Kirjoittaja Aihe: Kyoshon Inferno tr-15  (Luettu 3698 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Extreme

  • Tulokas
    • Profiili
Kyoshon Inferno tr-15
« : 12.07.03 - klo: 01.54 »
Näitä aiheita on voinut olla jo monia mutta kysynpä silti.

Mitä mieltä olette ko. autosta (inferno tr-15) miel kokemuksen syvää rintaääntä. Eli hyvää ja huonoa palautetta, kaikkea palautetta mitä teiltä lähtee, olisin kovasti kiinnostunut ostamaan tuollaisen käytettynä (ostan ilm silti vaikka tulevat viestit masentaisivatkin :).  Kertokaa esim millasissa paikoissa olette ajanut maasto/katu/rata/hyppyri ym ja miten on hajonnut ja yleisiä vikoja ym. Toivottavasti ei vaivaa hirveästi, mutta olisin innokas kuulemaan palautetta! :D

Noniin ei muutakun palautetta tulemaan, itse olen saanut suht positiivisen kuvan autosta.
Polttis = Voimaa

Poissa miksu-

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyoshon Inferno tr-15
« Vastaus #1 : 12.07.03 - klo: 08.12 »
no eipä tossa vielä muuta vikaa ole ollu kun tuo kytkin.
kyllähän se tuolla asfaultilla kulkee aika pirun kovaa ja tuolla soramontullakaa se ei hirveen helposti jääny kiinni,
HPI Nitro MT2

Mika R

  • Vieras
Kyoshon Inferno tr-15
« Vastaus #2 : 12.07.03 - klo: 11.20 »
Extreme,  selailepas vanhoja tpoicceja, aloita tuolta sivulta kahdeksan ja sieltä eteenpäin. Löytyy aika paljon TR-15 topicceja, jotka voisi auttaa.

Yleiskäsitys on että auto on hyvä ja kestävä.

Poissa Extreme

  • Tulokas
    • Profiili
Kyoshon Inferno tr-15
« Vastaus #3 : 12.07.03 - klo: 14.05 »
Juu selaillu olen vähän kaikkia sivuja. Mutta käsitykset muuttuu ja muutenkin käy helpompaa kun katsoo vain tämän topicin ja tähän tulee uutta asiaa ei mitään vuoden takasta :)
Polttis = Voimaa

Mika R

  • Vieras
Kyoshon Inferno tr-15
« Vastaus #4 : 12.07.03 - klo: 14.25 »
Onhan se niinkin, autohan on kuitenkin sama. Ihan ok, siitä vaan keskustelemaan.

Poissa miksu-

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyoshon Inferno tr-15
« Vastaus #5 : 12.07.03 - klo: 14.27 »
kävin testaamassa pikkase maasto-ominaisuuksia tuolla pururadalla ja hyvin se siellä meni, vaikka lenti pari kertaa katolleen ja semmoi renkaat edellä niin ei käyny mitään.
HPI Nitro MT2

Poissa Tatti

  • Veteraani
    • Profiili
Kyoshon Inferno tr-15
« Vastaus #6 : 13.07.03 - klo: 11.21 »
Tosta TR-15, että jos ajelee afaltilla niin kannattaa ajella ilman koria!
Mitään ei hajoa(ei ainakaa latella hajonnut kun otettiin touringin kanssa kisaa:D)
On huomattavasti parempi jäähdytys ilman koria!
Mutta likaisissa paikoissa koria kannattaa käyttää!

Poissa late

  • Veteraani
    • Profiili
Kyoshon Inferno tr-15
« Vastaus #7 : 13.07.03 - klo: 16.51 »
Mä en käytä TR:ssä koria muualla kuin hyllyssä, se on vain haitaksi.

TR-15 on hyvä auto, ei voi muuta sanoa. Pärjää nopeudessakin melkein 12 lankaisella (eli 'äkäisellä') koneella varustetulle sähkötouring-autolle (välityksistähän se on loppujen lopuksi kiinni, mutta kuitenkin).
Auto kestää hyvin kaiken maailman iskut ja kolarit.

Iskareita / jousia mä en ole saanut säädettyä niin jäykiksi, ettei se pohjaa suurempien loikkien alastuloissa.
Alusta saattaa vääntyä pikkasen (niinkuin mulla), jos oikein innostuu hyppimään, mutta ei se haittaa mitään.

