Nyt on Losilla 10 litraa eli noin 11 tankillista ajoa takana ja pakko kyllä ihastella auton kestävyyttä poislukien se syksyinen moottorinvaihto.
Ajamalla en ole saanu rikki kuin vakiokaasuservon ja korin, joka on ottanu kyllä osumaa, mutta kehikon ansiosta pysyny muodossaan muutamista halkeamista huolimatta.
Esim. vetarien kuntoa on ihmeteltävä, ite annan kyllä ihan huolella runtua tuolle ja ainoa vetari jossa näkyy kulumaa on keskidiffiltä etuperään lähtevässä vetarissa joka on alkanu kulumaan melko rajusti ja syövyttäny keskidiffin ulostuloonkin mukavat railot.
Myös renkaat alkaa olla melko finaalissa johtuen asfaltilla kaahailusta.
Paljon on autoa kaadeltu ja välillä pahankin näkösiä kaatoja ja ottaen huomioon auton painon ja parhaimmillaan kovan vauhdin ennen kaatoa niin hemmetin kestävä pirssi tämä kyllä on.
Diffien kuntoa en meinannu tutkia vasta kun syksyllä, jos sinne asti kestävät.
Diffit tutkin viimeksi viime syksynä kun autolla oli ajettu 5 tankillista ja odottelin uutta mottia, eikä niissäkään kyllä näkyny sillon minkäänlaista kulumaa.
Kokonaisuutena on pakko olla tyytyväinen Losin kestävyyteen, toki tähän hintaan sietää kyllä kestääkin..