Itse en tiedä onko tuosta hyötyä vai ei, mutta ainakin silloin kun novarossilta vastaava tuli markkinoille niin niitä näkyi C8-luokan huippukuskienkin(siis ulkomaisten) autoissa olevan kiinni, en tiedä onko enään. Ja C8:ssahan tankki ei ole putken vieressä(vaan keskellä autoa).
Edit: kuukkeloin vähän aiheesta, niin noita löytyy jo erittäin monelta merkiltä, integyn "kuulereita" saa 5 dollarilla.
Lukemani mukaan pääasiassa on-road autoissa näitä käytetään jos käytetään.
Muistelin ihan oikein että osassa näistä on paineen säätö.
Alla oleva teksti(on vuodelta 2008) koskee novarossin kuuleria/tiimiä ja kopsattu ulkomaan foorumilta.(ja C8 autoista on alla puhe, Collari:han on pokannut C8 MM titteleitä enemmän kuin laki sallii(viimeiset 9kpl?), evolvalla ovkoors :mrgreen: )
During the EC-A 2008 which was held in a very hot Valencia many drivers had problems to make the five minutes on 1 fuel tank.
After our team manager handed out some prototype parts of our new 'Exhaust Gas Cooler' to our team drivers (Collari, Balestri, Pietsch, Pirani, Lackner, Vuga to name a few) they where able to use the full potential of their 359 Race . 21 engines again because they did not have to worry about five minutes anymore.