Mitään muuta kuin kytkinpalat ei ole mulla käytössä hajonnut ja ne mä korvasinkin samantien vespeleillä ; kytkinhuolet ohi.
Ja se kulkee missä vain paitsi pitkässä ja tiheässä ruohikossa, tai kulkee se sielläkin, mutta se jää kellumaan ruohon päälle ja rupeaa sutimaan.
LRP - Ei tulta ilman savua

Poissa Joonas

  • Tulokas
    • Profiili
Kyoshon Inferno tr-15
« Vastaus #8 : 27.07.03 - klo: 19.01 »
Joo kestää se ajoin kovaa vauhtia kävelytiellä ja löysin sellasen "hyppyrin" täydessä vaudissa lentoon ja päin sähkönjakajaa. PAM ja ohjaustanko hyppäs pois nivelestään ja alusta ei vääntyny yhtään ehkäpä jäykistimen ansiosta..
Bensa haisee nastalle!!

Poissa jonipyka

  • Tulokas
    • Profiili
Kyoshon Inferno tr-15
« Vastaus #9 : 28.07.03 - klo: 00.12 »
ajattelin nyt kirjottaa tähän, ni en tehny uutta aihetta...
tuleeko paketissa mukana servot mukana?tai ehkä näin helpompi vastata, et mitä kaikkee mun pitää ostaa että pääsen ajamaan autolla?

kysehän oli siis TR-15-autosta...

Kannattaako ostaa? Tuntuuko muka 40 kovalta nopeudelta rc-autolla? Kyselin paikallisesta liikkeestä ja sano et pure ten alpha menee vakiona sen 45 Km/h, ja tällänen päälle 55 Km/h? Kuinka paljon tulee maksamaan parempi kytkin (olen lueskellut et alkuperäset sulaa ? ) ? Ajattelin ostaa samantien niin on sit jo valmiina...

Jos lähtöhinta/suositushinta on 370€, mitä luulette, lähteekö 350 (pelkkä auto siis) ? Saako pääkaupunki seudulta halvemmalla? Ajattelin ostaa kuopiosta..mutta ei mikään mahottomuus ostaa esim.hesasta.

kiitokset etukäteen  :wink:

ps. Loppuen lopuks nopeudella ei ole niin paljon merkitystä, kun kattoo videoita niin tälläiselle pikkuautolle vauhti näyttää kovalta, paljon kovemmalta kuin esim. 40km/h..

Poissa miksu-

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyoshon Inferno tr-15
« Vastaus #10 : 28.07.03 - klo: 00.23 »
Ite tilasin tietonikkarista:
tr-15
Hitec - Aggressor rattiradio (sis. servot ja kaikki)
korimaalia ja litra polttoainetta
490 euroa postikuluineen
+hehku jonku 30e(ite en tarvinnu)
Se kestävä kytkin tais olla 45euroo ja se on kyllä hintansa väärti.
HPI Nitro MT2

Poissa jonipyka

  • Tulokas
    • Profiili
Kyoshon Inferno tr-15
« Vastaus #11 : 28.07.03 - klo: 00.30 »
No okei, itseltäni löytyy kaikki tikkuradiot ja vast. ottimet ja kaikki servot... Mutta ymmärsin et paketissa tulee mukana servot, siis ohjaus-servo ja nopeuden-säädin ( ei taida olla oikea termi, ei tuu nyt mieleen, mut siis se servo joka liikuttaa ( ainakin ?, en tiedä liikuttaako myös jarrupuristinta ) sitä kaasarin "neulaa" ? Eli omasta takaa tarvitsen, jotta pääsen ajamaan niin vast. ottimen, tikku/ratti radion, hehkun ja "bensaa" ( jotku paristot tietty, vast.ottimelle ) ? Onko näin, kyllä vai ei? Lisätkee jotain jos puuttuu..

Edit: Pääsenkö tasan 400 € ? Mulla ei ole tuota hehkua ja laturia siihen, eikä bensaa, kaikki muut löytyy.. Eli auto, hehku/laturi(vai käykö joku oma laturi?) ja bensaa, niin mitä luulette, pääsenkö 400 € ?

Poissa miksu-

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyoshon Inferno tr-15
« Vastaus #12 : 28.07.03 - klo: 00.35 »
siis tossa pelkässä 370euron tr-15 autossa ei tuu mukana mitään sähkövehkeitä vaan pelkkä auto. kaikki servot ja lähettimen ja vast.ottimen joutuu ostaa erikseen.
HPI Nitro MT2

Poissa jonipyka

  • Tulokas
    • Profiili
Kyoshon Inferno tr-15
« Vastaus #13 : 28.07.03 - klo: 00.36 »
ootte hyviä jos pystytte vastaamaan kaikkiin mun kysymyksiin  :roll:  :lol:  :D  :o  !

