Juu hienot oli ajot, kiitos :)
Wraithi sai tänään uudet kengät alleen:
Edessä yhden renkaan paino 425g (itse vanne painoineen 277g). Eroa vas ja oikea tais olla huimat 2g :p
Taakse jäi jämät, ei paljon mitään, varmaan joku olematon 60g per vanne, kun loppu matsku kesken.
Ja ihan vaan perus lyijyä sisältävää 1,5mm juotostinaa pyörittelin ton vanteen keskuksen täyteen ja päälle tiukasti sähköteippiä useempi kierros. Olspa ollut kauhean fiksu niin olis napannut vanteista parit kuvat, nyt ei jaksais noita miljoonaa ruuvia avata kun kerran tuli takarenkaat tehtyä jo uusiksi kun alussa en laittanut niihin mitään painoa.
Renkaat irrotin uunissa. Hajusta varoteltiin, mutta eipä näistä ainakaan mitään erityistä hajua lähtenyt. Liimaukset lähti about 70%, loput piti terävällä veitsellä avitella.
Mitä tulee noihin TopCadin beadlockeihin (olikohan 16$ asiateesin flash salesta pari), niin tasan yhtä tollasta paskottua ruuvinreikää lukuunottamatta ovat toimineet odotetusti. Sen paskotun reijänkin sain jyrsittyä itse sellaiseksi että se ruuvi menee sinne samalle tasolle kuin nuo muutkin, ja korjailin vaan mustalla maalilla ettei paista sieltä jyrsitty kohta.
Enskerralla näkeepi sitten toimiiko noi hyvin vai hyvin huonosti..
Ainiin, olisko kellään ylimäärätä tuollasta tiheäkierteistä hexaruuvia joka olis pitempi kuin 10mm (se kierreosuus)? Toi ruuvi joka tuosta autosta viimeks putos ohjauksesta, niin tarvis olla just vähän pitempi kun 10mm (joita multa kyllä löytyy), kun se ei ole kun pelottavan vähillä kierroksilla kiinni. Pelkään että strippaa ohjauspalikasta kierteet kun on liian lyhyt.</romaani>