Mulla ei kokemusta juuri tästä autosta sen kummemmin mutta Kyoshoista kyllä.
Ihan eka juttu on diffit, ne kandee laittaa kuntoon eli täyttää paksulla silikoniöljyllä edestä ja vähän vähemmän paksulla takaa, esim 40000wt eteen ja 10000wt taakse. Tiivistä tarvittaessa silikonilla. Tekee ajamisesta nautinnon. Voit myös harkita jatkossa esim MP:n TCD diffejä (kalliit).
Tämän jälkeen et hirveesti muita viriosia tarvitse mutta näillä parilla vois aloittaa:
- tosiaan paremmat iskarit, esim MP:n aluiskarit, paketin muoviset on varmaan ok, mutta yleensä muoviset tuppaa päästää öljyä pihalle eikä kestä
- automaattilaatikko (2-vaihteinen). Mikään ei oo makeempaa, kun nitro auto vaihtaa pykälää..paitsi että saat lisää huippunopeutta ja kiihtyvyyttä lähdössä, niin se auttaa myös saamaan motista tehot paremmin ulos. Valitettavan kallis varuste kylläkin ja ei kestä soraa/hiekkaa/likaa, joten ajoalustan tulee olla suht siisti (asfaltti, hiekkainen asfaltti tmv)
- Kytkin. paketeissa olevat kytkimet tuppaavat kulua herkästi ja mahd jopa sulaa. Hanki kunnon racing alu tai komposiitti kytkin.
Vakaajilla et varmaan tee mitään. Renkaita voisit katella löytyykö jotain sopivaa esim MP:n pohjalta (rengasvalmistajia on useita). Pillin (pakarin) vaihtoa voi myös harkita, kunnon pillillä saat lisää tehoa.
Neliveto on paras, sitä en lähtis muuttaa, kysehän on ralliautosta :!:
Varmaan kandee tsekata myös tää artikkeli viriosista:
http://www.rcnitro.com/rn/articles/kyosho_lmx.aspja sitten on tää ihan jees LM2 foorumi
http://www.radiocontrolzone.com/forums/showthread.php?s=&postid=1158972#post1158972Tässäpä tätä.
-Mika
ps. noi viest kandee jäsennellä eri riveiks, ei tota pötkötekstia jaksa oikein lukea