Poissa jonipyka

  • Tulokas
    • Profiili
Kyoshon Inferno tr-15
« Vastaus #14 : 28.07.03 - klo: 18.30 »
no, vastauksia , kiitos

Poissa CD

  • Tulokas
    • Profiili
Kyoshon Inferno tr-15
« Vastaus #15 : 28.07.03 - klo: 19.20 »
Eiks tossa pureten alpha GP3:ssa ole sama moottori kuin tr-15:ssa? Lisäksi uudistuksia oli kunnolliset öljyiskarit, ja hintaa 320e.

Ni eikös se olis parempi vaihtoehto, vai onks niillä paljonkin muita eroja?

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Kyoshon Inferno tr-15
« Vastaus #16 : 28.07.03 - klo: 20.18 »
Mmh, se ei ole sama moottori. Se on GX-15 joka on PureTen Alpha 3:sessa. Se ei ole ihan yhtä tehokas kuin GS-15R joka on TR-15.
Osta ihmeessä tuo PureTen Alpha GP3. Kiinnostaisi kuulla kommentteja ja verrata sitä tuossa nurkassa nyhjöttävään Alpha 1:seen.
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa Jessev

  • Veteraani
    • Profiili
Kyoshon Inferno tr-15
« Vastaus #17 : 30.07.03 - klo: 19.24 »
Kannattaa varmaan ostaa ohjaukseen voimakkaampi servo, ainakin mulla on.
Kytkin tosiaan hajoo ensimmäisen litran aikana ja tyhjäkäynnin ja seosten säätämisessä on vähän hakemista  aluksi (sisäänajo).

Mites muuten tohon autoon vaikuttaa kuulalaakerit ja parempi tehopilli, kokemuksia, Late?

Poissa Joonas

  • Tulokas
    • Profiili
Kyoshon Inferno tr-15
« Vastaus #18 : 30.07.03 - klo: 20.13 »
Joo toi nylon(tai mikä lie) kytkin on aikas berberist. mult kulu loppuun 2 kytkintä löpö litran aikana. elikkäs mars kauppaa ja racing kytkin käteen :)  :)
Bensa haisee nastalle!!

Poissa late

  • Veteraani
    • Profiili
Kyoshon Inferno tr-15
« Vastaus #19 : 30.07.03 - klo: 20.19 »
Lainaus käyttäjältä: "Jessev"
Kannattaa varmaan ostaa ohjaukseen voimakkaampi servo, ainakin mulla on.
Kytkin tosiaan hajoo ensimmäisen litran aikana ja tyhjäkäynnin ja seosten säätämisessä on vähän hakemista  aluksi (sisäänajo).

Mites muuten tohon autoon vaikuttaa kuulalaakerit ja parempi tehopilli, kokemuksia, Late?


Kuulalaakereita ei ole ollut, eikä tule.  :)
Tommonen tehopilli (RB) löytyy, tosin rikkinäinen.
En oo sitä käyttänyt kuukausiin, mutta oli se pikkusen pirteämpi sen kanssa ja äänet muuttuivat niin ettei enää GS15-R:ksi tunnistanut. Nykyään mulla on tässä semmonen musta 'Team Kyosho' tuned pipe.

Ostin itse myös vespel-kytkinpalat ensimmäisten palaneiden jälkeen. Ne kannattaa ostaa ennen ensimmäisiä sulia kytkinpaloja.

Ostakaa nyt ihmeessä multa erinomainen vara- ja viritysosa-auto multa hintaan 219,50 EUR! Tottakai tolla voi ajaakin. kts. --> http://forum.wmhost.com/viewtopic.php?t=3751
LRP - Ei tulta ilman savua

Poissa jonipyka

  • Tulokas
    • Profiili
Kyoshon Inferno tr-15
« Vastaus #20 : 31.07.03 - klo: 12.56 »
Niin siis mikähän ero näillä GX15-koneilla ja GS-15R-koneilla? muita kuin tehoero, ei kait se niin suuri ole, paperilla 0.2hp? Yleensä ottaen koneitahan löytyy GX ja GS, kyosholta. Onko niidenkin ero pelkkä teho jne?

tietääkö kukaan  :roll: