Kirjoittaja Aihe: Kyosho SuperTen  (Luettu 3008 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa aneboy

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho SuperTen
« : 15.05.04 - klo: 18.38 »
Tässä ois oma palsta sähkö SuperTen kuskeille.
Kokemuksia ja mielipiteitä SuperTeneistä.

Itsekin hankkimassa, jos saan vanhan myytyä...
Joka päivä ja jokaikinen yö.

Mika R

  • Vieras
Kyosho SuperTen
« Vastaus #1 : 15.05.04 - klo: 20.04 »
Ihan kiva mutta eihän näitä saa edes enää mistään ..? Polttis Superinkin valmistuksen K on jo lopettanut..

Vai tarkoitatko HPI Super RS4 :ta, niillä on viime vuonna julkistettu "Super Size" sähkis ..?? kts.  http://www.hpiracing.com/kits/super_rs4/main.htm

-Mika

Aleksi

  • Vieras
Kyosho SuperTen
« Vastaus #2 : 17.05.04 - klo: 16.15 »
Minun mielestäni näitä saa vielä.
mm. hienoja tehareita saa niihin, kaksi tuuttia...  :wink:
Hmh, asiaan, eli noita on mun tietääkseni saatavilla vielä.
Luulin näkeväni niitä kyohshon 04 luettelossa.
Voin vielä tarkistaa asian, ja kerron sitten miten asia oli.

Mika R

  • Vieras
Kyosho SuperTen
« Vastaus #3 : 17.05.04 - klo: 19.21 »
No ei varmasti ole enää tuotannossa, mutta saada voi jotain hyllyssä olevia kappaleita.  Tehareita jossa on 2 tuuttia ? Siis kaksi ulostuloa.. no saahan sellasen mihin vaan autoon, samoja pillejähän ne..

Poissa Stilo

  • Tiim Lahti
    • Profiili
    • S-grafix gallery
Kyosho SuperTen
« Vastaus #4 : 17.05.04 - klo: 20.12 »
Onhan nämä Super Tenit ihan kivoja. Vaikka kokoeroa ei olekkaan paljoa 1/10:iin, on ajokäytös paljon realistisemman näköistä suuremmasta massasta johtuen.

Niin siis itselläni on tälläisenä projektiautona Kyosho Super Ten Sport EP. Se tuli aikanaan ostettua ensimmäisenä kunnollisena RC:nä. Vähän virittämällä senkin saa kulkemaan ihan kivasti. 8) Juttua löytyy enemmän tuosta allekirjoituksessa olevasta linkistä.
EuroRC.com | Xray
S-Grafix | Tiim Lahti

Poissa aneboy

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho SuperTen
« Vastaus #5 : 19.05.04 - klo: 12.53 »
minunkin mielestä 04 kyosho kuvastossa oli ainakin polttis superten... sähköstä en oo varma, mutta vaikka mäitä ei ois enää myynnissä, niin silti ne joilla on voi pistää tänne juttua...!!!
Itse olen ostamassa käytettyä SuperTen sport:ia
Joka päivä ja jokaikinen yö.

Mika R

  • Vieras
Kyosho SuperTen
« Vastaus #6 : 19.05.04 - klo: 13.04 »
Lainaus käyttäjältä: "aneboy"
minunkin mielestä 04 kyosho kuvastossa oli ainakin polttis superten... sähköstä en oo varma, mutta vaikka mäitä ei ois enää myynnissä, niin silti ne joilla on voi pistää tänne juttua...!!!
Itse olen ostamassa käytettyä SuperTen sport:ia


No mulla on se luettelo .. jossain.. täytyy tarkistaa. Ettei nyt sekottuis 1/8 .21 Fantomiin tai FW05R:ään (pureTen)

ITSE ASIASSA ainakin HPI Superi on reilusti 1/10 isompi. Se on oikeastaan samaa koko kuin 1/8 rata eli 50cm pitkä. Ainoastaan leveyttä on vähän vähemmän. Eli oikeastaan HPI Superi 30cm akselivälillä ovat koko 1/8. K Superit on akseliväliltään 28cm eli käytännössä n. 48cm pitkiä.

Poissa mza2

  • Tiim Lahti
    • Profiili
super ten
« Vastaus #7 : 19.05.04 - klo: 14.02 »
itsellänikin on tuo kyseinen luettelo. Kyllä siitä polttis löytyy, mutta sähköauton olen nähnyt viimeksi 2000 luettelossa
TAMIYA TRF416X Racing Factory

Mika R

  • Vieras
Kyosho SuperTen
« Vastaus #8 : 19.05.04 - klo: 15.35 »
Okei, Kyoshon Japanin saitilla autoa ei ole ollut enää 1/2 vuoteen.. katson katalogin illalla läpi. Tänks!

Juu voihan sitä juttua laittaa tänne, mutta älä odota ihmeitä kun näiden omistajia ei taida kovin monta olla.

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Kyosho SuperTen
« Vastaus #9 : 19.05.04 - klo: 18.05 »
Ainakin pureteniä valmistetaan vielä eikö tuo ole melkein sama kuin superten.

Poissa ylikar-h

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho SuperTen
« Vastaus #10 : 19.05.04 - klo: 18.31 »
Lainaus käyttäjältä: "MarkusH"
Ainakin pureteniä valmistetaan vielä eikö tuo ole melkein sama kuin superten.


Eipä taida olla paljon yhteistä näillä ....no molemmat Kyoshon tuotteita...siihen se taitaa jäädäkin.

