Kirjoittaja Aihe: Kyosho Landmaxit  (Luettu 95125 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa ajleino

  • Tulokas
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #180 : 14.09.03 - klo: 21.15 »
Itse ostin ensimmäisen polttiksen juuri pariviikkoa sitten, LM2. Helppo oli kasata, vielä kun saisi sen säädettyä omiin ajotaitoihin sopivaksi.. Mitäs mun kannattaa autoon ostaa sen parantamiseksi? olisiko vakaajat ja paremmat iskarit asiaa? Aion joskus työstää jyrsimellä uuden vahvemman alustan ja tukivarret yms. kaikki mahdolliset osat alumiinista, varmaan tukevoittaa runkoa ja onhan ne siistit sitten=) Mikä on moottorin ihanne käyntilämpötila, ja mistä sen mittaan? Entä mistä saan vanteet asfaltille, siis jossain LM:ssä näin suuremmat vanteet kuin originel ja matalaprofiiliset renkaat? Alusta kannattaa varmaan säätää asfaltille mahdollisimman matalaksi, ja jämäkäksi. Mites tällainen auto käyttäytyy 2-portaisella vaihteella, eikös siinä ole periaatteessa lukko ja sittenhän siitä voi tehdä vaikka etu tai takavetoisen. Tietenkin kardaanin poistamalla, tasaus pyörästön kanssa se ei onnistu.. Onko kukaan tehnyt koriin jäykistystä, etu ja takaiskarien kiinnityslaipasta "alumiini kaaria" toisiinsa, periaatteessa niinkuin oikeassa kilpa-autossa. Ajattelin kokeilla sitäkin joskus, eipähän jousta runko. Ohjaimen joudun vielä ostamaan (futaba) ja servot, yms pientä...

Mika R

  • Vieras
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #181 : 14.09.03 - klo: 22.12 »
Mulla ei kokemusta juuri tästä autosta sen kummemmin mutta Kyoshoista kyllä.

Ihan eka juttu on diffit, ne kandee laittaa kuntoon eli täyttää paksulla silikoniöljyllä edestä ja vähän vähemmän paksulla takaa, esim 40000wt eteen ja 10000wt taakse. Tiivistä tarvittaessa silikonilla. Tekee ajamisesta nautinnon. Voit myös harkita jatkossa esim MP:n TCD diffejä (kalliit).

Tämän jälkeen et hirveesti muita viriosia tarvitse mutta näillä parilla vois aloittaa:

- tosiaan paremmat iskarit, esim MP:n aluiskarit, paketin muoviset on varmaan ok, mutta yleensä muoviset tuppaa päästää öljyä pihalle eikä kestä

- automaattilaatikko (2-vaihteinen). Mikään ei oo makeempaa, kun nitro auto vaihtaa pykälää..paitsi että saat lisää huippunopeutta ja kiihtyvyyttä lähdössä, niin se auttaa myös saamaan motista tehot paremmin ulos. Valitettavan kallis varuste kylläkin ja ei kestä soraa/hiekkaa/likaa, joten ajoalustan tulee olla suht siisti (asfaltti, hiekkainen asfaltti tmv)

- Kytkin. paketeissa olevat kytkimet tuppaavat kulua herkästi ja mahd jopa sulaa. Hanki kunnon racing alu tai komposiitti kytkin.

Vakaajilla et varmaan tee mitään. Renkaita voisit katella löytyykö jotain sopivaa esim MP:n pohjalta (rengasvalmistajia on useita). Pillin (pakarin) vaihtoa voi myös harkita, kunnon pillillä saat lisää tehoa.

