48 »
Jassu !

Oletan Sinun tarkoittavan asfalttirataa!

Jopa ymmärränkin kustannussyyt, ja sen että esim. Hyvinkään asfalttirata on näinkin lähellä.

Mutta entäpä crossirata, joka olisi kustannuksiltaan murto-osa asfalttiradasta?

Edellyttäen tietenkin, että oikeilla crossiautoilla ajavia löytyy riittävästi!

Olisi varmaan kaupunginkin etu, osoittaa paikka radalle, antaa "maansiirtoapua", ja tietenkin "tontti"!

Jokainen nuori, joka on radalla vietetyn ajan poissa ........... , on kaupungille halvempi, kuin mitä radan kustannukset ovat!

Jassu, en tarkoita että Sinun tarvitsisi kantaa yksin tästä vastuuta, mutta vetoapusi ei ainakaan sitä heikennä!

Muutenhan olet tarkoittamallani tavalla kyllä oman osasi tehnyt, niinkuin ME KAIKKI, jotka olemme enemmän tai vähemmän suurin panostuksin mukana!

Hyvää tuulta ratahankkeelle naapurikaupunkiin!!!!!

-TTK-

2054
Vapaa keskustelu / Krossirataa Riihimäelle :)
« : 27.11.03 - klo: 17.44 »
Täällä Hyvinkään mattokerhossa kävi joku, Riihimäkeläisisä poikansa kanssa, vuosi takaperin syksyllä!

Hän kertoi peräti Riihimäkeen tulevan asfalttiradan "ensi kesänä"!

Siis nyt jo menneenä kesänä, oletan että olisin kuullut, jos olisi sellainen rakennettu!

Crossirata on kustannuksiltaan varmaankin huomattavasti halvempi!

Sinun pitää nyt vain saada paljon kavereita mukaan, ja ihan oikeilla crossiautoilla!   (nyt en tarkoita merkkiä, vaan autoa joka on suunniteltu ko. käyttöön)

Sitten voitte alkaa "painostaa kaupunginisiä", paikallista UA:a, tms. tahoa!

Oikea crossiauto on siitäkin "kiitollinen", että sillä pystyy ajamaan, ja miksei harjoittelemaankin, melkein missä vaan!

Kunhan muistaa turvallisuustekijät! Ihmiset, erityisesti lapset, eläimet jne...!

Kuin myös maanomistajan luvan!

Äidin kukkapenkissä ajossa käy joko niin, että entinenkin auto lähtee.......(autojen taivaaseen), tai tilalle hankitaan "tuurinki"!!! :roll:

2055
Sähköautot / Kuoleeko C-12 luokka?
« : 27.11.03 - klo: 17.23 »
Häpeä on tunnustaa että, (kehtaako nyt enää sanoa  :oops:  ) tiimimme saa vasta toisen mattiksemme, huomenna harjoituksissa liikkeelle! Ensimmäistä kertaa!!!

Toinen (4-kennon versio) odottaa vielä stratekisesti tärkeitä osia!
Ja tämän toisen auton kuljettajan pääluokka, kuitenkin on TJ.

Eli aika taitaa käydä vähiin!?!

Enää en uskalla luvata, mutta jos A8:n kotikisassa, saisi autot "viivalle", se vähän näyttäisi suuntaa!

2056
Sähköautot / Truckilla radalle?
« : 26.11.03 - klo: 17.31 »
Tota noin, jos meinaat tähän aikaan vuodesta tulla Hyvinkään crossiradalle, ilmoittele!

Tulen katsomaan, mutta ilmoita ajoissa, että ehdin kaivaa "pompat" esiin, että tarkenee!

Eikä taida olla ratamaksun perijätkään paikalla!  :wink:

2057
Polttisautot / Varastettu T-Maxx!!!
« : 24.11.03 - klo: 02.13 »
Tiedän tähän tapaukseen verrattavissa olevan tapauksen, jossa se selvisi, kun varaosamyyjää oli "informoitu" mahdollisista UUSISTA osien ostajista!
Ja niin vain kävi että ennenpitkää osia oli ostamassa henkilö, joka ei aiemmin ollut ostanut osia.

