Kirjoittaja Aihe: nopari  (Luettu 1818 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Tatu

  • Tulokas
    • Profiili
nopari
« : 15.11.05 - klo: 19.10 »
moro taas! otti moottorin johdot yhteen ja lopetti pakki toimintansa. onko nopari entinen kun ohdelmointi ei auta?nopari on robitronic speedstar f/r 8-turn. kiitos.

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
nopari
« Vastaus #1 : 15.11.05 - klo: 19.12 »
no jos nopari oli akussa kiinni kun johdot otti yhteen niin luultavasti on entinen...

Poissa Vege5

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
nopari
« Vastaus #2 : 15.11.05 - klo: 19.42 »
Luultavasti tosiaan nopari on mennyttä. Itselläni yks nopari teki saman tempun aivan samasta syystä ja se oli sillä aika saletti.
Autoton

Poissa Gonatse

  • Jäsen
    • Profiili
nopari
« Vastaus #3 : 16.11.05 - klo: 19.12 »
Mulla on LRP:n nopari joka on automaatti säädetty. Se on vähän outo koska siinä saattaa pakin ja kaasun suunta vaihtua kesken matkaa. Mitähän tuolle voi tehdä. Noparia ei voi säätää. Voiko vika olla radiossa tai vastarissa, vai onko se sitten muka siinä noparissa? Noparia olen käyttäny kerran joten se ei ole voinut vanhuudesta hajota. Pitäisi varmaan ostaa manuaalisesti säädettäviä nopareita.

Poissa Futaba

  • Fullspeed RC
    • Profiili
nopari
« Vastaus #4 : 16.11.05 - klo: 19.22 »
Mulla kävi samalla tavalla Nosram Magnumin kanssa, ja Nosram ja LRP:hän on samoja firmoja. Eka toimi oikein, mut yhtäkkii täydesvauhdis saatto pistää pakin päälle ja sit se meni eteen päin ku "pakitti". En saanu selville missä oli vika.
| Academy | Axial |

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
nopari
« Vastaus #5 : 16.11.05 - klo: 20.59 »
Mulla oli magnumis myös niin, tosin itellä ei vaihtunu koskaan vauhdissa, vaan kun laitto virrat päälle niin se saattoi vaihtua, en tiedä missä vika eikä se pahemmin haittaakkaan...

Poissa Upikka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
nopari
« Vastaus #6 : 16.11.05 - klo: 22.18 »
Itekkin pari kertaa magnumin kanssa ihmetelly, että kun alan ajamaan niin pakittaakin, kun painaa kaasua, ja taaksepäin kun vetää, niin menee eteen päin.Oon vaan vaihtanu ohjaimesta sen throttle jutun toiseen asentoon.

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
nopari
« Vastaus #7 : 16.11.05 - klo: 22.40 »
Juu mä oon myös aina sen kääntänyt jos vaihtuu toisinpäin, onneksi Grapussa on suht nopee tuo vaihto...

Poissa Futaba

  • Fullspeed RC
    • Profiili
nopari
« Vastaus #8 : 16.11.05 - klo: 23.03 »
Jes, mutta kyoshon radioissa tarvii jotain sormea ohuempaa siihen vaihtamiseen. Tosin enää ei oo sitäkään ongelmaa, kun noparista kärähti pakki, eteen vielä menee  :mrgreen:
| Academy | Axial |

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
nopari
« Vastaus #9 : 17.11.05 - klo: 11.02 »
joo perfexissä oli aika ikävästi se vipu sellasessa kolossa, Grapussahan se menee valikon kautta kun on tietokone radio...

Suosittelen..