Kirjoittaja Aihe: Auto pyörittää tyhjää? (apua)  (Luettu 1475 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
Auto pyörittää tyhjää? (apua)
« : 08.05.04 - klo: 10.42 »
http://www.sunpoint.net/~piisku12/rajattu.htm
Eli tämä osa jotenkin aina löystyy ja sitten se jotenkin päästää pidon irti ja moottori alkaa pyörimään tyhjää sitten aina ruuvvaan sen paremmin kiinni ja lähden ajamaan mutta pystyn aina ajaan joku 2-4min ja se lähtee taas.  
Eli voisitko auttaa? (se osa on rajattu punasella)

EDIT: Oho väärä alue.  :oops:  Voisko joku mode siirtää tonne vapaaseen keskusteluun? (rc autoista)

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Auto pyörittää tyhjää? (apua)
« Vastaus #1 : 08.05.04 - klo: 11.59 »
Minulla oli omassa, Trackerissa sama juttu. Otappa se irti ja sitten etsit sen sellasen sileän kohdan, heität ruuvilukitetta tai pikaliimaa ja kiristät sitten.

Sitten yksi mikä voi olla syy, on se että hexi ei ota kiinni, minulla on sama juttu. Sen voi hoitaa niin että otat pihdeillä kiinni vetoakselista ja kiristä pyörän mutterin niin  kireelle kuin pystyt, johan lähtee, tuo kannattaa tehdä molemmille puolille, mutta tuo hexi hommakin pitää tehdä aina välillä  :mrgreen:  Toivottavasti tajusit.

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
Auto pyörittää tyhjää? (apua)
« Vastaus #2 : 08.05.04 - klo: 12.14 »
Kiitos paljon Jartsa menenpäs nyt testailemaan jos saisin vaikka sen kuntoo!  :D

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Auto pyörittää tyhjää? (apua)
« Vastaus #3 : 08.05.04 - klo: 19.19 »
Kerro jos sait toimimaan... Toivottavasti oli tuosta kiinni  :D

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
Auto pyörittää tyhjää? (apua)
« Vastaus #4 : 08.05.04 - klo: 19.59 »
Joo sain toimimaan!  :D  Kiitos todella paljon Jartsa en laittanut mitään lukitetta (enkä pikaliimaa) mutta laitoin oikeisiin kohtiin kummaltakin puolelta tosi kireälle sen jälkeen ei ole lähtenyt!
 :mrgreen:

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Auto pyörittää tyhjää? (apua)
« Vastaus #5 : 08.05.04 - klo: 20.05 »
Lainaus käyttäjältä: "Speeder"
Joo sain toimimaan!  :D  Kiitos todella paljon Jartsa en laittanut mitään lukitetta (enkä pikaliimaa) mutta laitoin oikeisiin kohtiin kummaltakin puolelta tosi kireälle sen jälkeen ei ole lähtenyt!
 :mrgreen:

No hyvä, ne hexitkin voi sanoo sopimuksen jossain vaiheessa irti, silloin käytä tuota vetari-pihti-kiristys juttua :D

Ja jos nuo sitten irtoaa niin laita ihmeessä lukitetta. minulla ei ole sen jälkeen auennut.

Itse en nyt pääse ajamaan, kun ensimmäisen kerran tuosta yli 6 vuotta vanhasta tykistä hajosi osa. :mrgreen: