Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - LasHi

Sivuja: 1 ... 11 12 13 [14] 15 16 17
391
No tuossa 3 auton hommassa oli se pointti että ei tarttis tehdä mitään pikavaihto
syteemeitä akuille. Jolloin kisaan kelpais kaiken näköiset sähkö autot.
Lisäksi sillon vois joka kuskilla olla oma radio/vastari/auto/säädöt käytössä.
 
Eikä 5 minuutin välein olis karmmeetä hässäkää varikolla vaan
heitettäis vaan ponderi autosta toiseen.

Toki myönnän että 3 tunnin kisaan tuo varikko toiminta tois todella
paljon ns. "lisä suolaa"  homman.

1 auton syteemi myös osaltaan rajoittaa sitä kauheeta kaahaamista jolloin
täytyy todella ajaa järjellä.

Mutta mitään ei ole vielä lyöty lukkoon joten mielipiteitä vaan kehiin.
Koitetaan tehdä kiva tapahtuma se on pääasia.

Edit : niin renkaat, mustat, pyöreät ja kumiset.

392
Miten on olisko porukalla kiinostusta tälläiseen endurace kisaan jossa
olis tarkoitus 3 miehisin joukkuein kuljetaa yhtä ponderia 3 tunnin ajan.

Siten että 3 kuskia ja 1 mekaniikko muodostaa yhden teemin
ja teemillä on käytössä 3 vapaa valintaista 1/10 scaalan autoa.


Alustavaa säännön tapaista:

1.
Normaali kaupan oleva 1/10 scaalan sähköauto johon ei
periaatteessa saa tehdä muutoksia. (tai ei ainakaan paljon).
Joita joka teemillä on maximissaan 3 kpl käytössä kisan aikana

2.
Kennot normaalit kaupan olevat Sub-C kokoiset kennot
Kennomäärä oman maun mukaan.

3.
Kori oltava niin että peittää akut.

4.
Akut kiinnitetty niin että vaikka auton kääntää ylösalaisin
niin ne pysyy paikollaan.
Huom. mitään pika vaihto syteemeitä ei tarvita.

5.
Sellainen moottori joka pysyy kiinni autossa.

6.
Nostajina tomii oma teemi eli radalla ei ole varsinaisia nostajia.

7.
Jokaisella teemillä on yksi ponderi ja yksi radiotaajuus käytössä.



Alustavasti oltais kaavailtu ajankohdaksi Heinäkuun loppua
tai elokuuta.
Paikkana olis Raision RC rata ja radasta ajettais se kaikkein
pisin profiili jolloin aika monta auto mahtuu samaan aikaan radalle.

Maximi teemi määrä olis varmaan 10 mutta jos tulee 2,4 gigahertsi
teemejä niin määrää voidaan nostaa.

Joten tästä voitais saada kiva tapahtuma jota ei voiteta pelkällä
nopeudella vaan kisa taktiikalla on iso merkitys tuloksen kannalta.
Sekä sillä että millä vauhdilla akut riittää jotta saa vaihto
välit isoiksi.


No enemmittä tarinotta heittäkää kommentia kiinostaako
tälläinen hieman erillainen kisa tapahtuma.

393
RC-kerhot ja -radat / Vs: Raision VVV RC-rata
« : 16.06.08 - klo: 09.56 »
Radalla oli eilen pystytys talkoot ja porukkaa oli kiitettävästi joten
melkein saatiin "lauteet" valmiiksi.
No portaiden alapäähän jätetiin "pääsy kielletty" kyltti toistaiseksi.

HUOM. Se ei koske RC-autoilijoita.

Joten ajo koroke on RC-käytössä.

Tänään tehdään puuttuvat reevat niin sitten se on valmis.

394
RC-kerhot ja -radat / Vs: Raision VVV RC-rata
« : 12.06.08 - klo: 08.42 »
Pitäis perjantaina Raulin kanssa hakea ajokoroke ja Sunnutaina
voitais pitää pystys talkoot kello 1600 alkaen.

Joten lapiota ja akkukäyttöistä ruuviväännintä mukaan.


Huom.
Sateen sattuessa satuu satessa tai siitä huolimatta täytyi
pystyttää koroke kun sen katsomonpätkän kaupungin pitäis viedä
pois perjantaina. Joten jos viikonlopulla joku ajamaan haluaa
niin siellä ei ole ajo koroketta ennen uuden pystystä.

