Onko sulla 990 kaasari?
Kokeiles laittaa L ruuvi 0,75 kierrosta auki, tai vaikka vain puolikierrosta, pitäisi lähteä tulille.
Mulla kun oli tossa omassa rcmk:n koneessa uutena 990, niin sitä en meinannut saada tulille niillä säädöillä mitä se kaasari oli esim esp:n koneessa ollessa.
Minun piti L ruuvi vääntää kiinni ja tulille se ei lähtenyt kuin vasta sitten kun neulaa oli avattu puolikerrosta.
Zenoahissa L ruuvi oli 1 tai 1,1.
H ruuvi on jotain 1,2 kierrosta auki.
Tyhjäkäyntiruuvia kanssa kohtuudella, ettei se huku bensaan.
Onko muuten ilmansuodatin kevyesti öljytty, ettei se oli liian öljyssä, se tekisi sitä että toimii kuin ryyppyä antaisi ja sitten kastelee koneen varmasti.
Mutta kokeile noita kaasari asetuksia eka jos suodatin on ok.