Neliveto on paras, sitä en lähtis muuttaa, kysehän on ralliautosta  :!:
Varmaan kandee tsekata myös tää artikkeli viriosista: http://www.rcnitro.com/rn/articles/kyosho_lmx.asp

ja sitten on tää ihan jees LM2 foorumi
http://www.radiocontrolzone.com/forums/showthread.php?s=&postid=1158972#post1158972


Tässäpä tätä.
-Mika

ps. noi viest kandee jäsennellä eri riveiks, ei tota pötkötekstia jaksa oikein lukea

Poissa Rean

  • Tulokas
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #182 : 27.09.03 - klo: 20.22 »
Ostin käytetyn Landmaxin (1). Seuraavia kysymyksiä tuli mieleen:

Vakiojarrujen muovilevyt ovat varmaan kohta entiset. Millaiset tilalle?
Löytyykö mistään viritysosia? Lähinnä kestävyyden parantamiseen.
Mitä öljyä diffeihin soralla ajeluun?

Siinäpä ne tärkeimmät.

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #183 : 28.09.03 - klo: 08.38 »
No, varmaan teräksiset jarrulevyt olisi aika kivat tehoiltaan.

Sitten tätä threadia lukemalla selviää nuo öljytkin.

Ja viriosiahan luonnollisesti saa lähimmältä Kyosho jälleenmyyjältäsi. Tai sitten Forumin myynnissä palstalta (ehkä).
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Mika R

  • Vieras
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #184 : 28.09.03 - klo: 09.36 »
Ehkä sun pitäs katsoa jostain Kyoshon 2000 katalogista tmv jos netistä ei löydy esim Googlella, myös kitin ohjekirjassa pitäs olla varaosa ja lisävarusteluettelo
(esim http://www.esatclear.ie/~startinggrid/Help/corollaparts_Landmax.htm )

LandMax vakiojarrujen (Inferno) kuvasta päätellen

http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXT711&P=7

myös SuperTenin teräsjarrut näyttäisivät sopivan joita voi suositella
(optional high performance brake system, tulee vakiona SuperTen FW04:ssä)

http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXU473&P=Z

-Mika

Poissa Rean

  • Tulokas
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #185 : 28.09.03 - klo: 18.30 »
Noi SuperTenin teräsjarrut näyttää samalta kuin MP-6:n jarrut.

http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXT697&P=Z

Viritysosilla tarkoitin muiden valmistajien, kuin Kyoshon osia.

Poissa WRC206

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #186 : 31.10.03 - klo: 16.25 »
Minkä merkin diffit kannattaa ostaa eteen ja taakse?
TCD ihan liian kallis, joten kertokaa mitkä muun merkkiset kuin kyoshon omat käyvät suoraan ja mitä tuo diffien vaihto parempaan vaikuttaa auton käyttäytymiseen.
- Tamiya solar car -

Poissa WRC206

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #187 : 31.10.03 - klo: 17.15 »
Katselin noita Hobaon hyper 7 auton diffejä ja sieltä löytyi spider ja torsen diffejä.
Käykö molemmat sekä taakse että eteen?
Mitä eroja noilla on muuta kuin hinta?
Käykö ne landmaxiin?
Kuulemma käy inferno 7.5 autoon joten voisi kuvitella käyvän myös maxiin, mutta onko kellään varmaa tietoa?
- Tamiya solar car -

Mika R

  • Vieras
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #188 : 31.10.03 - klo: 17.24 »
Lainaus käyttäjältä: "WRC206"
Minkä merkin diffit kannattaa ostaa eteen ja taakse?
TCD ihan liian kallis, joten kertokaa mitkä muun merkkiset kuin kyoshon omat käyvät suoraan ja mitä tuo diffien vaihto parempaan vaikuttaa auton käyttäytymiseen.


No oletko edes kokeillut vakiodiffien täyttämistä silikoniöljyllä?
Niillä saa niin paljon aikaan että hieman ihmettelen mihin TCD diffejä tarvitaan .. kun et kuitenkaan aja vakavasti kisaa, koska näillä ei ole luokkaa suomessa

Poissa WRC206

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #189 : 31.10.03 - klo: 17.29 »
Takapään vakiodiffistä rattaat pyöristyneet ja varaosat maksaa yli 70 euroa, niin ajattelin samantien hankkia uudet diffit ja jos parempia on tarjolla sopuhintaan niin mielumminhan sitä ottaa hyvää halvalla kuin kyoshoa kalliilla.
- Tamiya solar car -

Mika R

  • Vieras
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #190 : 31.10.03 - klo: 17.32 »
Ai no sitten ymmärrän. Kandee kuitenkin kokeilla tota silikonijuttua eteen vakiodiffeillä, kokemukseni mukaan toimii todella hyvin kunhan tiivistää saumat silikonilla. Ja tulee edulliseksi.

Poissa RC_seniori

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #191 : 31.10.03 - klo: 17.55 »
Mitkäköhän rattaat sinne 70€ maksaa?

Tossa Towerin sisuskalut MP 7.5:een, jossa muistaakseni samat diffit:

http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXVD22&P=7

Ja hintaa oli 6,49 $.

Oot tainnu katella TCD:n sisuskaluja, ne maksaa jotain tota luokkaa Towerissa. Katoin, niin ne maksaa 89.99$.
Power-Save-Racing Team

Poissa WRC206

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #192 : 31.10.03 - klo: 18.16 »
Auton ohjekirjasta katsoin tuotenumerot ja soitin alan liikkeeseen ja kertoivat ovh hinnoiksi sille isolle rattaalle reilu 50 egee ja diffihässäkkää/isoa ratasta pyörittävälle rattaalle 25 egee.
Vaikea selittää, toivottavasti ymmärsit.
- Tamiya solar car -

Poissa RC_seniori

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #193 : 31.10.03 - klo: 18.35 »
50 eukkaa voi maksaa teräksinen versio, alkuperäinenhän on alumiinia. Samoin ton toisen (pinjoni) kanssa, alumiinisia saa n.10€. Noita isompiakin oon nähny alumiinisina alta 20€.

Teräksiset kyllä kestää paljon paremmin. Ei tarvi uusia kovin usein. Alumiinisten pitäisi kyllä kestää vakiokone, kunhan rattaiden välykset on kohillaan. Jos välystä on liikaa, niin sitten menee hampaat sileeksi.

Jos vaihdat Hobaon diffin taakse, laita samalla Hobaon pinjoni. Itsellä on Hobaon diffejä ja hyvin pelittää.
Power-Save-Racing Team

Poissa WRC206

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #194 : 06.11.03 - klo: 00.44 »
Miten diffit kuuluu täyttää silikoni öljyllä?
Täytetäänkö itse diffi ja myös kotelo jonka sisällä diffi on?
Laitetaanko täyteen öljyä vai vaan jonkin verran?
- Tamiya solar car -

Mika R

  • Vieras
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #195 : 06.11.03 - klo: 09.39 »
ei koteloa (tietenkään) vaan vain diffin sisälle. muut osat vain rasvataan kevyesti. täyteen jos haluat että siitä öljystä hyötyä; sehän ei ole voitelua varten vaan "hidastamaan" sen toimintaa

Poissa WRC206

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #196 : 06.11.03 - klo: 10.36 »
Käytetäänkö muiden osien rasvaamiseen sitä samaa silikoniöljyä vai jotain muuta ainetta?
- Tamiya solar car -

Mika R

  • Vieras
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #197 : 06.11.03 - klo: 10.51 »
ei käytetä, se ei ole voiteluaine sinänsä
muualle käytetään kitin mukana tulevaa rasvaa joka on ihan tavallista vaseliinia

Poissa Gipran

  • Tulokas
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #198 : 07.01.04 - klo: 22.53 »
Onko Mika vai kuka moderaattori poistanut meikäläisen kysymyksen, hieno homma, tännehän on oikein tervetuleet uudet jäsenet!
Ensin maristaan kun "noviisi sokkelossa" laittaa kysymyksen vahingossa väärään paikkaan, sitten kun tempastaan kysymys oikaan mestaan niin heivataan se näemmä roskiin ihan muuten vaan.
Jokainen varjo on suuri oikeassa valossa!
(Gipran)

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #199 : 07.01.04 - klo: 23.09 »
Mulla täällä foorumissa lähtee joskus itekseen niitä viestejä. outo homma... ylläpitäjäkin ihmetteli...
Taas kehissä.. ;)

Poissa l150040

  • Veteraani
    • Profiili
    • Ari-Pekan RC-sivut
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #200 : 08.01.04 - klo: 08.17 »
Lainaus käyttäjältä: "Gipran"
Onko Mika vai kuka moderaattori poistanut meikäläisen kysymyksen, hieno homma, tännehän on oikein tervetuleet uudet jäsenet!


