No ei karkaa.
Tavallinen diffihän toimii päinvaistoin kun toi 'torsen'. Diffin kanssa auto lähtee aliohjaamaan herkemmin, koska teho välittyy etuakselille (torsen välittää tehon pitävämmälle puolelle eli taka-akselille).
Eli tavallinen diffi siirtää moottorin välittämän tehon sille puolelle, joka pyörii kevyemmin.
Silikoniöljyllä voi säätää tuota diffin efektiä. Mitä jäykempää öljyä sen vähemmän diffi välittää tehoa kevyemmin pyörivälle puolelle ja löysemmällä öljyllä vaikutus on päinvastainen. Jos täyttää diffin mahd. jäykällä öljyllä, saadaan aikaan erittäin hyvä pito, mutta auton kääntyvyys kärsii liikaa. Tuota varten on kehitelty näitä, torsen, tcd, spider, oneway jne. tasauspyörästöjä (vai onko noi tasauspyörästöjä :? )