31
Team Associated / Vs: Team Associated TC7.1 Factory Team
« : 27.12.17 - klo: 12.34 »
Tuli tämä pirssi omaankin talliin ja mitäs jäi ensiajosta "med-low" pidolla käteen...
Tehdassetupista poiketen keula leveämpi (1dot palat etummaisessa ja taaemmissa kiinnikkeissä) ja PSD-osat iskareissa (umpimäntä ja kolmion malliset reiät sylintereissä joista öljy pääsee virtaamaan).
Taakse vaihdoin pykälän löysemmät jouset (AE Gray) ja takalinkin alle 2mm prikka kitin 1mm tilalle.
Näillä muutoksilla nykyisellä prostock-moottorilla auto tuli todella ketteräksi ajaa, mutta myös perä pysyi kyydissä.
Kaasua pystyi antamaan todella aikaisin mutkista ulos ja auto kääntyi hyvin myös veto päällä.
Autoa rakentaessa Asson uusi pakkaustyyli ei säväyttänyt, osia ja asennustarvikkeita on pakattu tavallista suuremmiksi kokonaisuuksiksi ja siten pöydälle jää helposti ylimääräisiä ruuveja yms lojumaan pidemmäksi aikaa kun osakokonaisuudet täytyy saada rakennettua ennen runkoon asentamista. Osien laatu oli kyllä erinomaista.
Auto oli myös todella kevyt, vaihdoin topdeckin ja iskaritornien ruuvit (ylimmällä olevat) alumiinisiin ja käytettäessä Sanwan Super Vortex Zero-noparin ja vastarin yhdistelmää auto jäi reilut 60g alipainoiseksi. Nyt auto on n.2-3g alipainoinen mutta tuon verran saa painoa ponderilla ja puhaltimella.
Kaikin puolin loistava auto!
Tehdassetupista poiketen keula leveämpi (1dot palat etummaisessa ja taaemmissa kiinnikkeissä) ja PSD-osat iskareissa (umpimäntä ja kolmion malliset reiät sylintereissä joista öljy pääsee virtaamaan).
Taakse vaihdoin pykälän löysemmät jouset (AE Gray) ja takalinkin alle 2mm prikka kitin 1mm tilalle.
Näillä muutoksilla nykyisellä prostock-moottorilla auto tuli todella ketteräksi ajaa, mutta myös perä pysyi kyydissä.
Kaasua pystyi antamaan todella aikaisin mutkista ulos ja auto kääntyi hyvin myös veto päällä.
Autoa rakentaessa Asson uusi pakkaustyyli ei säväyttänyt, osia ja asennustarvikkeita on pakattu tavallista suuremmiksi kokonaisuuksiksi ja siten pöydälle jää helposti ylimääräisiä ruuveja yms lojumaan pidemmäksi aikaa kun osakokonaisuudet täytyy saada rakennettua ennen runkoon asentamista. Osien laatu oli kyllä erinomaista.
Auto oli myös todella kevyt, vaihdoin topdeckin ja iskaritornien ruuvit (ylimmällä olevat) alumiinisiin ja käytettäessä Sanwan Super Vortex Zero-noparin ja vastarin yhdistelmää auto jäi reilut 60g alipainoiseksi. Nyt auto on n.2-3g alipainoinen mutta tuon verran saa painoa ponderilla ja puhaltimella.
Kaikin puolin loistava auto!