Jos tarkoitat "Subaru" -otsikolla ollutta kysymystäsi, niin kyllä se on ainakin minulla näkynyt koko ajan. Suora linkki kysymykseen on http://forum.wmhost.com/viewtopic.php?t=5375

Vaikka en ole itse moderaattori, ylläpitäjä tms, olen ollut havaitsevinani, että aiheita ei poisteta, vaan ne lukitaan tai niiden sisältöä hieman editoidaan.

Mika R

  • Vieras
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #201 : 08.01.04 - klo: 08.27 »
Lainaus käyttäjältä: "Gipran"
Onko Mika vai kuka moderaattori poistanut meikäläisen kysymyksen, hieno homma, tännehän on oikein tervetuleet uudet jäsenet!
Ensin maristaan kun "noviisi sokkelossa" laittaa kysymyksen vahingossa väärään paikkaan, sitten kun tempastaan kysymys oikaan mestaan niin heivataan se näemmä roskiin ihan muuten vaan.


Tuota tuota, tosiaankin tuo Subaru aihe on edelleen joten voi kyllä jatkaa sielläkin. Tarkoitus ei ole ollut aiheuttaa ylimääräistä vaivaa tosiaankaan. Postasitko kysymyksesi tänne LM topicciinkin vai TR puolelle? Pahoittelut joka tapauksessa.

Lainaus käyttäjältä: "gipran"
Joitakin linkkejä sivuille löytyy mutta ei kunnon hintoja, joten mitähän nämä ajoon tarvittavat osat (auto poisluettuna) mahtavat tulla maksamaan, tuollaiset kohtuuhyvät vempaimet.

Kyseessähän ei taida olla aloittelijoiden auto mutta tuollainen tulisi kenties eräässä kaupassa mukaan onko tuo hyvä auto.


tässä erään kauppiaan hinnat mitsulle (subaru loppu)
31291  Mitsu Lancer Evo VII  GS21 3,5 cc Landmax 2 1:8 568,00
varmaan pyörii tuossa 600e tuntumassa + radiolaitteet ja hehku sekä polttoaineet päälle. Pakettina vois lähtee joku 650e - 700e.
Radiolaitteeksi kelpaa esim Hitec Aggressor FM ja voimaservo ohjaukseen.

Auto on loistava jos rallista tykkää, mutta korivaihtoehtoja on vain muutamia. Vaatii tilaa koska 1/8. Moottorin voit päivittää parempaan ajan kanssa, kyllä tollakin pärjää hyvin.  Autoon saa autom. vaihteen joka on suht kallis, ehkä 150e, joka tuo lisää kiihtyvyyttä ja nopeutta. Vaihde soveltuu pääosin asfalttiajoon (altis hiekalle). Auto sopii hyvin minusta aloittelijalle, jos on malttia kasata auto hyvin ja sitten hoitaa sisäänajo huolella, jonka varmasti hoidat kotiin epäilemättä. Paljon parempi auto kuin ns. alottelijoiden ready-setit tmv. ja kittiä suosittelisin sulle joka tapauksessa, koska siinä oppii tuntemaan auton sitä kasatessa.
Kisoja ei tämän kokoluokan autoille ole. Varoitus: yksin ajaminen on hetken päästä tylsää, joten yritä löytää kaveri ja hommaa suht samanlainen auto tai käy radalla ajamassa jos sellainen löytyy (hiekka tai asfaltti).

