oisko kellään hyvää ulko setuppia tiedossa.
Ne modaukset jotka mielestäni auttaa radalla:
Moottorin kääntö eteenpäin, auttaa kääntymistä
Akku makaamaan, matalampi keskipiste
Nopari pohjalevyyn kiinni, matalampi keskipiste
Takaiskarit edessä ja poratut reiät siihen korikiinnityksen isoon T-muotoiseen palaan
T-Bone racing etupuskuri, Kestävämpi!
Näistä modauksista moottorin kääntö, ja akun kääntäminen makuulle auttoi mielestäni tosi paljon ajettavuuteen
En nyt tiedä onko säädöt erityisen hyvät, mutta mielestäni toimii tarpeeksi hyvin...
Diffit 6,9,3
Jouset: Valkoiset
Iskarit: pienempi kaksireikäinen, UR 55 öljyt( muistaakseni sama edessä ja takana
Iskareiden alakiinnitys: ulompi sekä edessä että takana
Iskareiden yläkiinnitys: edessä ulkona, takana toinen reikä sisältä
Maksimi anti-squat
Maksimi ulosjousto
Minimi Toe-in takana, edessä vähän Toe-out:tia
Taka ylälinkki lyhyin mahdollinen ja iskaritornissa alin mahdollinen
Etu ylälinkki pidempi ja iskaritornissa aika ylhäällä
Bump steer n 1mm prikka
Näillä asetuksilla auto kääntyy paljon sekä mutkaan, että kaasulla, hyppää ehkä vähän etupainoisesti ja tarpeeksi vakaa ajaa. Vakiona en koskaan saannut käänymään tarpeeksi, mutta moottorin kääntö auttaa siinä todella paljon. Iskarit voisi mahdolliset olla hieman jäykemmät
Voin laittaa tarkempia kuvia/tietoja jos tarviit