Joten sankoin joukoin kaikki mukaan niin päästään pian taas harrastamaan
oikeita asioita...   ;)

Edit:
Unohdin mainita että muistittehan että tämän viikonloppu rata on
muutenkin suljettuna kuten rata topicissa on mainittu.
Joten tämänkin tähden talkoolle on hyvä aika.

Edit 2 :
Talkoot täytyy siirtää sunnutaina kello 16 jälkeen koska alueelle
on juhlakansaa tulossa 6000-7000.
Joten Sunnutaina kun juhlayleisö on lähtenyt pistetään koroke pystyyn.
Eli vielä kerran talkoot Sunnutaina kello 1600

395
No niin nyt on Hyvinkää takana ja tukivarret testattu oikein kisoissa.

Jos katsoo tulos parannusta Vantaalta Hyvinkäällä voi lyhyeti
todeta että nuo hiilikuituiset tukivarret on todella hyvät.

Varsinkin mitä kuumemmaksi keli meni niin sitä parempi oli vauhti
tai meillä oli vähemmän ongelmaa verrattuna muihin.
Taidetiin tehdä oma paras tulos viimeisellä erä kierroksella.

Vaikka ei autoa ihan niin saatu toimmaan mitä olis haluttu niin
tulos oli meidän näkö vinkkelistä "järkyttävän" hyvä.

396
RC-kerhot ja -radat / Vs: Raision VVV RC-rata
« : 31.05.08 - klo: 08.52 »
Rata on taas aamulla harjattu ja pidotettu. Joten pito pitäis olla kohdillaa koko viikon vaihteen.

397
Kokeiltiin alkuviikosta uusia hiilikuituisia tukivarsia.

Auton pito parani ja kääntyvyys mutkaan ja mutkassa.
Joten nämä taitaa olla "varma" valinta Laukaan ja Kuusaan kesäkisaan.

Hyvinkää taitaa olla vielä hieman auki koska rata on todella nopea sähkö autolle mutta riippuu kelistä mikä on kisa viikonloppuna.
Jahka päästään Hyvinkään radalla niin nähdään toimivuus siellä.

398
RC-kerhot ja -radat / Vs: Raision VVV RC-rata
« : 23.05.08 - klo: 21.41 »
No niin rata on pidotettu joten toivottavasti yöllä ei sada.

Muussa tapauksessa eikun huomenna radalla. Ens alkuun voi olla hiukan
"äkäinen" pito mutta kun ajataan niin se kyllä siitä "pyöristyy".

Maalatiin rataa samalla. Tehtiin keski alueelle yks oikaisu sekä
pyöristetiin pääsuoran alkua joten nyt rata pitäis soveltua
paremmin polttikselle. (Nämä on keltaisella)
Sekä maalatiin mollat keltaiseksi.

Täytyy ens viikoksi hommata ne kivet ajo koroketta varten niin ilmoitan
tarkemmin milloin on pystytys talkoot.

399
RC-kerhot ja -radat / Vs: Raision VVV RC-rata
« : 21.05.08 - klo: 12.45 »
Nyt kun näyttää tulevan "kuiva" viikonvaihde niin olen tuumaillut jos
pidotetaan Raision rata.
Tämä näin alustavana vinkkinä. Päätös asiasta tehdään tänään kerho illassa.

Jos pidotus tehdään niin se tapahtuu lauantai aamupäivällä jolloin
se olis kuiva puolen päivän Haminoissa. Jolloin aamupäivällä radalla
saattaa olla aika liukasta ja kosteaa.


Edit:

Sää ennuste näyttää edelleen kaunista joten haen tänään pari ämpärillistä
kolaa ja pidotus alkaa Lauantai aamulla 8 aikoihin joten se on ehkä
kuiva jo 12 aikoihin.

400
Oltiin joitain päiviä sitten Vantaalla rataa katsomassa miten on talvi taas tehnyt rataa mielenkintoisemmaksia.

No paikalla oli myös AP ja Heuli. Jolloin tuli juttua "perinteestä" jos tulee uusia kuskeja viriin niin pitäis tarjota pulla kaffet muille vanhemmille ja kokeneimmille viri kuskeille.
No mää olen ollut sitä mieltä aina että vanhoja hyvi tapoja ja perinteitä on hyvä vaalia ja näin tullaan nytkin tekemään.

Joten Lauantaina kisaan ilmottautuneet viri kuskit voi buffetista käydä hakemass pulla kaffet.
Joten olkaa hyvä ja hyvää kisaa kaikille.