Poissa Gipran

  • Tulokas
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #202 : 08.01.04 - klo: 09.05 »
Lainaus käyttäjältä: "l150040"
Lainaus käyttäjältä: "Gipran"
Onko Mika vai kuka moderaattori poistanut meikäläisen kysymyksen, hieno homma, tännehän on oikein tervetuleet uudet jäsenet!


Jos tarkoitat "Subaru" -otsikolla ollutta kysymystäsi, niin kyllä se on ainakin minulla näkynyt koko ajan. Suora linkki kysymykseen on http://forum.wmhost.com/viewtopic.php?t=5375

Vaikka en ole itse moderaattori, ylläpitäjä tms, olen ollut havaitsevinani, että aiheita ei poisteta, vaan ne lukitaan tai niiden sisältöä hieman editoidaan.


Kyllä mullakin tuo ensimmäinen laittamani viesti (Subaru) näkyy laitoin saman tänne koska täällä näemmä keskustelaan jo samasta autosta, kiitos vinkkienne. Ajattelin että se ensimmäinen poistettaisiin ja jatketaan tämän topicin alla siksi sen kopsasin tänne jonne viesti kuuluukin, onhan se hieman turha tuossa päävalikossa ja tuntui siltä ettei sitä siellä huomioida.

Sorry Mika! Tarskoitushan ei ollut iskeä mahaan vaan saada vain asianlaita selville.
Jokainen varjo on suuri oikeassa valossa!
(Gipran)

Mika R

  • Vieras
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #203 : 08.01.04 - klo: 09.08 »
No worries, olisi pitänyt yrittää vastata heti aluksi joka tapauksessa eikä vain heittää pointtereita muualle. Tosin nekin kannattaa katsoa läpi. Hyvä jos näistä on apua (kts. aiempi vastaus yllä).

Poissa Gipran

  • Tulokas
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #204 : 08.01.04 - klo: 09.24 »
Jes, lukaisin vastauksen tuossa yllä... hyvää ja tarpeellista tietoa.

Kokopaketti 650-700eurolaista tarkoittanee auto ja tarvittavia lisukkeita jotta sillä pääsee myös ajamaan?

Tuon kokoluokan autojako ei juuri kenelläkään ole kun ei siihen edes kisaluokaa löydy? Se kun on pirun totta että tylsäksi käy yksinajo. Mallihan tosiaan on tuo Subaru Lendmax II, jokainen jolla on sama auto tai vastaava kokoluokka ainakin niin voisivat ilmoitautua :)

Luulin ettei tuo ihan aloittelijan auto ole vaan jo hieman pidemmälle kehittynyt. Se on uusin malli viime keväänä ostettu joka on aikomuksenani hankkia, ei sisään ajettu ei edes käynnistetty mut' kasattu kylläkin. Kuulemani mukaan suosittu auto?

ps. miksi hymiöt eivät toimi niitä klikatessa?
Jokainen varjo on suuri oikeassa valossa!
(Gipran)

Poissa l150040

  • Veteraani
    • Profiili
    • Ari-Pekan RC-sivut
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #205 : 08.01.04 - klo: 09.44 »
Riittävän radion saa ostettua esim. Hobbylinnasta 69 Eurolla (Futaba MJ 2PHKA-AM), jossa on jo kaikki välttämättömät säädöt. Paketin mukana tulevaa servoa/servoja voi käyttää kaasuservona. Eli ohjaukseen kannattaa hankkia voimaservo, joiden hinnat lähtee noin 60 Eurosta. Ihan esimerkin vuoksi voisi mainita Hitec HS-625MG tai HS-645MG. Lukuisia muitakin sopivia servoja siis löytyy. Lisäksi melkein suosittelisin ohjaimen mukana tulevan patterilootan vaihtamista oikeaan 5-kennoiseen vastarinakkuun (noin 20 Euroa).

Tuo pakettihinta 600-700 tarkoittaa hintaa auton kanssa. Vain kaikista kalleimpiin radioihin ja servoihin voisi saada menemään tuon verran.