En tunne NÄITÄ autoja, joten en tiedä montako liikettä yksistään Suomessa osia myy, mutta ainahan tiedottaa voi ao. tahoja!

2058
Tulokset / Jens minne / ProCar open
« : 24.11.03 - klo: 01.24 »
ONNEA KAIKILLE !

2059
C-12 luokassa pääsee ajamaan foameilla, ja voin sanoa että: "Todella lujaa"!

"Tuuringissa" foamit eivät oikein palvele tarkoitusta, koska kisat kuitenkin ajetaan gummirenkailla!

2060
Lainaus käyttäjältä: "Nappe"
Tapsan pyynnöstä tässä jotain koitan kommentoida...

Meikäläistä kiinnostais varmaan eniten jotain trial-tyyppistä touhua, oli sitten mäessä/kallioilla/soramontussa tai jossain muualla, mutta tekniikka-kisaa enemmän kun vauhti/hyppy/raha kisaa. Vauhtikisaa ajetaan jo Touring-autoilla, ja hyppyjä saa mukavasti crossiradalla jos kiinnostaa. Jotain rauhallisempaa voisi ajatella missä ei tarvis olla kaluston aivan sitä viimeisintä huutoa :)


Allekirjoittanuttakin on alkanut kiinnostaa yhä enemmän tämä!
Ei nyt "leipälajina", mutta hyvänä "välipalana" ja tressinpoistajana!

Sais "toteuttaa itseään", hyödyntää käytöstä poistettuja osia ym. vastaavaa!

Kun tuo kaima vei allekirjoittaneen "laboratorion", on täytynyt alkaa pikkuhiljaa rakentaa uutta! (vei = LAILLISESTI )

http://www.saunalahti.fi/~tat2supp/Asso_TC3_Trial.html

Talvi ehti tulla, mutta kevääksi on varmasti valmis!

Sääntöihin totean vain:
Mahdollisimman vapaat, pisteitä myös "omintakeisuudesta"!
Kokoraja 1/8 koko suurin!

Aletaampa hyödyntää kaikki "miljoonalaatikot", ja kokonnutaan tulevana keväänä, kesänä ja syksynä vähän rennommin, vertailemaan kunkin "saavutuksia"!

2061
Sähköautot / Re: asson runko
« : 21.11.03 - klo: 12.12 »
Lainaus käyttäjältä: "ferpor"
mielestäni asson menestyksen avainsana on tukeva ammemainen
pohjalevy ja tietysti "hyvä kuski" vai????


Kyllä vain!
Sekä jatkuva, "ei salainen tuotekehitys", jota voivat hyödyntää myös, ei kilpa-auton omistajatkin!   :wink:

2062
Sähköautot / Re: Ohjaupalojen kierteet ei kestä...
« : 21.11.03 - klo: 11.00 »
Lainaus käyttäjältä: "Mr Cale"
Lainaus käyttäjältä: "Pete88"
Miten ohjauspaloissa saisi pallonivelet pysymään kunnolla ja pitkään?

Kaikkein helpommalla pääset, kun vaihdat palloruuveiksi samanlaiset pallot kuin ohjausvarsien päässä olevat (kirkkaan metallin väriset). Pallot on vähän korkeammat kuin alkuperäiset (mustat), joten muista vaihtaa molemmille puolille.


Saattavat olla muuten niitä, joita olen itse laittanut niiden paikalle, jotka eivät ole korkanneet lopullisesti entisiksi!

Aiempi tekstini:
Käytetylle, jo "korkanneelle, on pieni mahdollisuus tekohengittää sillä, että ostaa niitä kirkkaita (=metallinvärinen) , olisiko crossarin tmv:n pallokuppeja.
Ovat hieman suuremmat, ja taitaa olla eri kierrekin.

Eli, tosiaan, jos laittaakin heti uutena ne kirkkaat!!!