401
Olisin MrOllinmäen kanssa samaa mieltä molemmista kohdista ja mitä pidotus asiaan tulee niin eikö olis tärkeämpi että RC:n nuoret miehet pääsisi ajamaan sellaisella pidolla kuin TP-10:lla autolla pitäis olla. Miten muuten meille tulee uusia ”huippu kuskeja” jos ei nuorisolle edes anneta edellytyksiä kehittyä. SM-sarja nimenomaan pitäis olla opettelu paikka ennen kansainvälisiä kisoja.
Minusta ainakin olis tärkeämpää että TP-10:lle olis pidotus. Vaikkakin "ikämies-luokan" kustannuksella. Tämä vaan siltä pohjalta että mikä olis parasta Suomalaisen RC-AutoUrheilun  kehityksen kannalta.

Vai onko näistä vedettävä se johtopäätös että papat ja pojat ei sovi samalla radalle samana viikonlopulla eli LS-5 ja TP-10 kisat on tulevaisuudessa ajaettava eri aikoina ???

402
RC-kerhot ja -radat / Vs: Raision VVV RC-rata
« : 08.05.08 - klo: 14.15 »
Niin muuten kerho kokoontumiset on aloitettu.

Keskiviikkoisin 1800 alkaen ja
Lauantaisin 1400 alkaen.

Muuten radan auki oloista täältä :
http://rc10.fi/index.php?topic=16098.msg220487#msg220487

Aikaisemminkin saa aloitta jos intoa piisaa...  ;)

Rata alkaa pikku hiljaa olemaan hyvällä pidolla kun polttis
turisteja on usean auton voimin ajeltu.

403
Me oltiin virikoneella ajamassa viikonlopulla Vantaalla ja tuntumaksi jäi että 20 000:lla meni paremmin kuin 10 000 öljyllä. Toki Poro ja Stanu saattaa toimia paremmin 10 000:lla tai jopa ohuemmalla öljyllä. Riippuen tietty auton säädöistä ja kuskin ajo tyylistä. Joten kisaa varten taitaa 10 000 öljy olla varmin valinta.

404
Niin tää kirjoitus tehtiin kun kukaan ei tuntunut tietävän noista harjattomista koneista mitään tai ei ainaakaan julkisesti kertonut mitään ja kuten sanottu noita saa kukin ymmärtää miten tahtoo ja tehdä ihan omat johtopäätöksensä.

Mutta mulla oli ainakin kivaa ja mielenkintoista tutkia näitä koneita.

Lisäksi uskon että sällilläkin oli hauskaa kun säädetiin konetta hänen ajotyylille sopivaksi joten ehkä tästäkin puuhasta on joskus tulevaisuudessa hyötyä.

No ens vuoden poro koneet vois olla kiinteä ennakkoisia esim 10.5T Novakkeja joissa on värikoodilla merkattu pääty joka on kiinteä. Noista uusista LRP:n 10.5T koneista en tiedä onko näissä tätä mahdollisuutta mutta lajiryhmä varmaan tutkii asiaa.

Edit:
Niin unohtui mainita että juuri "Harrastaja luokka" oli mitä parhain luokka tälläiseen säätämiseen kun ei ollut sen kummenpaa väliä mikä oli tulos. Siis tuskin se yhtään ainoatta sponsoria tai yleensäkään ketään kauheesti sytytä jos on ajanut jonkun harrastaja luokan kärkeen. Pääasiahan harrasteluokassahan on uuden opettelu ja hauskan pito. Me ainakin otetiin se opin kannalta ja sitä tietoa tuli.

405
Tarkoittaako tuo eka kohta että tälläkin kertaa siellä sataa ???

Se on minusta ainoa syy jättää rata pidottamatta TP-10 varten.
TP-10:n kisasta menee "maku" pois ilman pidotusta kun nuo foam renkaat
ei oikein toimi pidottamattomalla radalla. Vauhti se on kuitenkin mikä
kaikkia kiehtoo ja jos sitä vähennetään ja kaikki on tyytyväisiä niin
kyl mää hiukka ihmettelen...

Pöh... justahan ekassa kohdassa sovitiin että siellä sataa, joten ei
kun sade autoja kasaamaan...  ;)

406
Tuossa kauden aikana on ollut pikku pärinää meidän "Team salaisuudesta"
eli välituksestä.

No miksi ei ole kaikkea kaikille kerrottu on se että tein viime syksynä ja talvella
aika paljon hommia että selvitin tuon Poro koneen ominaisuuksia.
Ajetiin radalla tiedonkeruu paikalla ja jarruttelin kotona tuota konetta
jonka jälkeen data Excelille ja meni aika monta yötä aamu 4 kunnes huomasi
että muuten piti mennä nukkumaankin....
Jonka jälkeen Raision Radallle testaamaan ja taidetiin pari konettakin
polttaa testien aikana ja jokunen roottori.

Joten asiaan eli Joni ajoi talven kisat 4,8-5,4 välityksillä.
Stanun konetta ajetiin 3,3 välityksellä matolla eikä lämmöt menneet 55 yli.

Tässä kannattaa muistaa sitten että koneen vääntö aluetta voi
"säätää" enakkoa muuttamalla ja sen että säädin millä me ajetiin eli
LRP 2007 Edition antaa ennakkoa kierrosten lisääntyessä.

Joten tältä pohjalta kokeilemaan miten kone kulkee mutta kannattaa
pitää mielessä että me poltettiin talven aikana melkein 10 (kymmenen)
roottoria.

Huom. Tähän vielä lisäyksenä että yli kuummennut roottori ei palaudu
alkuperäiseen kuntoon vaikka jotkut mittaukset niin näyttivätkin.
Roottorissa on ominaisuus että lämmetessään sen magneettisuus pienenee
ja kerran "poltetulla" roottorilla tuo ominaisuus on jyrkempi.
Joten jos joku lähtee tälle linjalle välitysten suhteen saa varautua
siihen että joka kisassa menee vähintään yksi roottori.

No mitä tällä saavutetiin...
Kauheita 0.1-0.2 sekan parannuksia Best Läpeissä. Joten oliko tuo
kaikki vaivan väärtti. En tiedä kertokoon viisaammat mutta oli
ainakin mielenkiintoista.

Ainoa mistä olin oikeastaan aika hämmästynyt testien aikana oli se
että tuo LRP 2007 Edition säädin näytti kestävän kaikki nuo kokeilut joista
osa oli tehdessäkin jo hieman "vähä järkisiä".
Vaikka tuota säädintä jo kokeiltiin X11 4,5T koneella 6.0 välityksillä
ja Säätimen punch astuksella 7 ja se lämpeni hieman mutta puhaltimen
kanssa sitä pystyi ulkoradalla ajamaan ongelmitta aina akun kerrallan.


Tästä päästäänkin sopivasti ehdotukseen ensi vuoden poro ajeluihin.
Copteri:han oli jossain vaiheessa Saksassa kisoissa ja siellä ajetiin
harjattomilla koneilla ja kiinteällä välityksellä. Tämän tavan toivoisi
tulevan myös Suomeen ensi kaudella Poroon.

407
RC-kerhot ja -radat / Vs: Raision VVV RC-rata
« : 30.04.08 - klo: 13.09 »
Noin tiedoksi että Rauli kävi juuri puhaltamassa radan puhtaaksi.

408
Oltiin ekaa kertaa S400:n kanssa ulkona asfaltilla ja kun ei ollut tieto millä säädöillä mennään kesän renkailla niin lähdetiin radalle Laukaan säädöillä.

Ainoastaa kavennus hexit otetiin pois ja laitetiin alkuperäiset takaisin kun LRP:n vanteissa on erillainen off setti kuin "talvi renkaissa".

No asiaan eli auto toimii tosi hyvin asfaltilla ihan paketti säädöilläkin.
Syynä oli ehkä se kun rata oli Raisiossa hieman pölyinen. No täytyy putsata rata ja koittaa uudestaan miten menee sekä alkaa ihmettelemään mitä diffi öljyjä asfaltilla kuuluis käyttää.

No joka tapauksessa auto toimi niin hienosti että koitetiin jopa pari akkua virikoneella eikä S400 ujostellut tuotakaan konetta mitenkään... 

409
RC-kerhot ja -radat / Vs: Raision VVV RC-rata
« : 28.04.08 - klo: 09.03 »
Lainaus
saako sähköillä ajaa yömyöhään ja onko rata valaistu?

Niin periaatteessa hiljaisilla sähkö laiteilla ei ole mitää rajoitusta ajamisen suhteen.
Kunhan muuten osataan olla yö myöhään "metelöimättä" niin tuskin siitä ongelmaa tulee jos siellä joskus sähkö autolla ajelemassa käy.
Siis jos keskellä yötä herää ja tulee mieleen "vuosisadan SetUppi" niin pakkohan sitä on radalla päästävä kokeilemaan...   ;)

Vaikka muuten kyllä olisin "HVoltage":n linjoilla että kaikki noudatettais tuota nitrojen ajoaikaa.