Mika R

  • Vieras
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #206 : 08.01.04 - klo: 10.48 »
Jees, pakettihintaa tarkoitin. Auto on tavallaan suosittu - siis ralliautona - mutta ei niin suosittu meidän harrastajamäärillä että ainakaan virallista kisaluokkaa löytyisi. Siis kuten ainakin yritin sanoa että ei siinä mielessä ole aloittelijan auto että sen uskaltaisi antaa 11v serkkupojalle lahjaksi ja kasattavaksi jne. Mutta juuri sen takia se on parempi kuin ns. readysetit. Ei mikään RC auto ole sellainen ettei sitä voisi antaa aikuiselle miehelle tai miehenalulle ekaksi autoksi. Nopeimmat RC autot eli 1/8 rata ovat kyllä haasteellisia ja nopeudet niin kovia ettei välttämättä pysy lapasessa ja tulee pahaa jälkeä - ja siksi tarvitsevat ison asfalttiradan joita suomesta taida monta löytyä. Haasteellisia siis juuri tässä mielessä että ne innostavat ajamaan kovaa ja sitten tulee vahinkoja .. mutta kyllä sen kasata osaa ensikertalainenkin jos ruuvari pysyy kädessä ja malttia löytyy. Säätö hommat ovat sitten asia aivan erikseen ja tästä syystäkään en suosittelisi ekakertalaiselle.. LandMax on tässä suhteessa yksinkertaisempi, tosin noviisille voi koneen kanssa tulla potentiaalisesti ongelmia, jos ei tee niinkuin manuaalissa sanotaan. En kuitenkaan usko että sinulla tulisi.

Poissa Gipran

  • Tulokas
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #207 : 08.01.04 - klo: 11.03 »
Hienoa haasteellisuus on hyvä, mutta kait suomesta joitakin "harrastajia" tuollekin sarjalle löytyy, olisi nimittäin mielenkiintoista ottaa skapaa haasteellisella menopelillä, tosin meikäläisen tyylillä auton on palasina varmasti jatkuvasti. :) >>>(mikäli näin ei ole) ettei kisoja järjestetä niin on sitten kerättävä kaikki innostuneet 1/8 autojen harrastajat kisaamaan varmasti milenkiintoa jokatapauksessa on, ratoja kyllä jostakin aina löytyy, toivottavasti läheltä Helsinkiä.

ps. onko täällä osastoa jossa keskustelevat keskenään kaikki 1/8 auton omistajat?
Mikäli ei voisiko sellaisen tehdä vai eikö harrastajia tuolle sarjalle riittäväti löydy?!
Jokainen varjo on suuri oikeassa valossa!
(Gipran)

Mika R

  • Vieras
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #208 : 08.01.04 - klo: 11.10 »
Jatka vaan tässä topicissa. 1/8 autoilla yllä tarkoitin 1/8 RATA kilpa-autoja siis esim Serpent, Mugen, Kyosho jotka kulkee reilusti toistasataa, en LandMaxia.

Poissa Gipran

  • Tulokas
    • Profiili
Kyosho Landmaxit
« Vastaus #209 : 08.01.04 - klo: 11.31 »
Mitä eroa Kyosholla on Kyosho Landmaxiin? Jees tyhmiä kysymyksiä mutta parempi kysyä kuin ihmetellä.

Jatkan tässä topicissa, mutta minäkin tarkoitin uuden väsäämisellä sitä että kaikki 1/8 kokoa omistavat "ralliauto kuskit" voisivat kokoontua ja sumplia esim. juuri kisoja kerran niitä ei juurikaan järjestetä tuolle kokoluokalle, niin ymmärsin. Eikä yhteisiä kisoja järjestetä eri auto- tyyppi/kokoluokille ja typeräähän se olisikin.

Mutta nyt tarvitsee taas jatkaa bittien ulkopuolista elämää.
Jokainen varjo on suuri oikeassa valossa!
(Gipran)