No niinpä näyttää olevan melkoinen aukko korissa sekä päällä, että keulassa. Buggyssä on selvästi pienemmät aukot jotka täytyy tukkia jos ei halua uittaa koko korin sisältöä.
ST:ssä on jonkin verran pidemmät tukivarret, eli renkaat vähän kauempana auton rungosta, joten ne etuaukot ei ilmeisesti haittaa ihan niin paljon kuin "tavallisessa" M-I:ssa, jossa varsinkin sisäkurvin puoleinen eturengas heittää kaiken tielle osuvan tavaran korin sisään.
Kirjoittelin joskus aikaisemmin että laitan infoa rinnankytketyistä
3S 800mAh lipoista, kunhan saan ne kotiin, kolvattua ja kokeiltua. Hyvinhän ne auton kyytiin mahtuivat, kun vaan veisti ensin alkup. akkupantojen saranat pois radiolevyn reunoista. Kyllä ne kyytiin mahtuivan saranoiden kanssakin, mutta jäivät sen verran taakse ja reunaan, että kori jäi hiukan irvistämään takaa. Akkujen kiinnitys on hoidettu tarranauhalla ja havaittu hyväksi.
Todisteeksi vielä kuva että kyllä ne sinne mahtuu
Buggyn korin etuaukot ja niiden "korjaus".
Aukkoja ei oikein viitsi tukkia enempää, koska sitten on vaarana että ohjauslinkit eivät pääse liikkumaan vapaasti.
Taas loppuun kysymys:
Olen nyt talven aikana ajanut ensimmäistä kertaa Kyoshon renkailla ja vanteilla, ja viimeksi tuli vastaan kuvan mukainen "ongelma".
Auto ei törmännyt mihinkään, vaan tuo vaurio tuli pienestä epätasaisuudesta tiellä ja vielä melko pienellä vauhdilla.
Onko nuo Kössin omat vanteet yleisesti noin heikkoa tekoa, vai sattuikohan kohdalleni vaan maanantaikappale...
Tähän asti olen ajanut monenlaisilla vanteilla ja renkailla, mutta tuo oli kyllä heikoin esitys tähän mennessä.