ESE:en suositeltavia päivityksiä ja havaintoja:
Ohjausvivusto/servosaver, on sama kuin mustassa Blitzissä joten alumiinista tilalle.
Linkkipallot on alumiinia, helpommalla pääsee jos heti laittaa teräksiset pallot tilalle.
Kuuladiffi, no, sen kanssa tulee toimeen jos tykkää kuuladiffistä. Elämä on vaan paljon helpompaa Asson ratasdiffillä, ulkopaanalle UR3000-5000 ja sisälle UR10000 öljy.
CVD:n sisäpään koiranluu tuppaa halkeamaan ja tappi lähtee luistamaan paikaltaan, rikkoen takalinkin kiinnityksen. Jenkeissä näitä on vaihdettu takuuseen.
Iskarit on taattua laatua eikä vuoda ja on erittäin helpot täyttää, Asso SC10:in keppeihin tottuneelle tämä on hieman hämmentävää
Muuten ESE vaikuttaa kelpo peliltä ja muoviosia ei ole vielä saatu paria palikkaa lukuunottamatta rikki. Kuten jenkkilästä on vihiä saatu, kisakäyttöön ESE ja sekalaiseen räppäykseen RTR joka on hieman kestävämpi muoveiltaan.