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Kyosho SuperTen
« Vastaus #11 : 19.05.04 - klo: 20.07 »
Noh,en ole tämän luokan asian tuntija :|

Poissa turtle

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho SuperTen
« Vastaus #12 : 19.05.04 - klo: 21.08 »
Topiikkia tyylikkäästi sivuten.. tässä linkki Super Brushless RS4 kuvagalleriaan:

http://racing.mreza.info/gallery/mholc_hpirs4

Saattaisi SNRTiimin pojjaat olla kovilla, jos tuollainen ilmestyisi samaan aikaa Tattarisuon radalle? :P

Mika R

  • Vieras
Kyosho SuperTen
« Vastaus #13 : 19.05.04 - klo: 21.36 »
Lainaus käyttäjältä: "turtle"
Topiikkia tyylikkäästi sivuten.. tässä linkki Super Brushless RS4 kuvagalleriaan:

http://racing.mreza.info/gallery/mholc_hpirs4

Saattaisi SNRTiimin pojjaat olla kovilla, jos tuollainen ilmestyisi samaan aikaa Tattarisuon radalle? :P


Joo, ollaankin odoteltu .. :-D Mulla olis foamitkin tollaseen, melkein uudet kun toi nitro vaatii kumit alle. Turtle, siinä sulle seuraava projekti..päästäs viivalle Tattarilla, YES! Loistavaa Turtle.. Xtreme R/C Carissa pojilla oli testissä sellanen brushless koneella ja mukavat pisteethän HPI Super RS4 sai.

Hei mun piti tarkistaa se K katalogi..katsotaanpas..ELI EI OLE KYOSHOLLA ENÄÄ SUPERSIZE AUTOJA, Evolva on 1/8 rata ja FW05R PureTen 1/10.

-Mika

Mika R

  • Vieras
Kyosho SuperTen
« Vastaus #14 : 19.05.04 - klo: 21.37 »
Lainaus käyttäjältä: "MarkusH"
Noh,en ole tämän luokan asian tuntija :|


No et todellakaan näköjään, joten parempi ehkä olla kommentoimatta. . Superi on lähempänä 1/8 :ia kuin PureTeniä. PureTen on pikkuauto siinä rinnalla. Superi on 1/2 metriä pitkä. Myös sähkis versio RS4.

On muuten komee pirssi toi Turtlen pointtaama S RS4. Downloadaan just videoo...

EDIT: katoin videon ja aika lailla samaa vauhtia meneekuin meidän Tiimin Superit, hauska kun ei tuu ääntä .. :-D Eli nyt sellanen Turtle hankintaan ja sitten mukaan meidän tiimiin ekana sähkis SN kuskina eiks niin!

Mika R

  • Vieras
Kyosho SuperTen
« Vastaus #15 : 21.05.04 - klo: 08.38 »
tossa Super RS4:


ja kokoero:





vakio:



Näyttää olevan kovasti suosittu Saksassa, Itävallassa ja Sveitsissä. seimmit RS4 EP sivut ovat saksankielisiä. Jenkeistä ei paljoa löydy...
Turtle, mites suomi? :-D

Poissa turtle

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho SuperTen
« Vastaus #16 : 21.05.04 - klo: 10.43 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
...Eli nyt sellanen Turtle hankintaan ja sitten mukaan meidän tiimiin ekana sähkis SN kuskina eiks niin!


Heh.. ei nyt ihan vähään aikaa tartte uusia autoja ostella.... ..toisaalta eihän sitä koskaan tiedä, jos tuolla foorumeissa / ebayssa tulee vastaa todellinen helmi, joka on "pakko" hankkia..

Tossa videossa oli muuten vakiorenkaat kiinni, ja ne ei pysy ollenkaan vanteilla brushless koneen vääntäessä, eli ajettavuus ei tuossa ollut kovin hyvä. Luin toisesta forumista että kyseinen peli kulkeen yli 80km/h. Tässä vielä toinen linkki samasta autosta:

http://www.radiocontrolzone.com/forums/showthread.php?t=164722

Mika R

  • Vieras
Kyosho SuperTen
« Vastaus #17 : 21.05.04 - klo: 12.11 »
Se on kyllä hyvä vauhti kun mä en pääse yksivaihteisella kuin kuuteen kymppiin :-D No se on kohta laitettava vaihde ja pidemmät välitykset, joten eiköhän sitä kohta samoissa olla. Paljos tollasen motin hinta on? Nitro koneen (1,8HP) saa $150, ei taida ihan siihen lähteä..?
Hommaapas tollanen niin nähdään kuinka kulkee!! Ajettavuus on varmaan makee. Mulla olis tohon foamitkin alle...

Poissa turtle

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho SuperTen
« Vastaus #18 : 21.05.04 - klo: 15.47 »
Joo oishan se varmaankin hieno peli.. ja ei tosiaan tarttes ostaa kuin moottori, kun toi MAXXin ESC kävisi myös toullaiseen... Moottorien hinnat varmaankin siinä €200 molemmin puolin, en oo tarkemmin katsellut..

Noh, kuten sanottu, jos joskus tulee eteen edullinen valmiiksi "hop-upattu" yksilö, niin saatan vaikka ostaakin.. ..kassellaan.. :D

Tosta vauhdista vielä sen verran, että muistaakseni toi kaveri kirjoitti, että toi n. 80km/h oli vielä noilla vakiorenkailla ja erittäin "taloudellisilla" välityksillä..

Mika R

  • Vieras
Kyosho SuperTen
« Vastaus #19 : 21.05.04 - klo: 18.42 »
OK! Ei huono... siinä pienenee Tattiksen rata kummasti..