Koneen irrottaa lähes kuka tahansa kolmessa minuutissa. Se on viidellä kuusiokoloruuvilla kiinni. Kaikki onnistuu normaalityökaluilla. Race Runnerin kanssa ei ole minulla ollut mitään tuskaa auton purkamisen kanssa ja Rally on lähes sama auto. Turvakaaret lähtee kätevästi päistään auki yhdellä ristipääruuvilla, jolloin luoksepäästävyys helpottuu entisestään. Servoteline on tusinalla ruuvilla kiinni ja kaikki sähköt nousee yhdessä paketissa pois. Helppoa kuin heinän teko. Auton etu- ja takadiffit on täysin suojattu kotelon sisään. Diffien laatu ja rakenne on vaikuttava, sen tajuaa vasta kun pitää teräksistä osaa kädessään, kuva ei kerro mitään. Brittiläiset MCD:n kisakuskit suosittelevat huoltamaan krossiautosta diffit kerran pari vuodessa, miettikääpä siitä millaista tekoa ne on. Vaihteiston välitykset vaihtaa parissa minuutissa ja vaihtoehtoja on kymmeniä. Tämän lisäksi autossa on kardaaniveto, joka ei huoltoa kaipaa. Omaa Race Runneriani en ole ajamalla, enkä hyppimällä rikki saanut, vaan vika on ollut ratin ja penkin välissä.
Valitettavasti en saa rahaa auton kehumisesta, joten en suolla enempää faktoja. Älkää kaivako herneitä taas esiin, nämä olivat vain yhden käyttäjän subjektiivisia mielipiteitä.