Kirjoittaja Aihe: Jääkiekkoa  (Luettu 10583 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Jääkiekkoa
« Vastaus #60 : 08.05.09 - klo: 11.19 »
Ette nyt alota täälläkin...

Lueskelin tänään siellätäällä keskusteluja missä vuoronperään haukutaan ja kehutaan yhtä jamppaa.
Käsittämätöntä soopaa puolin jos toisin.

Oikein ihmettelin että tällä foorumilla ei vastaavaa ole ollenkaan... (mega ihme)...
Mutta ei... pitihän se alkaa... Toivottavasti loppuu lyhyeen.

Käsittämätöntä että niin moni ei ymmärrä JOUKKUE urheilua.
Tut se touhu yhteen mieheen kaadu, kuten ei sotakaan.
Täällä ei näköjään saa mistään sanoa mitään mielipidettä! Ja peli VOI todellakin kaatua yhteen mieheen, sen olen itse huomannut futisurani aikana. Tosiasia on että hyvönen ja varsinkin jarkko ottivat tyhmät jäähyt pienellä ajalla. Jäähy joka otetaan maalivahtiin kohdistetusta rikkeestä on aina tyhmä. Veskari on koskematon pelaaja ja sen tietää jokainen. Tästä hölmöilystä 5 vs 3 alivoima, joten kyllä se peli yhteen tai kahteen mieheen kaatui.

Eli tuo tarkoittaa suoraan sitä että sinun mielestä Jarkko pelasi bashan pelin kokonaisuudessaan. Tämä hommahan kaatui ekaan erään kuin ei saatu maaleja sisään ja nyt tuo korostuu tuo Jarkon tyhmä jäähy. Olet vielläkin erimieltä vai  :huh:
Minun mielestä Jarkko pelasi hyvät kisat ja Hyvänen myös. Olis pitännyt hoitaa canadan kuin oli mahdollista mutta ei niin ei. Jos se oltaisi voitettu niin olis Latvia ollut vastassa, olenko väärässä tässä  :huh:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Jääkiekkoa
« Vastaus #61 : 08.05.09 - klo: 11.23 »
Eli tuo tarkoittaa suoraan sitä että sinun mielestä Jarkko pelasi bashan pelin kokonaisuudessaan. Tämä hommahan kaatui ekaan erään kuin ei saatu maaleja sisään ja nyt tuo korostuu tuo Jarkon tyhmä jäähy. Olet vielläkin erimieltä vai  :huh:
Minun mielestä Jarkko pelasi hyvät kisat ja Hyvänen myös. Olis pitännyt hoitaa canadan kuin oli mahdollista mutta ei niin ei. Jos se oltaisi voitettu niin olis Latvia ollut vastassa, olenko väärässä tässä  :huh:
Jerzi
[/quote]
Olenko sanonut maaleista mitään ? Tai että jarkko pelasi huonon kisan ?? EN, sanoin vaan että jarkko otti tyhmän jäähyn kun kohdisti RIKKEEN maalivahtiin ja kriittisellä hetkellä.
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa OGIpro

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Jääkiekkoa
« Vastaus #62 : 08.05.09 - klo: 11.45 »
Eli tuo tarkoittaa suoraan sitä että sinun mielestä Jarkko pelasi bashan pelin kokonaisuudessaan. Tämä hommahan kaatui ekaan erään kuin ei saatu maaleja sisään ja nyt tuo korostuu tuo Jarkon tyhmä jäähy. Olet vielläkin erimieltä vai  :huh:
Minun mielestä Jarkko pelasi hyvät kisat ja Hyvänen myös. Olis pitännyt hoitaa canadan kuin oli mahdollista mutta ei niin ei. Jos se oltaisi voitettu niin olis Latvia ollut vastassa, olenko väärässä tässä  :huh:
Jerzi
Olenko sanonut maaleista mitään ? Tai että jarkko pelasi huonon kisan ?? EN, sanoin vaan että jarkko otti tyhmän jäähyn kun kohdisti RIKKEEN maalivahtiin ja kriittisellä hetkellä.
[/quote]

Katoppa se Ruudun ja Eschen kolarointi uudestaan, saatat muuttaa mielipidettä.
TRX Slash 4x4 | Tamiya CR-01 | LRP Shark M FT

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Jääkiekkoa
« Vastaus #63 : 08.05.09 - klo: 11.55 »
Olen mä sen katsonut. Taitaa luistimet ottaa hieman toisiinsa ja esche kaatuu. Kuitenkin, olisi sen veskan voinut kierää niin kaukaa että siihen ei vahingossakaan osu. Mutta se Usan 3-2 maali, kahdella kädellä roikutaan ilman rangaistusta ja päästään 4-1 hyökkäykseen. Ei mene mun päähän
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa OGIpro

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Jääkiekkoa
« Vastaus #64 : 08.05.09 - klo: 12.04 »
No joo, mielestäni se oli Ruudulta vahinko, se kolarointi, mutta turha tuosta on kinastella. Ja samaa mieltä olen siitä 3-2 maalista.. huhu
TRX Slash 4x4 | Tamiya CR-01 | LRP Shark M FT

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Jääkiekkoa
« Vastaus #65 : 08.05.09 - klo: 12.21 »
Suomen maalinteko oli P:eestä, niistä paikoista olis vaan pitänyt laittaa sisään, Niko Kapanen teki kyllä hyvin pisteitä.
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Jääkiekkoa
« Vastaus #66 : 08.05.09 - klo: 12.45 »
No joo, mielestäni se oli Ruudulta vahinko, se kolarointi, mutta turha tuosta on kinastella. Ja samaa mieltä olen siitä 3-2 maalista.. huhu
Saattoi kyllä olla vahinkokin, säännöt on vaan säännöt. Maalivahti on koskematon. Ja todellakin suomen maalinteko ei onnistunut millään.
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx