Olen pitänyt squishin miniminä 0,35mm. Sillä ei ainakaan vielä kiinni ottanut. Männästä kannattaa sitten hioa se koholla oleva nuoli pois jos semmoinen on.
TS-reedlohko näyttää omaan silmään fiksummalta. Tosin en ole livenä nähnyt. Oman mallin mukaan tehdyt lohkot ovat parhaillaan matkalla suomeen. Tulee mm. Isommat laakerit sekä kunnon läppärunko. Ei pitäisi sitten ainakaan sieltä pettää.
Kuka valmisti lohkot?
Pistäs kuvaa kun saat paketin
Pistäs koneistaa tuo oma lohko tai pytty jotta saisi tuon puristuksen tuonne 0,35mm.
Nyt on tuolla 0,4mm tiivisteellä vieläkin 0,58mm, ja jos tuohon on saatavana enää
0,3mm ja 0,15mm tiiviste, niin tuo jälkimmäinen on jo liian ohut, mutta tuo 0,3mm saisi squishin 0,48mm.
Tuolla 0,15mm mentäisi jo 0,33mm eli ihan minimiin kertaheitolla..
Pitää kattoo jos huomenna pääsis testit ottaa tuolla moottorilla, miten se nyt reagoi kaasuun ja onko alavääntöä tullut etes hiukan lisää.
Täytetty kampurakin varmaan kyllä vähän tuo lisää puhtia koneeseen, verrattuna vakioon.
Pitää se 0,3mm kupari tiiviste vielä tilata kunhan jotain muutakin tulee davelta mieleen., tai Tonilta tilata jos sillä ois hyllyssä...
Noissa esp:n kiteissä, tai ainakin tuossa championship portatussa kitissä, niin mäntä on työstetty tasaiseksi...
Ehkä juuri ja juuri voisi tuo 0,15mm tiiviste toimia..
Pitäisi ostaa kerralla kummatkin, niin testaamallahan sen saisi selville..