Kirjoittaja Aihe: Kyosho Inferno Neo Race Spec  (Luettu 3383 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pellefant

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno Neo Race Spec
« : 14.09.11 - klo: 17.55 »
eli ois tarkotus hommata RTR polttis johon saa varaosia suomesta. Tota race spec:kiä oon katellu. Kertokaa onko siinä järkee tai oisko jotain muita hyviä tai olisiko kit parempi vaihtoehto max. hinta 500€ :afro:
« Viimeksi muokattu: 15.09.11 - klo: 15.56 kirjoittanut Pellefant »
Eiku menoks...


Poissa kallekaahari

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno Neo Race Spec
« Vastaus #2 : 15.09.11 - klo: 17.10 »
Parhaan luultavasti saat, kun ostat käytetyn kisapirssin. Osta Xray, JQ tai Mugen, niin löytyy varaosat suomesta. 500 eurolla itse sain auton, koneen ja servot. Tosin siihen tarvii vielä radiot, starttiboksin, polttoaineet yms. härpäkkeet, niin hintaa tulee yhteensä noin 700e.
 
Mutta eipähän ole paljon varaosia tarvinnut, joten aika nopeesti säästää kun ostaa kunnollisen kerralla  :wink: :wink:

http://www.racingfactory.fi/tuotteet/POLTTOMOOTTORI-AUTOT-Xray/XRAY-XB808-2011-Specs-109018
« Viimeksi muokattu: 15.09.11 - klo: 17.14 kirjoittanut kallekaahari »
Xray 808 2009 Spec, O.S V-spec | Team Associated B4.1 FT

Poissa beachboy73

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno Neo Race Spec
« Vastaus #3 : 15.09.11 - klo: 20.08 »
Sunnuntaiharrastelijana voisin suositella. En ole saanut rikki vaikka on kunnolla paiskottu, hypitty ja tehty kärrynpyöriä n. 1 gallonan verran.

Kiertokanki tosin meni pasaks, kun hain asfaltilla sitä "viimeistä säätöä" liian piikillä... No, hauskaa oli; samalla tuli suditeltua vakiogummit sileiksi. Tilalle ostin AKA:n City Block mediumit.

Uusi sylinteriputki, mäntä ja kiertokanki oli n. 50 egee, mun mielestä kohtuu hinta.

Tätähän voi sitten halutessaan upgreidailla paljonkin.

Löytyyhän tässä hintaluokassa varmasti muitakin vaihtoehtoja, riippuu missä asut ja haluatko tilailla netistä.

Merkkiin olen päätyntyt lähinnä sen takia, että asun lähellä Suutarilan Pro Shopia ja osia on saanut sieltä melkein aina suoraan hyllystä.

Ei ehkä se halvin merkki, mutta ainakin itse arvostan sitä, että voin hakea osia läheltä "kivijalkakaupasta".

Ja toisaalta onko toi nyt niin kalliskaan, kun paketissa tulee kaikki mukana?

« Viimeksi muokattu: 15.09.11 - klo: 20.32 kirjoittanut beachboy73 »

Poissa Pellefant

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno Neo Race Spec
« Vastaus #4 : 16.09.11 - klo: 15.56 »
Parhaan luultavasti saat, kun ostat käytetyn kisapirssin. Osta Xray, JQ tai Mugen, niin löytyy varaosat suomesta. 500 eurolla itse sain auton, koneen ja servot. Tosin siihen tarvii vielä radiot, starttiboksin, polttoaineet yms. härpäkkeet, niin hintaa tulee yhteensä noin 700e.
 
Mutta eipähän ole paljon varaosia tarvinnut, joten aika nopeesti säästää kun ostaa kunnollisen kerralla  :wink: :wink:
mistä noita saa käytettynä :tongue:
Eiku menoks...

Poissa pylvis

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno Neo Race Spec
« Vastaus #5 : 16.09.11 - klo: 16.04 »
Parhaan luultavasti saat, kun ostat käytetyn kisapirssin. Osta Xray, JQ tai Mugen, niin löytyy varaosat suomesta. 500 eurolla itse sain auton, koneen ja servot. Tosin siihen tarvii vielä radiot, starttiboksin, polttoaineet yms. härpäkkeet, niin hintaa tulee yhteensä noin 700e.
 
Mutta eipähän ole paljon varaosia tarvinnut, joten aika nopeesti säästää kun ostaa kunnollisen kerralla  :wink: :wink:
mistä noita saa käytettynä :tongue:


http://rc10.fi/index.php?board=46.0   ja eikun kahlaamaan.

Poissa rc jonne

  • Jäsen
    • Profiili
KYOSHO INFERNO NEO RACE SPEC
« Vastaus #6 : 15.03.12 - klo: 09.12 »
Moro
mä kysyisisin että onko toi kyoshon inferno neo race spec hyvä ettei siinä ole mitään yleisiä vikoja.   :smiley:

Poissa nitroking neo rs

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno Neo Race Spec
« Vastaus #7 : 22.04.12 - klo: 09.23 »
Sun kyl kannattaa ostaa toi rs mut älä tilaa netistä.Jos ois mitenkään mahollista niin osta kuopion askartelukulmasta ite sain kauan päälle vara tulpan tankkauspullon 4l nitroo hehkulaitteen :grin:

Poissa nitroking neo rs

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno Neo Race Spec
« Vastaus #8 : 22.04.12 - klo: 09.27 »
Jos ostat käytetyn niin siin on aina se riski et se on huonosti sisään ajettu :wink: