Eipä sillä suurempaa merkitystä ole jos pelkkää ajamista ajatellaan. Viime talvena oli keppivetoinen ja nykyään hihna, molempi parempi mutta pidän hihnavetoisesta enemmän sen huoltovapauden takia, ainakin sisäkäytössä.
Viime talvena ajettiin HPI Pro-D:llä ja se oli ihan kiva peli mutta kardaaneita sai huoltaa/rasvata säännöllisesti että sai pidettyä kulumisen kurissa. Vaikka drifterissä ei kova pito/tehot rassaa voimansiirtoa niin kovat/jatkuvat pyörimisnopeudet alkaa helposti kuluttaa kepivetoisen voimalinjaa.
Tästä saa olla montaa eri mieltä, nämä on niitä havaintoja mitä on omilla autoilla kertynyt
Remmipelissä on helpompi laittaa counter steering, eli takapyörät pyörii kovempaa kuin etupyörät, pelkästään hihnapyöriä vaihtamalla. Tosin kaikissa hihnavetoisissa tämä ei ole mahdollista mutta useammassa onnistuu. Kohta päästään vertaamaan eroja, pojan autossa vakiovälit ja omaan laitettiin erikokoiset hihnapyörät eteen/taakse. Katotaan kummonen se on ajaa matolla...