2063
Sähköautot / Asso Talk
« : 21.11.03 - klo: 00.17 »
Pete88 kirjoitti

...Mutta silti tuntuu aina irtoilevan. Pitääkö palloniveltä kiristettäessä jättää väliä holkin ja pallonivelen "otekannan" väliin, vai vaan varoa ettei kierrä palloniveltä niin paljoa että kierteet murskautuvat ?

Muovisilla kannattais aluksi jättää "vähän" rakoa, ja seurata sitä muutaman akun verran, ja sitten kiristää se liki pohjaan!

Hiilikuituisilla olen kiritänyt yleensä "pohjaan"!

Missään nimessä paljon ei ole varaa jättää rakoa, koska sitten se korkkaa taas "elämisvaran" takia!

Tää on vähän sama juttu, kun opettaja koulussa aikoinaan neuvoi:

"Ruuvin kiristäminen lopetetaan vähän ennen katkeamispistettä!"

PS. Kyllähän minäkin voisin kokeeksi ottaa niitä alumiinisia, vaikka pari-kolme srj. !

2064
Sähköautot / Asso Talk
« : 20.11.03 - klo: 22.32 »
Ekakerran käyttöön otettaessa, tehdään "kierteet" sillä samaisella pallokupilla, kääntöpalan ollessa vielä kädessä!

Sitten, kun kokoonpannaan, kierretään pallokuppi ja alaruuvi vain niin syvälle, ettei se kiristä!

Kierteitä tehdessä käytän diffirasvaa apuna!
Enkä kierrä kerralla, vaan edestakaisin pikkuhiljaa edeten!

Tähän asti on toiminut näin!

Käytetylle, jo "korkanneelle, on pieni mahdollisuus tekohengittää sillä, että ostaa niitä kirkkaita (=metallinvärinen) , olisiko crossarin tmv:n pallokuppeja.
Ovat hieman suuremmat, ja taitaa olla eri kierrekin.

2065
http://www.akk-motorsport.fi

Allekirjoittanut laittoi eilen, "tukun" kysymyksiä, ylläolevaan osoitteeseen! Siellä kohta:    KYSY

Suurin osa koski niinpaljon henk. koht. asioita, joten ei niistä enempää.

Mutta yksi osa koski, nyt meneillään olevaa keskustelua!
Joten allekirjoittaneen osalta totean, huomattavasti rauhallisempi on mieli, kuin mitä alkuperäinen teksti antaisi ymmärtää!

En nyt neuvo, että kaikki ryntäävät erikseen kysymään näitä!

Totean vain:
 
-palvelu oli todella ripeää
-siihen osallistui monta eri henkilöä
-vastaukset niin ymmärrettäviä, että jopa allekirjoittanutkin ymmärsi ne

En nyt ruve "suomentamaan", saamiani vastauksia, koska on erittäin suuri vaara, että allekirjoittaneen kautta se vain "mutkistuu!"
En panisi pahakseni, vaikka ao. taho sen tekisi!

Ellei sitten Tumpin kirjoituksen loppuosa sitä tarkoita!
-------------------------------------------------------------------------------------
Oli myös juttua, että jos niitä vanhoja vanhoja akkuja löytynee, niin tulemme kyllä nekin sallimaan....

Virallinen tiedote asiasta on jo lähtenyt....
-> http://www.akk-motorsport.fi

2066
Vapaa keskustelu / Ratahanke
« : 19.11.03 - klo: 10.27 »
Lainaus käyttäjältä: "Erkhart"
Onko rataa tulossa?


Niin, joko pääsee ajamaan?

2067
Sähköautot / Re: :-)
« : 18.11.03 - klo: 14.12 »
........liian aikaisin!   :lol:

Joo, Teemun kohdallahan se on aivan liian aikaisin:-) Ajokokemusta ja menestystähän ei oo tullut.[/quote]

-------------------------------------------------------------------------------------

Tiesin kyllä kenestä oli kyse, en muuten olisikaan kirjoittanut!  :wink:

2068
Sähköautot / Asso Talk
« : 18.11.03 - klo: 10.25 »
Lainaus käyttäjältä: "Temppa"
jännä kuitenkin et auto on suuniteltu jenkeissä missä 99% kisoista ajetaan myötäpäivään!!!!
Itte en voi sanoo asiaan juuta enkä jaata kun en kyseisellä autolla aja, kerran kokeilin ja sillonkin kierroksen jälkeen sen auto sai kerätä eräs kaveri imupaperilla pois baanalta kun puol autoo oli p*skana.... :wink:


Joo, ei kannattas koskea oikeaan kilpa-autoon, liian aikaisin!  :lol:

2069
Lainaus käyttäjältä: "Tumppi"
Lainaus käyttäjältä: "VesaK"
Lainaus käyttäjältä: "JesseT"
Onneksi en vielä ehtinyt ostaa uusia koreja!...

Tekisi mieli mainita jotakin tiedottamisesta, mutta ymmärrettävästi jätän mainitsematta.
Koskahan muuten virallinen tieto tulee, koska täältähän ei kenenkään voi odottaa poimivan tietoja. Toivottavasti kuitenkin ennen kuin säännöt astuvat voimaan  :wink:



Homma pelaa niin, että LR tekee esitykset ja AKK:n hallitus päättää. Kun päätökset on olemassa niistä tiedotetaan, ensin jopa "viidakkorummuin" ja sitten  odotellaan virallista tiedotetta, joka siis tulee 31.10.2003. En ole saanut tietoa, onko hallitus ko. asioita päättänyt hyväksyä vai ei ? Oletan että se on ne hyväksytysti päättänyt, koska sen virallisilla webbisivuilla asia on näin kerrottu.


Olisiko mahdollista LR:n "tiedottaa" ennakkoon, vaikka tällä epävirallisella kanavalla, siitä mitä LR. aikoo esittää AKK:n hallitukselle?

Silloin jäisi nämä jälkispekuloinnit pois, ja ne voitaisiin käydä ennakkoon!

Silloin virallinen esitys kilpailijoiden taholta, ehdittäisiin tehdä ennen LR:n ja AKK:n kokouksia.
 
Eli, ei tulisi viimehetken sääntömuutos-esityksiä! (vrt. CAi/rengassääntö/muutosesitys)

Itsellä tämä tuli lähinnä mieleen akkujen ja korien osalta!
Niitähän itsekullakin on "pilvin pimein" jo valmiina! ( kaupoissakin myymättä ??? )

Kidemuutoshan on "vain" pieni lisä, koskien vain niitä, joilla ei vielä ole jo neljää!  Tiimillämme on ollut neljä, tai useampi kide, harjoitusten takia jo aiemminkin!

Siitä tulikin mieleen: Mr Ollinmäkihän sitä meillekin painotti, menneenä kesänä. "Kiteitä ei koskaan ole liikaa!"

Lainaus edelliseltä:

Kori ja akkuasia taasen... hyvia juttuja, mutta liian nopealla varoitusajalla. Mielestani voitaisiin unohtaa saannon voimaantuleminen 1.1.2004 ja aloittaa uusien rajoitusten kayttaminen vasta 1.5.2004 eli niin etta kaverit kerkiaisivat kuluttamaan vanhan laittomaksi muuttuvan kaluston pois kevatkaudella ja hankkia sitten kesaksi laillista tavaraa tilalle.

Jatkan itse:

Ennakkoon tiedottamattomuutta ei voi perustella sillä, että ei tiedettäisi mikä on kansan tahto sittenkään!

En tarkoita että LR kysyisi joka "pilkun paikkaa", vaan niinkuin Mr Ollinmäki sen hyvin pelkisti!

Ne, ketkä käyvät ulkomailla kilpailemassa, joutuvat joka tapauksessa "varautumaan" kaikkeen mahdolliseen!

Hyvin näyttävät silti pärjäävän!

2070
Vapaa keskustelu / Zäpperi
« : 17.11.03 - klo: 16.53 »
Oliskohan Mäntsälän tai Järvenpään Ammattioppilaitoksissa sellaista opintolinjaa, jossa tekisivät oppilas/harjoitustyönä?

Tulisi ainakin edulliseksi!  (tietyin varauksin)

Sivuja: 1 ... 66 67 68 [69] 70 71 72 73