On se ihme vempele tuo dst. Koneessa on uusi putki ja mäntä, kiertokanki ja laakerit, mutta silti se ei toimi. Kylmänä lähtee helposti käyntiin ja toimiikin vähän aikaa ok. Kun kone lämpenee niin vedot katoaa kokonaan ja käyntiinlähtö menee huonoksi ja pitää olla kaasu pohjassa että lähtee.
Tulppia on kokeiltu laidasta laitaan erilaisia, polttoaineletkut on uusittu, tankin korkki tiivistetty, seosruuvien o-renkaat uusittu, kaasari putsattu ja pakoputken tiivisteet uusittu.
Lämmöt nousee hetkessä 200 asteen tietämille ja kone kuulostaa siltä että kävisi rikkaalla. Jos säätää rikkaammalle, se ei käy enää ollenkaan, eikä säädöt muutenkaan vastaa niinkuin toimivassa koneessa. Jos sen palauttaa oletussäädöille (2.5 kierrosta kumpikin ruuvi) niin toimii siihen asti että lämpenee.
Säätötaidoista ei ole kiinni koska toinen auto (cen racing) toimii oikein eikä temppuile mitenkään.
Polttoaine on sidewinder 25% ja kannen alle on laitettu 0.1mm korotus shimmi lisäksi.
Mikä tässä nyt mättää?