Tuon taideteoksen (Citius, Altius,Fortius) yksi valon heittimistä taitaa osittain valaista rataa (ellen väärin muista).

410
RC-kerhot ja -radat / Vs: Raision VVV RC-rata
« : 18.04.08 - klo: 21.10 »
Tulin just töistä ja kävin rata alueella.

Rata on Harjakonella putsattu ja rata on suljettu muilta liikkujilta
joten vois sanoa että rata on käytössä vaikka turisti autolla menis ajamaan.

Puhallan sen pikku pölyn viellä ens viikolla pois mitä on saattanut
jäädä sinne harjakoneen jäljiltä mutta ei sitä kyllä paljoaa
siellä näyttänyt olevan.

Me ei valitettavasti päästä vielä sinne tänä viikonloppuna kun lähdetään
aamulla Laukaan kisoihin.

411
RC-kerhot ja -radat / Vs: Raision VVV RC-rata
« : 17.04.08 - klo: 11.21 »
moi

Rata alue pitäis olla viikonlopulla harjattu tai viimeistään alku viikosta.

Mitä tulee 1/8 polttis turistilla ajamiseen niin rata on n.3m leveä joten jos hiukankin laite pysyy käsissä niin kyllä se onnnistua pitäis.
Me ollaan ajettu siellä 10 turisti polttiksella jo viime vuonna ja paikka on mitä parhain tälläiseen käytöön.
Tarkkana vaan pitkällä pääsuoralla, vauhti saattaa yllättää ...  ;)

Pidetään myös huolta noista sovituista ajo-ajoista ja että äänenvaimentimet on kunnossa.

412
RC-kerhot ja -radat / Vs: Raision VVV RC-rata
« : 13.04.08 - klo: 22.13 »
Laitoin rata tiedot tuonne muiden ulkoratojen joukkoon :

http://rc10.fi/index.php?topic=16098.msg220487#msg220487

413
RC-kerhot ja -radat / Vs: Raision VVV RC-rata
« : 04.04.08 - klo: 13.12 »
No rataa ei ole varsinaisesti siivottu vielä eikä suljettukaan muilta liikkujilta.
Mutta oli Raision kaupungin edustajien kanssa juttua että parin viikon päästä rata-alue suljetaan liippu siimoilla ja siivotaan (FTT 4:n Laukaan kisan jälkeen).

Jolloin alue pitäis olla hyvässä ajokunnossa.

Jonkun näköinen ajokoroke siellä on jo nyt. (katsomon pala)

Mutta jonkun näköiset talkoot täytyy varmaan järjestää että saadaan alue talven  jäljiltä kuntoon esim. rikkoontuneet mollat korjattua ja muutenkin pistettyä alue kuntoon.
Maalauksiakin muistaakseni vielä puuttu. Joten puuhaa piisaa. Alue muuten on niin hieno RC käytöön että toivottavasti talkoo porukkaa löytyy että saadaan pitääkkin tämä alue RC käytössä.

Tästä voin heittää tietoa myöhemmin.

414
RC-kerhot ja -radat / Vs: Raision VVV RC-rata
« : 12.03.08 - klo: 11.44 »
No niin oikea RC kausi on ja Raisiossa avattu.
Raision Asfaltilla oli jo pari ensimmäistä urhoollista nitroa jo polttanmassa.

Täytyykin olla kaupunkiin päin yhteydessä että siivoavat radan talven jäljiltä niin päästään enemmänkin asfaltille ajelemaan... 

415
Niin ei ole tuo tuomaronti helppoa kun alkaa enemmän tapahtumaan radalla...
Niin kauan kuin kuskit pysyy pääsäntöisesti herrasmiehinä ja tapahtumia on vähän on tuomarointi vielä suhte "helppoa" mutta kun alkaa ropisemaan joka puolella niin menee tilanne melkein mahdottomaksi.
Täytyiskö näihin A-finaali lähtöihin saada tuomarit niin kuin on muissakin rata-auto luokissa. Eli melkein joka mutkassa olis nostajan lisäksi myös ratatuomari ?
Taitaa ajatus kaatua omaan mahdottomuuteen...

Muuten olen Spif kanssa samoilla linjoilla että tuomareita täytyis lisätä ja mielummin niin että molemmille päiville on omat kilpailun vetäjät ja tuomarit.
Noin kun itsekkin yritin 2 päivää olla Jussin, Velin ja JuPe:n apuna tuomaroinnissa niin meikäläisellä oli Sunnutain puolessa välissä jo olo että mää olen ihan liian vanha näihin hommiin...

No mukavampiin asioihin välillä ja Ylistaron kisat oli minusta hieno tapahtuma ja todella toivois että tulevaa Seinäjoki jatkais kisojan järjestämis perinteitä näistäkin pulinoista huolimatta.
Palkintokeksit oli myös mahtava homma, varsinkin kun ne oli tosi hyviä keksejä.


416
On ollut juttua kun iskareissa on 2kpl O-renkaita että
sen on sen seurauksena hieman jäykkä. No uutena ehkä...

Mutta Nääsvillestä Tomilta löytyy lääke tähän :

- Puretaan iskarit niin että otetaan Seegeri pois O-renkaiden päältä.
- Otetaan se kirkas prikka ja O-renkaat pois.
- Protsataan O-renkaiden pesä 6,0 mm poran terällä sormin pyöritellen.
  Alku peräinen pesän halkaisija n.5,8 mm joten ei siitä paljon pois lähde.
- Kasataan vaimentimet mutta ei laiteta tuota kirkasta prikkaa segerin alle
  vaan esim. Centax kytkimen shimmi levy joka on 0,3 mm paksu.
- Muista iskari öljyä hieman puhtaalle akselille kun kasaat vaimennita


Jonka jälkeen vaimentimet on "Ultimaatum" herkät 2:lla uudellaki O-renkaalla.

Eilen illalla tein saman mutta jätin protsaamatta tuon O-renkaan pesän.
(Pelkäsin ehkä hieman vuotoa)

Tämäkin jo herkisti vaimenninta selvästi kun niitä käsissä vertailin.


Jos vielä haluaa tuosta paremmat niin sitten täyty vielä vaihtaa
iskarin akselit titaniumnitride käsitellyihin liukkaihin HiPo osiin.
Hienot keltaiset jos ei muuta...  ;)

http://www.serpent.com/product/903226/
Huom. kaksi eri pituutta.

417
No parastaikaa ajettava Winternats 2008 on viikon kisa joten
ilmeisesti ei ainakaan vielä ole kukaan kotiin lähtenyt....

Mutta tässä linkki jossa näkyy paremmin tuo edellä mainittu "RC auto".

http://www.redrc.net/2008/02/2008-winternats-wednesday-qualifying/

418
Näin kesää ja sadekisoja odotellessa katsoin Winternatsin videoita YouTubesta.
Esim. Floridassa on myös muutamana päivänä tullut vettä :

http://www.youtube.com/watch?v=kvpIH0Vl2-M

No ei siinä mitään ihmeelistä ole mutta katsokaa tuon
videon n.5 minuutin kohtaa niin siinä näkyy millaisella laitteella
ammeriikan pojat kuivattaa rataa.

Tuollainen härveli tarttis olla Suomen kisoissakin.


419
Tulokset / Vs: LOPPUTULOKSET - FTT I 26.1.2008 Kuusankoski
« : 29.01.08 - klo: 20.23 »
Joo oli Kuusalla taas hyvät kisat, niinku aina.
Buffetti varsinkin on yks parhaista, konstailematona hyvää ruokaa tarjolla ja edullisesti.
Kisassakin kun aikataulussa pysytään hienosti niin mikäs siellä on kisata.

Rata varmaan jakaa porukan mielipiteita. Itsekkin olin ensin vähän sitä mieltä että tuo on aika paha "ränni". Mutta taatusti oli sellainen rata merkkaus että vaatii kuskilta taitoa ja malttia ettei tehnyt virheitä. Muutamassa paikassa rata rankaisi aika kovalla "kädellä" jos kuskilla ei pysynyt maltti nupissa.
Mulla ei sinällään ole noita "rännejä" mitään vastaa mutta ehkä tiukimmat mutkat vois sittenkin tehdä tyyliin "Ylistaro". Ainakin mutkat joissä käännöstä on 90-180 astetta.

Mutta kaiken kaikkiaan hienot kisat ja siitä kiitos kaikille.

420
Kuusankosken kisan SetUpit löytyy täältä :

http://www.serpent.com/racing/setups/

Vaikka eipä noissa mitään ihmeellistä ole, melkein paketti säädöillä mennään.

Sivuja: 1 ... 11 12 13 [14] 15 16 17